God morgen og god søndag fra TRD! Nattevakten er nettopp ferdig og det er på tide å vende snuten hjem og kubbe i noen timer før man drar til Ringeve museum og er kultivert med familien. Det blåser mye her, lavt skydekke og regn. Lekkert høstvær! Håper Kristoff klarer brasene i VM i dag! Ha en fin dag!
Glad søndag fra hovedstaden. Nå setter jeg kursen mot Verdens Ende og en formiddag med styremøte i det lokale veilaget. Retur i ettermiddag/kveld. Håper du får en bra søndag.
God morgen fra Oslo. Her har en vært oppe ett par timers tid, sjelden en står klokken 08 - som er en ukristelig tid å stå opp på en søndag spør du meg. Siden en er født bedagelig anlagt, så brukes søndager til fint lite når en er hjemme. For se på disse på sykler, kan ta med seg noen medaljer hjem til Norge tenker jeg.. Ha en bedre søndag
God formiddag fra Trondheim. Fortsatt på Royal Garden-akkurat nå i senga og ser Happy Feet Two med minstemann. Først i frokostsalen i morres-tror jeg er første gang i mitt liv Fotballkamp venter ikveld,tar et par kalde for laget først Ha en stor søndag
God morgen fra Skedsmokorset! Har akkurat avlevert minsten på Gardermoen. Hun reiser for første gang alene med fly og skal besøke sin søster som studerer fysioterapi i Nederland. Regner med at de to får det fint uten foreldrene tilstede. Vi får satse på at alt går greit selv om mor er fortsatt veeeeeeeldig skeptisk. Men hun er straks 16 og jeg mente det var viktig at hun fikk gjort noe alene for en gangs skyld. Men i alle fall er vi alene i flere dager, så da får vi litt tid til oss selv også. Ha en feiende flott søndag i finværet!
God søndag fra Stuttgart her. TRD er "bare" 9 timer unna etter si skikkelig melkerute via ZRH og OSL. Har pådratt meg en ekkel forkjølelse også og er ganske tett, så dette lover bra.
God morgen fra Lillestrøm... siste innspurt på en riktig travel periode de siste 3-4 ukene. Nå venter nok en gruppe på 10 Nederlendere som skal besøke bolaget, og underholdes i 2 døgn. Så... er det heldigvis halvannen uke med nogenlunde normale dager. Det er rare greier, men å hele tiden skulle forsøke å skape noe, finne på noe annerledes og gjennomføre prosjekter du ikke har gjort før... det er sykt slitsomt. Men... here goes Ha en fin en
God ettermiddag frå Tromsø. Leser organisasjonsteori, medan eg venter på at klokka skal bli fem. AaFK møter Tromsø idag, så som ein trufast sunnmøring må eg vell stille på.
No F...ing shit.. God morgen fra Chicago. Her var planen å sove på morran, men det gikk i dass, gitt. 3 uker på veien starter i aften med BA til London. Ha en flott søndag
Grdmpf fra det Sørlandske! Her er badehetten av det stramme slaget i dag. Gir opp og vender tilbake til madrassen. Snakkes mandag. Out!
God søndag fra Stavanger. Ganske vårlig vær her denne eftermiddagen så en har tilogmed vert på spassertur for å lufte "vetet" som vi kaller det. Turen var raskt unnagjort. Nå er middag fortært og en skal se film med barna, Operasjon Arktis. Ha en fin kveld
Du drikker for lite Edit: Trip report, ja takk! Er alltid veldig kos å lese når noen har hatt en tur og alt har gått på skinner!