God søndag fra Trondheim

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 20. mars 2016.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,296
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Her er det straks frokost og deretter transport av konemor og eldstemann til Værnes. Det vil si at jeg er alene hjemme.....:D:D:D
    Ha en forteffelig søndag :)

2. peterfox

peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Hua Hin, Hilton Diamond funker. Fikk 240 kvadratmeter suite med kjempe terrasse - 5 dager sol....Conrad Bangkok next.
    Litt dårlig utvalg i tonic, og ikke lov å filme i EK A380 baren....
    Ha en strålende (palme)-søndag

Schlandy and Bizflyer like this.
  3. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God midt på dagen fra det Sørlandske!
    Ble sove lenge formiddag i dag også. Deilig det. Spesielt fordi badehetta føles litt trang i dag. Trodde ikke jeg hadde hatt det så gøy i går....

Nå forsvant ungene ut på tur med opphavet, så jeg er hjemme alene. Vurderer å hoppe tilbake i senga. Kan vel umulig være feil?

4. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,550
    Bonuspoeng:
    183
    Det var jeg glad for sist jeg prøvde den. Var så sykt treg service i F at jeg heller subbet bak i baren, i pysjamas, og bestilte snacks og drink der så jeg kunne legge meg og sove.

Vi snakker first (drrrr-tssshhhh) world problems. :)

God morgen fra Lillestrøm. Ingen store planer i dag, utover å fortsette vårpussen i heimen. Sykkelen skal vel få slippe ut på beitet, og så blir det nok å sitte og nistirre på HBO i kveld. Gav nemlig opp og fikk meg appen i går.

Jo... så skal jeg til Junaiten i morgen. Hjemover onsdag kveld og prøver å organisere pakking i en bitteliten Samsonite sekk som jeg ellers bruker på kontoret. Hmmmm...

Ja ja... BÅING, for eksempel

Ha en fin en

5. Bjoern In America

Bjoern In America Digger USA og Japan!

Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Oslosøndag. Er det lov å kjørebil i dag? Eller får jeg Rasmus på loffen... ehhhh på nakken?

Kanskje det blir fotball kamp i kveld? Har hørt om en bane på vestkanten som har jæ... gode pølser...

6. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
  7. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Dagen startet med jobb klokka 05:00, måtte ordne med flotte forhold til påskegjestene våre. Men det er verdt det når en kan se soloppgangen fra Hallingdals tak.

Attached Files:

8. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,423
    Bonuspoeng:
    183
    Kremt kremt. Fullføre det man starter på.,.
    Ellers god søndag sykt barn igjeb(!). Tvillinger smitter jo hverandre raskere enn jeg rekker å snu meg

9. Larata

Larata Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg lå og hørte på en støvsuger i 30 min, så jeg stod opp og stakk til fjells med bløt snø til knærne...Deilig å komme seg ut før samene setter igang med yrkeskjøring(jævelig unødvendig bråk)! Det viste seg at dette skulle bli min dag når denne fuglen landet på TRD, fjellet var tomt for folk og skiene hadde feste. tmp_9344-_20160320_1459092066552992.JPG

LN-FHU liker dette
  10. WannaBeFrequentFlyer

WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

Likes mottatt:
    1,382
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Oslo.. Der ble det bestilt en VIP Plus til HKG til høsten gitt! 2 ukers tur.. Får muligens kombinere det med en liten rundreise! :)

Ha en fortsatt god påske alle sammen! :)

Del denne siden