God søndag morgen fra Sørlandet. Nå skal ungene snart pakkes i bilen og kjøres langt avgårde for å bedrive sport.. Hyggelig nok det, men hvorfor må slike ting alltid begynne så tidlig på søndagene? Jeg vil sove litt lenger i helga Kvelden byr på den sedvanlige flyvetur til hovedstaden på mitt faste sete ved nødutgangen, greit å være litt tradisjonell Ha en kanon søndag!
God morgen fra hovedstaden! Jeg fikk bare gjort halvparten av det jeg hadde planlagt for i går, så i dag legger jeg ingen planer. Da er det ikke noe som ikke blir gjort. God søndag!
God tjuande dag jul! I dag gjer vi (rojalt fleirtal?) eit nytt forsøk på å bli kvitt julepynten som huset framleis er fullt av all den tid eg ikkje fekk avslutta jula på trettande dag jul... I går kom det rundt 20–30 cm snø på to–tre timar. Naboen er veldig glad i å køyre snøfres, så måtte berre koste trappa... Hardt liv! Ha ein fin dag, folkens
God sundag frå Sunnfjord. Då er pappapermen omsider i gang og tysdag set vi kursen for Krakow med Kaptein Kjos. God sundag alle!
God sundag. Her er sola attende i glaset etter eit lite opphald, og me har måtte endre nokre flyreiser for året, godt det er bonusturar. Ser også ut til at gullkortet i neste periode er sikra(startar 1 mars...), voldsomt til utslag dette Amex-kortet gjer. Då får ein vurdere om ein skal gå for Diamant eller halde seg i ro for den neste perioda, og gå hardt inn for det i neste periode, må berre sikre seg gold for life(om sas eksisterer i 6 år til)
God formiddag fra Café Loungen fra TOS Første besøk i Tromsø gjennomført og jeg må si at det frister å reise tilbake igjen! Veldig koselig by.. Men noe tørr luft her trur jeg, som sikkert er grunnen til man er litt sliten idag Nå er det bare å vente på at Widerøe skal frakte osa tilbake til Torp, via en svipp i Bergen Fin Søndag ønskes til alle
Yo fra bolleloungen på BGO med det som ser ut til å bli månedens 2. og siste flyvning, men la gå Ikke så halvgale i solbyen i dag.
God søndag fra CPH. "Endelig" kommet tilbake til riktig tidssone, men det betyr at jobben venter i morgen... fikk dog opup til Plus og det hjelper vel litt på formen
God kveld fra hovedstaden. Her var jeg veldig tidlig oppe til å være en søndag siden jeg måtte stille opp på førstevakt på jobben. Med oppmøte kl 7 så føltes det helt fortjent å tilbringe ettermiddagen og kvelden i sofaen med fotball på tv etter at arbeidsdagen var unnagjort Nyt søndagskvelden folkens!
God ettermiddag fra EWR. Etter litt frem og tilbake fikk jeg tilgang til United sin Polaris-lounge (selv om jeg flyr EWR-ORD før jeg krysser atlantern) - og jeg er mektig imponert. Uten tvil den beste businessloungen jeg har vært i. God buffet, a la carte-servering (!) og bar, store og fine dusjrom og ikke minst godt med plass selv kl 16, når det nærmer seg peak i europaavganger. Kontrasten til United Club kunne ikke vært større.
Et av mange alternativer i a la carte-menyen i Polaris-loungen. Sykt mye bedre enn wasabibønnene i SAS-kantina. Nesten så jeg vil påstå at snacksautomaten med tilhørende sitteområde ved Vadsø International Airport er bedre.
Ja, heldigvis. Er jo 1.5 år siden jeg var innom den første Polaris på ORD.. Blir spennende å se hvordan UA utvikler seg nå som de tar bort F og erstatter med et reelt business produkt.. Vil vel ta noen år før de kommer seg helt opp og får bort alle disse 8-i-bredden-C men.. Synd at Polaris kun er for inter-kontinentale flights, men det er kanskje det som skal til for å holde sånn nogenlunde kontroll på antall gjester..