Kroppen er enig i at det er søndag, men her i LA har de ikke kommet så langt enda. Hadde et trivelig møte med @ccurrahee i first class og business class loungen nå nettopp. Takk for at du slapp meg inn i first, det var min første gang Takker også @milehigh for god oppfølging. Fikk en fin oppgradering og har vel en drøy 100m2 til rådighet. Svære vinduer med flyplassutsikt er fantastisk! Ferden fortsettes hjemover igjen om 15 timer. Sovetid nå… God natt!
God morgen fra Tigerstaden Anbefaler IF-ere lage seg en av de her i løpet av søndagen https://www.godt.no/aktuelt/i/e8Bxk...urce=vgfront&utm_content=hovedlopet_row9_pos2 Ha en strålende søndag, med eller uten noe godt i koppen
God formiddag fra Porsgrunn. Skal låne en bikkje for en rusletur i dag, og lage en stor gryte lapskaus etterpå. Ha en luftig dag
God morgen fra Tromsø. Her skulle vi egentlig ut på hvalsafari i sag men fikk beskjed i går kveld om at det ble avlyst pga «servere and unsafe weather». Klager for så vidt ikke over at de tar sikkerhet alvorlig og har jo fulgt værvarslet med litt spenning de siste døgnene. Avlysningen gjør allikevel at junior (11) og jeg er litt i beit for ting å fylle dagen med før vi flyr tilbake til OSL i kveld. Så om noen har gode tips til ting vi bør sjekke ut i Tromsø en forblåst og regntung januarsøndag er det bare å fyre løs. I går var vi på Polaria og polarmuseet samt spilte litt bowling, så det - i tillegg til Fjellheisen, som ikke frister i 20 sekundmeter vind - utgår.
hmmm, leste dette som en ingrediensopplisting til lapskaus som hundens eier muligens kan ha reservasjoner mot
God sundag frå heimeloungen. Tre krus med kaffi har blitt konsumert. Fyr i ovnen. Snart på tide med frukost. Bonuskontoen er litt slunken om dagen, etter booking av backupturar for både sommar- og haustferie. Heldigvis er det poeng på veg
God morgen fra solkysten! Solen ser ut til å utebli i dag, men duskregnet gjør det mulig å være ute .. Tiden flyr, i dag er det 40 år siden jeg ble far for andre gang! Dette gir meg anledning til å være (sammen med noen få andre) til å være IF-forumets GGG .. Gretten Gammel Gubbe! Ha en flott dag og feir med måte, snart er det champagne-lunsj i anledning dagen. T-4 LAX
Hva med Polarmuseet? Etter museumet kan dere ta en tur bort på Burgr for nostalgisk Nintendo opplevelse. Burger, fries og gode milkshakes.
Bra forslag, men var der i går, både polarmuseet og Burgr, men jr vil helt sikkert ha en runde til med Nintendo så mulig vi tar en retur i dag.
God ettermiddag fra Executive Lounge GDN! Ikke så veldig mye å skryte av, men er i allefall eneste gjest i loungen . Fast track var very nice i dag siden opptil flere Wizz-flights skulle igjennom security ca samtidig. Ca 11k nye statuspoeng på konto etter reisen hit på fredag, så kvalifikasjon for gull denne perioden er herved i boks. Dagens rute går via CPH og BGO, og skal gi nye 15k+ statuspoeng, så da er jeg godt på vei mot diamant med tanke på at Amex-poeng også kommer før periodeutløp til sommeren Diamant er det nye gull osv.. EI-FPX er inbound for å plukke meg opp, så eneste skjær i sjøen så langt er at jeg tydeligvis får en setenabo på siste leg fra BGO som også opereres av en CR9.
God søndag fra Trondheim Kitbuehl på tv og kaffe i koppen…skal straks i gang med dagens middag. Størstemann er på ski, minstemann må være inne med Covid Ja ja, har heldigvis litt champagne på kjøl til dagens søndagsmidag Ha en strålende søndag
God ettermiddag, folkens! Solen skinner, og jeg har fått gjort masse i dag! Booket hoteller, leiebil og er par flyvninger. Vasket klær, ryddet, og funnet frem en shorts og andre nyttige ting som man må ha med på tur. (Begynner å bli lenge siden forrige langtur..) Ha det fint, resten av søndagen!
Har fått kaffe og frisk frukt ombord hos ANA også kommer det omelett. Så da er det per definisjon morgen. God morgen fra stillehavskanten et sted
Skål fra andre siden av stillehavet til @ccurrahee og regner med Atlanterhavet for de aller fleste andre.
Skål til alle og enhver og spesielt til @Flyingdutchman. Godt å se at det finnes servering hos SAS også. ba om kaffe før landing. Fikk dette fatet.
God kveld fra SK904. Startet besøket på Newark med innsjekk i Terminal B før jeg tok AirTrain til C og Polaris. På C fant jeg for første gang inngangen til priority security. Dette var en umerket åpning i sperrebåndet ved siden av TSA Pre. Ingen andre hadde funnet frem til denne, så kom frem til et kontrollpunkt helt uten kø. Turen fra innsjekk hos SAS tok totalt 15 minutter, inkludert litt venting på toget.