God søndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Christian, 18. mai 2014.

  1. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    902
    Likes mottatt:
    293
    Bonuspoeng:
    63
    Ligger an til fin dag i Bergen. To jenter var slitne etter 17. Mai så ingen lyd gjennom natten før 0545, lenge siden sist pappa har fått sove så godt. Skal hamre på døra til Minisats når de åpner kl 10.

    Må vel forberede neste uke på jobb etter to sykebarndager. Også har jeg fire hotellanmeldelser som bør ut snart.
     
    EB and Darkcho like this.
  2. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God dagen derpå

    Meget, meget redusert i dag. Det skyldes i første rekke en fin kombinasjon av forkjølelse og pollenallergi. Fikk sove helt til ca kl 07 i dag så tidsforskjellen fra Asia til Norge begynner og viskes ut.

    Ønsker alle en fin søndag!
     
  3. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God søndag og god hviledag. Tilbake i Oslo etter en fin 17. mai feiring på Verdens Ende. Tilbake i byen betyr også at man igjen er på nett og da selvfølgelig på bonusfeber.no. Ha en fortsatt fin søndag - det finnes fortsatt champagne igjen og solen skinner!
     
  4. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen .. tung norsk høstdag her på nordsiden av Atlanta. I fed med å sparke igang arbeidsdagen. Dagens andre kaffekopp angripes hermed pg P13 er fyrt opp på min Grace Victoria ....
    Og Tusmørke var en god start på dagen!
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    En sterkt redusert dag her også. En laaaang dag i går med mye bevegelse, avsluttet med et par øl for meget skal vel ha skylden for det.
    Selv om været er strålende, foretrekker jeg å slake hjemme. På tide med en ettermiddagslur her nå tror jeg.
    Minsten har blitt syk så han må vi også se litt ekstra etter. Kan se ut til at det blir hjemmekontor i morgen hvis han ikke blir bedre.

    God bedring alle sammen!
     
  6. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,749
    Bonuspoeng:
    183
    God og strålende mai-dag fra Klepp hvor en våknet frisk og fornøyd i dag etter kun å ha drukket Cola i går :) Har vert å vast en tur rundt i "parken på Nærbø" i dag med påfølgende grilling på terrassen her hjemme. En strekk i solen måtte til så visning av reservegodset som skal leies ut, så nå starter noen travle dager med "pes" for å fiffe opp det som må ordnes før nye flytter inn.
    Ha en fin fin dag :)
     
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra Chicago. Betraktelig bedre vær i dag med sol og nesten 20 grader.

    Ett par dager med jobb før en ukes ferie som starter tirsdag med BA i First !
     

Del denne siden