God søndag selv om Norge ennå er en liten time unna søndag. Står nå i kø for å delta i årets minneseremoni for fred i Hiroshima. Håper at noe lignende ikke skjer igjen.
God natt fra Sandefjord! Kona har vært på Fjordfesten og hyggelig mann som jeg er, henter jeg henne og en venninne. Greit å score noen poeng Ha en fin natt, alle dere som er våkne. Og god morgen til dere andre
God søndag! Det museumet der gikk jeg rundt med tårer i øynene.. Ganske vilt at vi lever i 2023, men kriger som vi aldri har gjort før.. Ha en fredfull fredag folkens!
God morgen fra Oslo vest. Kaffen står til trakting og jeg skal faktisk på jobb i dag. Må spe på litt til reisebudsjettet. T-24 Tokyo, reisefeberen stiger. Ha en fin søndag alle IF-ere
God morgon frå Sunnfjord. Som alltid er det eg som står opp med avkommet. Då gjer det seg med kaffi og IF, men ikkje alltid lett å nyte når avkommet masar og masar. Eg fekk i alle fall trumf i går I dag må eg få laga til reiseruta til haustferien slik at eg kan tinge måndag. Det gjer seg med bonuspoeng på heimebane, @indahla. Kjekt å ha til neste egotripp.
God morgen fra Numedal! Dagens tråd har en fin heading, og med @Eddie47 sin tilbakekomst i går må vi tro at freden igjen senker seg over vårt lille samfunn. Og gjerne alle andre steder i verden også! T-7 til neste utflukt, London og Royal Albert m/Proms-konserter. Der gledes Ha en fin og fredfylt dag!
God morgen fra OSL! Tidlig oppe i dag, for å snu døgnet tilbake. Siste dag i ferien i dag. Skal snart rusle ned og få meg litt frokost, før jeg kjører hjem for å vaske klær. T-10 Slovenia og Serbia med @kjeeli
God morgon frå trønderske fjordstrøk! Ute er det grått, men naturen er alldeles nyvaska! Dagen byrjar med å laga blåbærsyltetøy Ha ein fin-fin sundag, gode medforumistar!
God morgen fra SK4645. Var dum nok til å booke spontantur til Palermo med 0600-flyet i går kveld. Det ble omtrent ikke noe søvn, men hva gjør man vel ikke for litt sol på skrotten.
God søndag fra Asker. Nå når det snart e tilbake på kontoret får vel jeg plukke opp forumtiden etter noen måneder med pappaperm og ferie Apropos fred, så blir Hamar invadert av en gjeng med skarre-R i dag. Utenom en touch and go med en Cessna på flyplassen har jeg aldri vært i Hamar, så thats a first. Fikk også bestilt noen turer med forumets mest foretrukne flyselskap, nemlig Ryanair Ha det kjekt og god bedring. Og hvor er @Eddie47?
Morn fra godstolen! I går var planen å beise, men så begynte det å regne rett før vi skulle starte. Ny sjanse i dag, kanskje, det er grått (dog foreløpig ikke våt) ute. Sensommerferien nærmer seg dag for dag og det er bra, jeg trenger ferie Ha en flott søndag
Solkysten, «solens rike», søndag formiddag! Fra å være aleneboende i over 10 uker er jeg nå blitt forfremmet til Butler!
Gratulerer, nye muligheter! Det er jo karene på vår alder som vises frem i slike filmroller. Og så håper jeg på fremgang og lykke i heimen!
God søndag fra Hua Hin, Thailand. Innom den lokale detailing sjappa for å polere vekk apedritt fra leiebilen. Tipper Budget skulle hatt mer enn 1000 THB for jobben…
God morgen fra BGO, her er en godt plantet i 6F hos SAS link. Dessverre er det nesten tomt ombord. Et lite hopp mot sør, en liten fotmarsj til gamle kontoret og tilslutt en liten biltur så er en hjemme. Til kvelden middag med de tre søte jentene mine Ha en glitrende flott søndag
Gratulere med å ha fått hjem igjen det beste i livet. Rollen som butler blir sikkert trivelig i det som sikkert er en litt slitsom prosess for dere begge to.