God søndag fra Honolulu

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Reidar, 21. des 2014.

  1. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    Akkurat ferdig med lett lunsj på min favoritt iHop. De serverer ikke alkohol, men tillater medbrakt og
    jeg går over gata til nærmeste ABC og kjøper øl/vin og de gir deg glass. Dette bør vel innføres i Norge.:confused:

    God søndag til dere alle..:)
     
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Morn fra Nordsjøen!

    Her ute var det en skikkelig helaften i går med Bingo som avslutning, så dere forstår sikkert at forma er så som så i dag. Dagen i dag startet med evakueringsøvelse og test av brannkanonene på helidekk i ett surt, vått og kaldt ruskevær. Så nå blir det innendørs "arbeid" i noen timer før jeg orker å gå ut igjen. Er vel best å gå og sette på en kanne kaffi til...

    God søndag!
     
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Lillestrøm. Ikke akkurat noe Honolulu dette her, selv om jeg fikk noen gode sangtips fra Reidar per SMS i går.



    Nå snurrer dette i bakgrunnen mens jeg funderer på om jeg skal ha løskokt eller hardkokt egg til frokost. Og hvis jeg velger hardkokt... skal jeg ha salt fra Himalaya eller majones og pepper på. Alltid er det liksom noe. Beslutninger beslutninger beslutninger
     
  4. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    En av de hyggeligste julesanger

    Stille morgen i heimen før det blir en sen lunsj på favorittkolonialen på Svartskog. Videre til en 18-års feiring på Nesodden i ettermiddag. Juleferie er digg!
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God jul fra det Sørlandske!

    Her ble det sovet frem til lunsj i dag, hvilket som alltid er deilig.
    Ute er det regn og tåke, og snart skal unga plasseres hos opphavet og jeg ut å handle de siste julegavene.
    Årets siste arbeidsdag i morgen. Skal vel gå greit.

    Hepp hepp!
     
  6. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    Ble det noen hvalbilder Ida?

    God aften fra Varangerfjorden hvor tempen er såvidt under null og det er litt bris i seilene. Kort førjulshelg hos opphavet sammen med gulljakt.

    Jeg fikk tatt juleferie sent fredag etterniddag etter at det siden jeg reiste til Tokyo har vært rimelig hektisk.

    Kom til KKN med DY igår:eek:, men drar tilbake til TOS med WF i morgen kveld.
     
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Sjalabais fra final inn til ORD. En uke på båt uten brukanes internet er over, skal bli godt å komme seg hjem
     
  8. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Men hvordan var det på cruise? Bedre/verre eller som forventet? Hva var ruten?
     
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Skal mekke en tripreport om turen i løpet av julen, må bare få litt kontroll her først.
     
    Travellingalf liker dette

Del denne siden