God søndag fra Scandic Helsefyr

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av no-backpacker, 03. april 2016.

  1. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Dette må være ett av de absolutt verste hotellene jeg har vært på ang. mat. Mulig det ikke er det eller verste forresten, men jeg hadde veldig store forventninger til hotellet, både siden leserne mine har kåret Scandic til den beste kjeden for dem med matallergier, men også fordi jeg var i kontakt med hotellet på forhånd for å forklare hva jeg kunne spise. Jeg ble beroliget med at kjøkkensjefen hadde en sønn som fulgte lavFODMAP-dietten, så da tenkte jeg at dette burde gå bra. (Jeg spurte etter menyen på forhånd slik at jeg kunne tilpasse den selv, noe som oftest er lettest, men stolte altså på hotellet.)

    Kort fortalt: Det eneste som funket var frokosten (der jeg hadde med meg eget brød)!

    Ellers er hotellet greit nok, selv om det er såpedispensere og ingen balsam. Veldig norsk middelmådighet.... :) (Mulig jeg er litt påvirket av mitt siste hotellopphold: IC Intercontinental Shanghai Ruijin... ;) )

    Xxx.
     
  2. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Lørenskog! Sitter som tilsynsvakt i Lørenskoghallen frem til halv to i dag, og da er det rett på yngstemanns håndballkamp. Heldigvis i samme hall! Startet dagen tidlig med en løpetur kl. halv syv, så man får jo litt ut av dagen når man er tidlig oppe. Lite å gjøre på denne posten, så da får man tid til å jobbe og surfe litt så man får tiden til å gå. Skal ellers lite i dag bortsett fra sikkert å rydde litt i heimen. Tror gulvene trenger en omgang av moppen. Min jobb, naturligvis... :rolleyes:
    Jo, forresten, jeg skal begynne på sengegavlene jeg har lovt kona et halvår. Har kjøpt inn alt av materialer, men mangler å begynne på selve jobben. Dørstokkmila der også. Håper det er like lett som jeg tror det er.
    Uansett: Have a great one!
     
    LN-FHU and RoadKing like this.
  3. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,294
    Likes mottatt:
    3,252
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra Phuket. Har forflyttet oss til Avista Hideaway. Kjempebra førsteinntrykk av alt fra sjekk inn, resepsjonsområde, rom og basseng. Fikk også gratis oppgradering til pool access room for begge rommene :) Spurte om dette to måneder før ankomst og da skulle de ha 500kr/natt per rom ekstra.

    Hotellet ligger litt opp i åsen rett sør for patong. Solid inntrykk så langt etter at Radisson/Pullman skuffet litt.

    20160403_141447.jpg
    Utsikt fra resepsjonsområdet

    20160403_154446.jpg
    Egne solstoler inni bassenget rett fra terrassen :D

    Stort hotell spredd utover åssiden med 3 bassengområder, hvor et er kun for voksne. Så her er det tilpasset både par og barnefamilier. Gratis shuttle buss til Jungcylon kjøpesenter nesten hver time...praktisk når man reiser med en garva shopper av kone. Taximafiaen gjør taxi uforholdsmessig dyrt på Phuket.

    Fortsatt god dag ønskes alle! :)
     
    LN-FHU and Travellingalf like this.
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Her på Sunnmøre er det fint vær i dag med mange båter på fjorden. Min ligger dessverre på land enda og der blir den nok en stund enda da tid er mangelvare og det er så mye annet man skulle ha gjort før man skal offshore igjen på onsdag.
    Og på tross av at det er søndag og derfor hviledag så må jeg nok benytte finværet til å jobbe litt med hus og hage i dag også. Madamen har tatt med seg jentungen på dagstur så jeg får i alle fall være i fred om ikke annet ;)

    Men først, en kopp kaffi (til) og oppdatering på InsideFlyer :)

    Ha en fin søndag!
     
    LN-FHU liker dette
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Her i sør regner det i dag, og det er noe dritt etter som man skal være flytteassistent med en haug med kasser som skal bæres inn i bil og ut av bil.

    Og det er det med denne dagen. Bortsett fra en liten hangover da etter gårskveldens sjøslag. Men vi får prøve å stå den av. Litt frisk luft hjelper nok.
     
    LN-FHU liker dette
  6. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Vadsø lufthavn Kiby. Her venter man på Widerøes avgang kl 17.54 til Kirkenes før det blir videre med SAS til hovedstaden. Håper SAS har polarrulle ombord for den har jeg håp om å få testet i kveld :)
     
    LN-FHU liker dette
  7. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,737
    Likes mottatt:
    21,935
    Bonuspoeng:
    293
    Det er stort sett opphold med litt yr i luften i Oslo. Våknet litt svett i dag etter at jeg tydeligvis har oppgradert alle forummedlemmene et nivå i eurobonus. Det var litt av en jobb husker jeg, så tror det er best at jeg holder meg inne resten av dagen.
     
    Travellingalf, LN-FHU and RoadKing like this.
  8. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Trondheim.
    Hele dagen ute i supervær her i dag, resultat er et stk kokvarmt og rødlett ansikt, og to slitne barn som sovnet kjapt.
    Fruen hamrer ivei på eksamensoppgave som må bli ferdig i dag/kveld/natt.... Ser feam til å få henne med på litt mere nå som det verste skolepresset er over for våren :)
    Ha en super søndag videre :):):)
     

Del denne siden