God søndag og velkommen vintertid!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av John in The Tower, 25. okt 2015.

  1. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Riktig god morgen!

    For fjerde gang i min karriere har jeg jobbet nattevakt når klokka skrus tilbake. Lurer på om noen prøver å fortelle meg at jeg burde jobbe mer. Kun en gang har jeg hatt tilsvarende vakt på våren.
    Nå venter ricotta hotcakes og kaffe til frokost. Blir nok en god dag dette også!

    Håper du fikk nyte den ekstra timen med øyene lukket og ha en fin søndag!
     
    Baldrick liker dette
  2. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Bakrus i dag. Tobarnsfar dagen derpå er døvt. Ønsker alle en bedre dag.
    Og takk til west-ham:)
     
  3. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God dag fra Sørlandet! Sola skinner fra blå himmel og opptil flere kopper kaffe er unnagjort. Det er nesten sånn at jeg går ut og skifter til vinterdekk. Men det går over :)
    Ha en flott dag der du er!
     
  4. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Enkelt å vere West Ham supporter om dagen! Mykje greiare å finne motivasjonen til å stå opp og ta turen over dammen på laurdagane i haust enn i vår. :) Feirar gårsdagen med litt ekstra Baileys i dagens kaffi.

    Ha ein like fin søndag, alle saman!
     
    anders82 liker dette
  5. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen! Her vestsørøstpå har man sovet lenge. Med en tenåring i huset er det ingen fare for å bli vekket om morgenen.

    Ingen planer for dagen. Absolutt ingen. Niesen ble avlevert på nærflyplassen i går, og det ble en liten time på taket av parkeringshuset før mørket kom. Resultatet kan ses i bildeforumet på Flyprat.

    En fortsatt god søndag, enten dere har noe planlagt eller ikke.
     
  6. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God søndag fra Bergen! Her er det pakking på programmet, før det i morgen endelig er min tur til å utnytte BA's generøse business-salg fra en tid tilbake :D

    Ha en fin søndag!
     
    luftbusspassasjer liker dette
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Gdrmpf fra det Sørlandske!
    Her har det vært en utrolig slapp dag. Ikke en dritt er gjort. Forresten, det stemmer ikke helt. Jeg har jo vært på dass en del ganger. Og der ble det lagt igjen noe dritt. Men bortsett fra det altså.

    Nuvel. Klokka er skrudd tilbake. Så nå begynner det allerede å bli mørkt. Får starte nedtellingen til at sommertiden innføres igjen. Jeg er definitivt ikke noe vintermenneske!

    Forbasket at de helgene går så altfor fort.... Arbeidsuka virker helt motsatt....
    Men det er nok derfor jeg drikker...
     
  8. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God kveld fra Alta! Hyttetur uten datadekning (som faktisk er litt godt) er avsluttet. Fin tur med et vennepar og deres to miniatyrer, så når de to var sendt i seng var det god mat og drikke for oss voksne. Det fine med å være uten datadekning er at da kommer brettspill og/eller kortstokkene på bordet.

    I kveld skal kjerringa reises etter tre strake tap (Dallas Cowboys)!

    Ha en seiersrik kveld! :)
     
  9. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld fra et forsinket SK 4422. I god form etter en relativt kort tur i 1D fra SFO med god medvind og hastighet på over1000 Km/t til tider. OY-KBC er ganske slitt og lengter nok etter ny kabin (sprukket speil på do, gummilister som henger og slenger, fjernkontroller hvor merking på knappene er slitt bort og noen ikke virker, setet må "kortsluttes" for å komme i sovestilling, etc.).

    Nå skal det bli godt å komme hjem etter 9 netter ute på tur. Bare kontor på planen de kommende ukene.
     
    LN-FHU liker dette
  10. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag fra Trondheim!

    Endelig kommet hjem etter en helg i Oslo, som ble avsluttet med min første tur på SAS Plus på returen, realisert takket være Optiontown. Som førstereisgutt måtte alle fasiliteter testes skikkelig så både fast track og suppe i kantine kan krysses av, alt i alt ganske fornøyd. Fikk til og med muligheten til å bytte avgang, noe som passet perfekt etter tidligere møteslutt enn forventet.

    Alt i alt, bra dag og kjekt med noen flere bonuspoenger enn normalen. Bonusturen nærmer seg realisering sakte men sikkert :D
     
    da9l9ls1 and RoadKing like this.

Del denne siden