Går flyet ditt hjem da? God Søndag morgen! Det regner - jeg skal på jobb Kona er gravid hjemme å vi legger backupplan for hjemmefødsel. Interessant å se hvor lite som skal til før samfunnet stopper totalt opp! På løkka er nesten alt stengt, ingen i gatene når det er mørkt. Kaos. .Har mye bonuspoeng å bruke opp så håper flyselskapene holder seg i live!
Flyr i morgen kveld med Turkish til Istanbul.. videre med en av Turkish sine siste flygninger til CPH på en stund ..startet tidligst 17.04 igjen .
Forsøker å nyte siste dagen i Phuket. Nå på Tre Monkeys hvor min kaffe-frappe gikk ned på høykant. i morgen venter reise til Shanghai og jobb. Men først 14 dager karantene, enten i hjemmet eller «strictly» på et hotell. Stor spenning...
God morgon frå Aust-Finnmark! Enn så lenge koronafritt her, men eg var på Kiwi og hamstra i går: Sjokomjølk (1 liter) og sjokolade (2x 200-gramsplater). No overlever eg til måndag! Ha ein panikkfri sundag, folkens
God søndag fra Trondheim Har jobba intenst med å få hjem opphavet fra Kypros siden igår....og endelig er alt på plass SAS fikk jeg ikke tak i på tlf, men heldigvis har jeg ei venninne som jobber i SAS og hun fikk ordnet ombooking til alle fem ( opphavet + tre venner ) Nå er jeg glad og kan nyte kaffe og frokost Ha en strålende søndag
God morgen fra Trøndelag! God frokost er intatt, drikker kaffe og tar livet med ro. Fikk beskjed fra AirBaltic at de har kanselert påsketuren min og at pengene refunderes i sin helhet på det kortet jeg har betalt med. I tillegg får jeg to vouchere på 10 euro (en for hver reisende). God kundeservice i hektiske tider! Så, av årets 4 private turer er det nå 3 igjen. Blir spennende å se hva som skjer med resten av turene, for man vet ikke om flyselskap overlever eller om om corona fortsetter å holde grepet. Uansett hva som skjer, så er det greit å følge rådene som er, selv om det betyr at "feriehverdagen" blir litt kjipere. Tipper mange vil satse på hjemmeferie, snekre terrasser, får opp jacuzzi og bygge inn basseng. Så mitt aksjeråd er: invester i trevareforettning samt leverandører av vannrelaterte saker og ting. Ha en flott dag alle sammen!
Gooood søndag! Ser det allerede har tikket inn 12500EBP fra den ombookede IAD-CPH turen, og det kommer vel mer
God søndag fra den Arktiske hovedstaden på en stund. Jeg ble "beordret" hjem for å si det sånn. Billigere blir det også. Så jeg og en kamerat skal ta Norwegian nå kl. 17:40 fra TOS. 2 kolli. Må pakke maten jeg hadde kjøpt inn til studentlivet og alt annet jeg vil ha med nå som jeg skal være nede i en måned eller to. Blir spennende tid fremover. Innser at jeg ikke blir EBG i denne perioden, men nå får vi bare komme oss ut av denne Korona krisen. Stå på folkens! Ha en ellers så korona stressfri søndag!
God søndag fra hovedstaden! Hittil i dag har jeg gjort ingenting. Ganske deilig! I går ommøblerte jeg litt på hjemmekontoret, så nå har jeg et eget hev/senk Lego-bygge-bord. Da kan kona og jeg stå/sitte på hver vår side og bygge Lego sammen. Så det er mulig jeg må bygge litt Lego snart. Og høre på nye plater jeg har fått i posten i det siste. Det regner, det er tåke, og det blåser. Fint innevær. Helt til hunden må ut.. Håper alle IF'ere på tur kommer seg hjem, og at alle har det bra.
God dag fra Porsgrunn. Et strømbrudd slo ut hele prosessindustrien i Bamble i natt. Tre store prosessanlegg gikk i svart. Alle pumper, kompressorer, reguleringsventiler stoppet, og all produksjon gikk rett til fakkel.. lyste bra opp i regn og nattemørket. Skal på ny 12 timers nattskift nå om 4 timer. Får se om vi får anlegget i drift igjen
God søndag ifra Trøndelag Her har det blitt jobbet iherdig i hele dag for å svare alle kunder hos oss som ringer inn for hjelp Ingen sol her På tide med en liten pause nå, god søndag
Her er mandagen begynt og vi er på Bali og SAS innstiller flygninger .... håper de har gode og nok medarbeidere igjen på kundeservice ....
Jeg klarte å bomme på datoen... Flyet går først imorgen. Da var det å ture hjem til hybelen hvor jeg er nå og få ryddet og gjort det lutt bedre enn hva heg hadde