God søndag fra VM byen ..

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 24. sept 2017.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,078
    Likes mottatt:
    68,758
    Bonuspoeng:
    293
    Sykkel VM og Bergen har "gullhår i ræven"..
    det har regnet i hele 2017 og så har de fått et fantastisk vær denne uken ..

    Kanskje kommer Kongen ...
    IMG_0704.JPG
     
    RoadKing, watchaddicted, DanH and 3 others like this.
  2. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,309
    Likes mottatt:
    35,204
    Bonuspoeng:
    293
    God søndag fra det østfinnmarkske!

    Solen skinner, men det oppstod en mulighet til å melke arbeidsgiver for noen overtidskroner, så da kan man ta en tur innom slaveriet. Det kommer garantert flere solskinnsdager :cool:

    Måtte dagen bli fin, med eller uten royalt nærvær!
     
    Earl and Eddie47 like this.
  3. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,078
    Likes mottatt:
    68,758
    Bonuspoeng:
    293
    Lykke til med å følge opp dette!!
    IMG_0726.JPG
     
  4. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Makan til flott VM Bergen har arrangert :) En fryd å se på, du bør være eksta stolt av byen din.
     
    Eddie47 liker dette
  5. Icarus

    Icarus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    394
    Likes mottatt:
    855
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag fra Washington DC!

    Jeg elsker denne byen mer enn jeg hadde turt å forberede meg på. I går fikk jeg sett "alt" av monumenter og severdigheter tror jeg: tours av Capitol, Library of Congress, så utsiden av høyesterett, bort til Washington Monument igjen, stakk for å si hallo til det hvite hus, en tur rundt the Tidal Bason, så ut til Arlington, Pentagon, for så å avslutte dagen med litt shopping på kjøpesenteret ved Pentagon.

    36K skritt senere falt jeg praktisk talt om på sengen.

    Kort historie fra i går: da jeg endelig var kommet meg til Pentagon hadde klokken blitt litt over åtte, og det hadde nesten blitt helt mørkt. Jeg gikk fra metro-stsjonen mot 9/11 minnesmerket, noe som innebærer å gå langs en av "sidene" på en parkeringsplass. Det var ganske spesielt å gå, helt alene, i mørket, langs Pentagon på en nesten tom parkeringsplass - alt av li var noen politibiler som kjørte frem og tilbake og sikkert holdt godt øye med meg. Men så kom det etterhvert noen andre (om noen er veldig lokalkjent kom han fra undergangen som leder til shopping-senteret, ned til pentagon p-plassen), og passerte meg på sin vei mot metroen. Et halvt minutt senere hører jeg en stemme fra en høytaler "Sir! Get on the Sidewalk please Sir!". Jeg skvetter som bare F, snur meg rundt, og ser at han andre mannen har gjort det samme. Han er står forøvrig noen meter inn på parkeringsplassen, men står på stedet hvil og ser rundt seg og oppover som om han akkurat hadde sett et spøkelse. Så kommer stemmen igjen "Sir, sidewalk please!" mannen peker litt fortumlet på det opphøyde fortauet noen meter fra seg, og stemmen kvitterer med "Yes". Mannen går opp på fortauet, og vi utveksler et kort "What the hell"-blikk...

    Jeg vet enda ikke hvor høyttaleren er som stemmen kom fra, eller hvor kameraene er som må ha sett oss, men hele den seansen virker så... passende, på et vis.

    I dag går turen hovedsaklig til museer, så får jeg se hva jeg finner på når mørket kommer luskende.

    God søndag!
     
    Travellingalf, Kristian, DanH and 5 others like this.
  6. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,940
    Likes mottatt:
    3,897
    Bonuspoeng:
    113
    God stemning og full fest i VM-byen:):cool::p:D
    1FE8AC11-F176-490E-BD62-B87ECD2F1239.jpeg 43BFDF92-68B6-4396-A077-4080EFE21878.jpeg
     
    Stuttfeiten, Eddie47 and afirm like this.

Del denne siden