Siden jeg tror @EB sover, påtar jeg meg ansvaret med å vekke gjengen. Nyt dagen! Husk at det er fri i morgen!
Jag gör som @EB brukar göra och startar dagen med en blå lungo i koppen och fler blir det. Ha en strålande dag
Hepp og hei fra det Sørlandske. I dag er det første pilsedag, så jeg har fylt opp kjøleskapet. Litt overskyet nå, men det meldes oppklaring. Dessverre gikk hytteturen i dass, da de gamles båt fikk tech. Så da får man heller være hjemme og sprette en god flaske vin i stedet. Det er jo tross alt fri i morgen også. Men kanskje en tur ut før man starter drikkingen. Fortsatt god Pilse!
1. pinsedag ja. Sov til to i ettermiddag. Rakk en kjapp trening og er nå godt i gang med arbeidsdagen som varer frem til 07.00 i morgen. Det fine med å jobbe gjennom pinsen er at en får bombet outlook postkassene til folk uten at få dobbelt tilbake. Får unna mye land-jobb mellom slagene her, så kanskje kan man faktisk ta ferie med god samvittig het på fredag. Sliter med å bestemme meg for hotell i Brussel etter at Le Meridien gikk konkurs i går. Sheraton er ikke helt det samme i den byen, men får det for 80 Euro. Aloft ligger litt usentralt til, men er nytt og egner seg bra for madrass-running (65 Euro/natt). Lurer på om det blir en natt på Sheraton og en natt på Hotell Steigenberger eller Hotel Amigo (Boscolo). Begge de to siste er FHR-rate. Hva ville ekspertene valgt?
For kortere opphold er Sheraton helt greit, men beliggenheten er ikke midt i smørøyet. Jeg har kun bodd der på kortere jobbturer og synes ikke Le Meridien er verst de ekstra pengene. For to netter er Sheraton ok. Loungen er bra Marriott ligger veldig nært Le Med og er nyere. Ellers er det jo noen Radisson Blu i byen også, men Brussel mangler definitivt gode hoteller. God aften fra Chicago. Avslappende helg med kjempevær. Jobb før flight til Frankfurt i morgen kveld