God søndag fra Olja!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Travellingalf, 25. jan 2015.

  1. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Jaja, så var atter ett nattskift snart over. Men dessverre blir det ikke køya riktig enda siden vi først skal ha den ukentlige øvelsen og deretter sikkerhetsmøte. Dagens tema for øvelsen? Stow away eller blindpassasjer på godt norsk. Ikke skjønner jeg hvordan de ser for seg at vi skal få en blindpassasjer ombord på riggen, men men.

    Håper alle får en strålende søndag, med eller uten blindpassasjerer!
     
    tommy777 and Fnate like this.
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,773
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra Stavanger. For it materitt, våknet 04:00 sliter tydeligvis med litt Jetlag.
    Ellers manglet begge koffertene våre da vi ankom SVG og det med to Qatar pyjamaser oppi. Men fikk nettop en SMS fra Worldtracer at de ankommer med BA maskinen 11:15 i dag :)

    Ha en fin søndag :)
     
  3. wreilert

    wreilert Galactic Cowboy

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    48
    Bonuspoeng:
    28
    What!?! Ikke fallende gjenstander?
     
    tommy777 liker dette
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Nope, men vi får HELT sikkert høre noe om det på sikkerhetsmøtet nå!
     
  5. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God mo...

    Nei, der startet boarding her på KRS, 15 minutter før oppsatt boardingtid. Hejdå.
     
    SASDC8 liker dette
  6. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen!

    Dagen i dag skal tilbringes i sofaen. De tre siste ukene har vært hektiske så den kommene uken skal tilbringes på sofaen og ferie i Nottingham før det braker løs igjen med "opptreden" både i Bergen og Oslo uken etter. Hahahaha, en av dem jeg solgte bok til i går kjøpte boken fordi hun trodde jeg var kjendis (hun så opptaket fra God Morgen Norge, som surret og gikk på iPad'en)... hun ble nok lurt... men jeg hadde ikke hjerte til å si det.. hehe... :D

    Tror muligens jeg må bestille flybilletter til London, Johannesburg og Hangzhou i dag også.... med min flaks har nok prisene økt siden sist jeg sjekket... :(:)

    Xxx.
     
    Flemming Poulsen liker dette
  7. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Clarion Uppsala,

    Tog en poängnatt med tillhörande frukost. Nu är det skidskytte och efter utcheck skall jag ha en stilla söndag.
    Enjoy folks!
     
    Flemming Poulsen liker dette
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra det Sørlandske!

    Her har man vært slappfisk i formiddag og tilbrakt mesteparten av tiden i sengen. Deilig å få slappet av litt.
    Ingen andre planer for dagen enn å komme seg til opphavet for middag.

    Og plutselig er det vel mandag igjen også. Er det ingen som snart tenker på å innføre mandagen som fridag også? Burde være en sikker valg-vinner!
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    JEG ER PÅ ET HOTELLROM UTEN KAFFEMASKIN!!!

    MAKAN
     
  10. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Har nok en gang vært offer for hållivudd-greier ombord hos SAS. Fattar ni SAS, dere gjør det vanskelig for meg til å takke nei til 250 EB-poeng for litt hopping opp og ned kysten av Noreg.

    Men jeg har kommet meg til Bodø, og temperaturen inne er i allefall over frysepunktet. Tenkte meg en tur ut i lysløypenettet, men hører rykter om ELG!?!?! @SASDC8
     
    Fnate liker dette
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Keep calm og trykk på Romserviceknappen ;)

    God eftan fra ett passelig kaldt midt Italia. Krøp vel opp til 8 grader men en ufyselig vind gjorde dagen kald.

    Ankom fra cruise tidlig i går morges og har fly til København først i morra eftan så da var det bare å finne ett hotell ved en innsjø med utsikt. God mat er jo en selvfølge og middagen ble inntatt på en lokal kneipe der den lokale helten var en kar fra Bærum m/ frue som hadde hus rett oppi gata. Så da ble det litt vin med mer utover.

    I morgen starter rotteracet igjen. Nyt resten av helga!
     
    Flemming Poulsen and Fnate like this.
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Grompf... Kaffeproblem løst. Først akutte:
    [​IMG]
    Her sitter jeg så mens det installeres kaffemaskin på rommet. Elefanten overser dette prosjektet.

    Forøvrig ganske fin utsikt ut mot sundet, fra rommet... Nå som det værste humøret har lagt seg...

    [​IMG]
    #mårragretten #bortskjemtdust #stålsattpåfleskogduppe
     
  13. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Easy peasy:


    Ellers har jeg hatt en rolig dag med en fin langtur med kona og bikkja i solskinnet. Småkaldt, men godt med klær så går alt greit. Snart står det andebryst på menyen, og senere et lengre videomøte. Så da blir snart denne dagen også oppbrukt.
     
    Travellingalf liker dette

Del denne siden