Akkurat ferdig med lett lunsj på min favoritt iHop. De serverer ikke alkohol, men tillater medbrakt og jeg går over gata til nærmeste ABC og kjøper øl/vin og de gir deg glass. Dette bør vel innføres i Norge. God søndag til dere alle..
Morn fra Nordsjøen! Her ute var det en skikkelig helaften i går med Bingo som avslutning, så dere forstår sikkert at forma er så som så i dag. Dagen i dag startet med evakueringsøvelse og test av brannkanonene på helidekk i ett surt, vått og kaldt ruskevær. Så nå blir det innendørs "arbeid" i noen timer før jeg orker å gå ut igjen. Er vel best å gå og sette på en kanne kaffi til... God søndag!
God morgen fra Lillestrøm. Ikke akkurat noe Honolulu dette her, selv om jeg fikk noen gode sangtips fra Reidar per SMS i går. Nå snurrer dette i bakgrunnen mens jeg funderer på om jeg skal ha løskokt eller hardkokt egg til frokost. Og hvis jeg velger hardkokt... skal jeg ha salt fra Himalaya eller majones og pepper på. Alltid er det liksom noe. Beslutninger beslutninger beslutninger
En av de hyggeligste julesanger Stille morgen i heimen før det blir en sen lunsj på favorittkolonialen på Svartskog. Videre til en 18-års feiring på Nesodden i ettermiddag. Juleferie er digg!
God jul fra det Sørlandske! Her ble det sovet frem til lunsj i dag, hvilket som alltid er deilig. Ute er det regn og tåke, og snart skal unga plasseres hos opphavet og jeg ut å handle de siste julegavene. Årets siste arbeidsdag i morgen. Skal vel gå greit. Hepp hepp!
Ble det noen hvalbilder Ida? God aften fra Varangerfjorden hvor tempen er såvidt under null og det er litt bris i seilene. Kort førjulshelg hos opphavet sammen med gulljakt. Jeg fikk tatt juleferie sent fredag etterniddag etter at det siden jeg reiste til Tokyo har vært rimelig hektisk. Kom til KKN med DY igår, men drar tilbake til TOS med WF i morgen kveld.
Sjalabais fra final inn til ORD. En uke på båt uten brukanes internet er over, skal bli godt å komme seg hjem