God søndag morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 02. sept 2018.

1. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    God søndag morgen fra en taxi.
    Her er dagens første flyvetur snart i gang..

Rimelig håpløst det sjekkinn eketronisk med Widerøe nå i skumringen av skilsmissen med SAS.
    I min SAS app kan jeg sjekke inn på begge dagens lufthansa flights, men ikke første med WF.
    Lufthansa-appen gir ikke noen muligheter selv om billetten er på lufthansa stock.
    Widerøe sine nettsider gir meg bare muligheten til å sjekke inn på WF sin flight og den første av to LH flights..
    Jeg må altså alle meg i transfer kø på Frankfurt for å få billetter til en schengen flight? Rimelig bakstreversk synes jeg.

Dette gjør det ikke akkurat mer sannsynlig at jeg vil velge Widerøe ved neste anledning...

Og med dagens lille rant fullført ønsker jeg dere en god dag videre :)

Wiolenze, Chrisbgg, Eddie47 and 5 others like this.
  2. Swaggertarian

Swaggertarian Sunnfjording

Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    God sundag. Arvingen ville hå i gang med dagens gjeremål klokka 0600. Godt med kaffi. Snart Bonanza :)

3. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Buskerud. Sol og +6, og vi klamrer oss fortsatt til sommeren, lødig litteratur og drømmen om flyturer.
    20180902_084947.jpg
    Ha en fin søndag, uansett hva det klamres til, alle!

Last edited: 02. sept 2018
  4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Ingen flytur i dag, så rolig morgen med kaffe i sengen sammen med hunden.

Dagstur til Tromsø ga mersmak, så nå venter jeg på neste bonustilbud hos SAS :cool:

God søndag alle sammen!

Eddie47 and Kristian like this.
  5. Chrisbgg

Chrisbgg Veteran

Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    God Søndag!

Her er tingenes tilstand ganske fastlåst!

Det vil bli en stund til neste reise...

Og jeg er igrunn veldig fornøyd med det...

BB207DD1-86CC-4829-BA00-CB49565F1133.jpeg

Min førstefødte kom til verden for under en uke siden, og hun har allerede skjønt hva som er viktig i livet.. Fly fly fly!

C

6. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,657
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen ifra Sandefjord.

Idag venter WF0418 og SK4468 på å ta med meg til Tromsø. Hos Widerøe fikk jeg sjekket inn på begge flyene. Hos SAS var det bare SK flyvningen som gjaldt.
    Ble Sølvmedlem i sommer. Reisen er kjøpt med bonuspoeng i Go klassen hos SAS. Men SAS har oppgradert meg til Plus på SK flyvningen. Blir første gang jeg skal fly Plus. Så 3t 50 min venter meg på Flesland senere idag

Eddie47, Kristian, Petter B-C and 3 others like this.
  7. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,534
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag fra Trondheim!

Været er lett overskyet med ca. 18* i lufta.
    Dagen vil her bli rolig etter strabasene på halvmaraton i byen i går...

Ønsker alle en strålende søndag, enter det er på bakken eller i lufta...

Eddie47, Kristian and holmen like this.
  8. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra et solfylt og sommerlig Sørland. Litt i overkant laidback (sitter/ligger i solstol) for det er ingen flyging i sikte i første halvpart av overskuelig fremtid:oops:
    . Trøsten får være at skogsfugl- og rypetakseringen er god i år, og jeg har sikret meg et dagskort nesten helt i starten. Det er dessuten ingen problemer med å hale makrell nok til humersag. Jeg vet det høres usannsynlig ut, men det finnes faktisk trivelige ting å gjøre som ikke gir bonuspoengo_O

Last edited: 02. sept 2018
    Eddie47, Berlioz and Kristian like this.
  9. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,641
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Borhaugkampen. Det er «kom deg ut dagen» så mye folk på tur.

For de med briller og gode øyne skimtes OSL i det fjerne.

B776F3EF-D150-45C4-AC99-A1B9B88F627D.jpeg

Kristian and Eddie47 like this.
  10. phileas

phileas «Thanks upgrade»

Likes mottatt:
    3,628
    Bonuspoeng:
    93
    60346E03-E3FC-4165-8A33-F57E9E149886.jpeg 0CD62BF4-28EA-4215-A9D0-9E7A87DF1E00.jpeg God søndag fra et solfylt London. Blir stadig mer glad i denne verdensbyen som kun ligger en kort flytur fra Norge. Det er beundringsverdig hvor dyktige taxisjåførene er til å finne frem. En liten kontrast til å ta taxi i Oslo hvor det er ofte du som kunde som må finne frem for sjåføren. Det er mulig dette er godt kjent for andre på forumet men en kan nå bare scanne kredittkortet når en skal ta undergrunnsbanen. Veldig praktisk.
    For de som er litt glad i biler på forumet åpnet det for ca fire år siden en bilutstilling med de aller fleste orginale James Bond bilene. Ligger 100 meter på vestsiden ovenfor waterloobroen.
    En veldig imponerende utstilling som kan anbefales. Bilen fra Goldfinger er min favoritt.

Earl, Wiolenze, Travellingalf and 4 others like this.
  11. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,657
    Bonuspoeng:
    183
    Søndagen har kommet så langt at dagens første flytur snart begynner. Jeg skal teste det nye Widerøe flyet til Bergen. WF418 benter på meg. Flyet er ikke å se enda. 20 minutter til avgang og jeg har fått tildelt sete 19A på et ganske så fult fly.
    Klasse MX til Bergen, CI til Tromsø med sete 2A

Attached Files:

Kristian and Chrisbgg like this.
  12. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra stillehavskysten ...
    Her kan vi melde om 13 grader og overskyet ... alle som sier at dette er solkysten tar feil!!

Solkysten er definitivt en annen vestkyst

13. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,295
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim.
    Her har man vært på hytta, men kom hjem kl 1240 da eldstemann skulle på bursdag.
    Fornøyd med framdriften på hytta også. Snart er det plass til InsideFlyer-treff på terrassen :):)
    4B556BE3-D14A-4BB8-8930-6CBBC00C8815.jpeg

Ha en strålende dag :D:D

Wiolenze, Eddie47, sutenai and 6 others like this.
  14. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God sundag frå dei trønderske fjordstrøk!

Utan at nokon tenkte at det i dag var 'Kom deg ut'-dagen, så fekk heile familien seg ein fin tur ut i Guds frie natur.

Feriedagane snor seg fram sakte men sikkert, nett som denne rakkaren:
    20180902_143314.jpg

Både rype og grevling vart òg observert, men diverre ingen elediller eller krokofanter...

God flytur og ha ein fin dag vidare, alle saman! Måtte bonuspoenga stå i kø :)

Earl, Travellingalf, phileas and 2 others like this.
  15. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,657
    Bonuspoeng:
    183
    Søndag enda. Widerøe gjorde om på planene sine. Kan hende jeg ikke fulgte godt nok med, men sånn er det bare. Det ble ikke noe test av av det nye jetflyet til Widerøe (noe jeg faktisk hadde gledet meg litt til) for det var vist sprengt kapasitet på ruta til Bergen denne søndags ettermiddag. Widerøe satt inn 2 dash 8-400 med 5 minutter mellomrom. Forsinkelser ble det også (flaks for meg som hadde 3t 50min til rådighet)

Siden SAS oppgraderte meg fra SAS GO til SAS Plus (SK4468) så har jeg fått fordeler jeg tidligere ikke har prøvd før, så da ble det en tur til SAS Café Lounge på Flesland. Noe sier meg at jeg vil prøve dette neste gang også ;)

16. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Noe sier meg at bonusfeberen griper stadig sterkere i en viss 20-åring ;) Det starter gjerne med at man lefler med SAS Plus og plutselig sitter man der og kan navnet på alle som betjener CT-telefonen i Tallinn fordi man skal fly F-klasse med minst fire ulike selskap og til det kreves en noe kreativ reiserute... o_O:D Omfavn galskapen, unge mann. Her er du blant venner! :)

17. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Og vi er ikke vanskelig å be! :) Bare pass på å rydde vekk trampolina først så ikke @Stuttfeiten går på en smell...

18. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    ...kjempesleng med C-moment.

(Tok du han? C-moment? :D )

Wiolenze liker dette
  19. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,984
    Bonuspoeng:
    293
    :D

Araber F-likk F-lakk?

Stuttfeiten liker dette
  20. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,027
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovestaden.
    En rolig søndag i dag med vask av tøy, gåtur i solen og fotball fra balløya på tv-en i ettermiddag. I morgen venter jobben igjen etter sommerferien, det føles litt rart og altfor tidlig å skulle tilbake nå, har jo bare vært borte 3 uker... men men kommer vel raskt nok inn i normale rutiner, men mistenker det blir tungt å ha på vekkerklokken i morgen...

God søndagskveld folkens :)

Kristian liker dette

Del denne siden