God Søndag med Albinoni Adagio

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 16. aug 2015.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Siste god morgen fra Taipei denne gang. Jeg pleier å varme opp med Dr.DRE, men ikke i dag.

    En kaffe i hånda og Albinoni Adagio på et helt fenomenalt anlegg (0,5 mill pluss).

    Jeg har ihvertfall variert musikksmak.

    Ha en fin en, for her kommer de første gjestene.

    "Ni hao"
     
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad søndag fra Ris. Snart ut på en treningsøkt i marka - kanskje blir det et bad i "bakgården" også før ettermiddagen byr på bursdagsfest hos ungdommen. Ha en flott søndag!
     
  3. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    God søndag fra Blindern - to timer igjen av denne nattevakta før man kommer seg hjem og inn i drømmeland. Eller dvs 1 time og 50 minutter nå da. Det har ikke skjedd noenting.
     
  4. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    4,227
    Bonuspoeng:
    113
    Tidlig også her på Nardo. Oppe klokken 05.00 og fyrte opp den store Weber smokeren, og fylte den med ymse firbent som skal bli spare ribs, pulled pork og brisket sånn i 5-6 tiden. Mye røyk, men ingen varslet brannvesenet.
    Ha en god søndag, med eller uten amerikanske delikatesser!
     
    Larata, Baldrick, EB and 1 other person like this.
  5. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Sitter på flyet Bgo-osl og venter på at vi skal taxe ut, håper på bedre vær i Oslo enn det er i Bergen. Resten av dagen kommer til å bli brukt til å skru sammen en haug med IKEA møbler, FML :mad::(
     
  6. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra brannstasjonen :)
    Satser en rolig vakt til i morgen tidlig, da venter en innenlandsflygning fra OSL til Evenes. Som ble oppgradert med OT, 1/1
     
  7. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Oppsal Arena (Oslo) der jeg sitter og venter på at 1/8-finalen skal spilles. Satser på seier og kvartfinale halv fire. Moro er det med håndball i alle fall!
     
  8. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Go formiddag fra Risvollan
    Sein frokost fortært, straks en tur ut med barna, turen går ut til Munkholmen. Go'kamp på Lerkendal i ettermiddag hvor man forhåpentligvis sender østlands-østersen hjem både åpnet og fortært :):)
    @kiev - nesten så en kan kjenne lukta ;) :)
     
    kiev liker dette
  9. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,030
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    ni hao ma
     
  10. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,928
    Likes mottatt:
    6,735
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Stavanger. Det kan meldes om overskyet men oppholdsvær fra disse kanter. Sen søndagsfrokost er unnagjort. Nå skal en ut i hagen å rydde og luke litt før det blir bursdagsfeiring for minstejenta senere i dag.

    Ha en fin fin dag :)
     
  11. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,556
    Likes mottatt:
    4,256
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Ullensaker badet i sol. Litt for mye rødvin i går som straffes med alvorlig ondt i toppen i dag. Eneste mål med dagen er en løpetur som akkurat nå føles temmelig uoverkommelig.... God dag til der alle
     
  12. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra Trondheim. Her kan det meldes om 25 varme og sol, dog en del vind. Plan for dagen er en tur på fjorden, kanskje blir det en liten runde med bading. Forøvrig er det Toppkamp på Lerkendal i kveld, så må nok en tur dit også.

    Ha en solfylt Søndag.
     
  13. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Wo hun hao
     
  14. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    317
    Likes mottatt:
    906
    Bonuspoeng:
    93
    Grått og vått på Sørlandet. Satser på at Start kan varme oss med tre poeng mot Odd i dag. ;)
     
    Bizflyer liker dette
  15. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God dag fra Alta! Pent vær her, satser på det blir enda bedre! Middag hos opphavet senere.

    Ha en flott søndag! :)
     
  16. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Arrrggghhhh, forvokste griseballe!!!

    Hadde booket China Airlines (ååååh, så spennende liksom) fra Taipei til HK. Hadde drøye 2,5 timer på connection med BA28. Sistenevnte bråbestilte jeg for å komme hjem til Trulte-godzilla.

    Først fikk jeg en "schedule change" 6 timer før avgang. Det ble utsatt en time. Ok... Nå hadde jeg 1,5 timer. Det går fortsatt bra, sant?

    Så sitter jeg i loungen og får ropt opp at boarding er forsinket 50 minutter. Da er vi nede i 40 minutter connection i HK. Gitt at alt går på skinner.

    Så klart (!) har jeg bare håndbagasje. Ringte GGL-service og de sørget for at jeg var sjekket inn, og ringte HK kontoret mens jeg ventet, for å fortelle situasjonen og at jeg skulle løpe som en "kristen foran IS" for å rekke skuta. HK svarte at det nok ble litt delay i HK.

    Nå er det bare å håpe. Håpe håpe håpe håpe håpe... Ååååååhhhhhh, jeg vil hjeeeeeeeeeeeeeeeeem. :(

    - Fnatstadbraathen -

    Jeg er lei nemlig. Det er ikke sååååå digg med griseøresalater i lengden.
    [​IMG]
     
  17. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag fra det Sørlandske!
    Her har man fått sovet godt ut etter lørdagens sjøslag.
    Nå får man finne seg noe spiselig. Dessverre er jeg tom for griseøresalat men jeg skal nok finne noe annet gøtt!

    Satser på at Hr Fnaske blir hentet i golfbil i HKG og bært ombord på gullstol! :D:p
     
  18. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Evt 我很好, 太好了, 写写。
     
    Fnate liker dette
  19. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
  20. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Islending liker dette

Del denne siden