God søndag!!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av indahla, 26. juli 2020.

  1. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,645
    Likes mottatt:
    21,690
    Bonuspoeng:
    293
    Søndag er her. Drittvær men avreise til Oslo for en tur med Kiel-båten med unga. Blir nok bra :)

    Fortsatt god helg!

    4032887F-4DA2-4EA7-B49A-C8F97595E295.jpeg
     
    Upsaker, Earl, funkenstein and 9 others like this.
  2. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon!
    Då er det endeleg ferie, og me tek bilen fatt! Startar med Valdresflya og ender etterkvart opp i Geiranger, Ålesund, Kristansund og ei veke i Trøndelag!
    Skulle ha vore i Italia og ete gelato, Vitello Tonato og Prociutto! Men dette blir bra også!
     
    Earl, funkenstein, holmen and 9 others like this.
  3. sutenai

    sutenai Not throw away...

    Innlegg:
    622
    Likes mottatt:
    3,073
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen!

    Flere som har trøbbel med å endre på bonusreiser på sas.no? I mangel av flyreiser bedriver man finpussing av de bestillingene man har... men irriterende å måtte mase på Louise hver gang man skal flikke litt på avganger.

    Ja, ja godt det er helg
     
    Earl, holmen, jgroneng and 6 others like this.
  4. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    608
    Likes mottatt:
    1,290
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen! Sjufjellsturen i går, så i dag kan man ligge henslengt på sofaen med god samvittighet. Lite på agendaen foruten den engelske fotballen i ettermiddag, hvor vi prøver å mane inn Champions League-plass for de røde djevlene.

    Ha en flott hviledag!
     
    Earl, holmen, jgroneng and 5 others like this.
  5. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Lat søndag i Praha. Ferdig pakket, snart frokost, utsjekk og Uber til PRG. Ferien er over for denne gang.
     
    Earl, holmen, jgroneng and 5 others like this.
  6. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,902
    Likes mottatt:
    5,672
    Bonuspoeng:
    183
    Her kan det virke som at grensesnittet for endring av bonusbilletter ikke tar høyde for både Fly Premium og at det man opprinnelig har betalt skal trekkes fra, så den nekter å fullføre endringen om man ikke har nok poeng på konto til en ny bestilling.

    Med en litt slunken konto så er det iallfall fint mulig å endre på en innenlandsreise, mens det ikke virker å justere på en tur til USA.
     
    sutenai and Sunnfjordingen like this.
  7. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,080
    Likes mottatt:
    68,766
    Bonuspoeng:
    293
    Litt ruskete på solkysten i dag, men det er flott på strilelandet likevel
    0CFA9EC9-BEEB-4A7F-A693-EA530CF1DCDC.jpeg
     
    Berlioz, Earl, funkenstein and 5 others like this.
  8. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,764
    Likes mottatt:
    10,062
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra Bodø!

    Frokost ble spist på Saltstraum Hotell i dag (var og hentet opphavet som var der i en bursdag i går) og nå blir det etterhvert litt lunsj, før flyet tilbake til Oslo går 14.50.

    Flyvning nummer 24 i år i dag. Blir egentlig bare trist av å se på kartet på my.flightradar24.com. Meeen det kunne vært verre, så skal ikke klage.

    Ha en fortsatt strålende søndag!
     
  9. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,606
    Likes mottatt:
    24,599
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra Østlandet!

    På vei tilbake til Oslo etter å ha levert bikkja for ferie på landet. Mye kjøring i dag, to timer hver vei, men sånn er det når en skal ut på reise, avreise Svalbard om tre dager, gleder meg!
     
    Berlioz, Earl, holmen and 4 others like this.
  10. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,645
    Likes mottatt:
    21,690
    Bonuspoeng:
    293
    Heia Chel$ki og Leicester!!
     
    haifinn liker dette
  11. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    642
    Likes mottatt:
    2,933
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag fra Tallinn. I dag leverer byen herlig sol og hva er vel da bedre enn en burgerlunsj før litt trening. Nyt sommerdagen hvor du måtte være.

    C86B85E2-90FC-4672-A399-1291B837E6DB.jpeg
     
  12. PerFlyer

    PerFlyer PerFlyer

    Innlegg:
    90
    Likes mottatt:
    126
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg endret avgangen på en bonusreise i går. Gikk helt fint, men det kan virke forvirrende underveis. Det kan se ut som om det påløper bonuspoeng for endringen, men når jeg sjekker Eurobonuskontoen etter fullført bestilling, er det to posteringer, samme antall poeng både trekkes og legges til. Endringer går greit på nett, men avbestillinger må tas med kundeservice. Tidligere i uken avbestilte jeg en bonusreise via gullmailen, og det ble ordnet samme dag.

    Forøvrig er en av de største fordelene ved å være bonusjeger å alltid ha en ganske stor saldo (for tiden 350 000 poeng). Det gjør at jeg stadig booker usikre reiser for poeng. Ikke minst er dette gunstig når det kommer tidsavgrensede tilbud med poengrabatt. Jeg booker da gjerne flere reiser, gjerne til samme detinasjon. Når det nærmer seg, finner jeg ut hvilke reiser jeg vil gjennomføre og avbestiller flere av reisene. Det koster ingenting og kan gjøres senest 24 timer før avgang.
     
    Sunnfjordingen and sutenai like this.
  13. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,195
    Likes mottatt:
    4,209
    Bonuspoeng:
    113
    «Flaitt å vijnnfoillt» beskriver Trøndelag idag. Rent teknisk er det 20 grader, sol og 8-10m/s vind. Ble bare en rolig sykkeltur som trening i dag. Kurer fortsatt litt etter denne i går:
    043513D3-F954-4957-8C9B-A359D844F325.jpeg
    Vi var første kull, og de andre stor-restaurantene i byen skal visstnok kjøre lignende events utover høsten. Anbefales på det varmeste!
     
    Berlioz, Earl, Sonictravel and 5 others like this.
  14. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,200
    Likes mottatt:
    17,201
    Bonuspoeng:
    293
    God søndag fra sørpå. Turist i dag. Været er sånn passe innevær, så da ble det en liten biltur.

    B1D6B6F1-7291-47A2-A356-D6503E164F64.jpeg
     
    Berlioz, Earl, Sonictravel and 4 others like this.
  15. sutenai

    sutenai Not throw away...

    Innlegg:
    622
    Likes mottatt:
    3,073
    Bonuspoeng:
    93
    Kanskje det er fordi jeg ikke har nok poeng til å "betale" den nye avgangen før den opprinnelige blir "kansellert". Får ikke noe feilmelding da, kan bare ikke gå videre #SASIT
     
  16. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,764
    Likes mottatt:
    10,062
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra køen i sikkerhetskontrollen på BOO ...
    610B5A5B-E5C3-4240-9120-1F58ADCE8609.jpeg

    Aldri opplevd så lang kø her. Krysser fingrene for at jeg rekker flyet. Selvfølgelig var fast track også stengt, selv om det er null grunn til at den skulle være det, da den bare sluses inn i samme kø som alle andre.
     
  17. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,195
    Likes mottatt:
    4,209
    Bonuspoeng:
    113
    (Minst) like ille her:
    https://www.adressa.no/pluss/nyhete...i-sikkerhetskontrollen-på-Værnes-22360929.ece
     
    Eddie47 liker dette
  18. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,764
    Likes mottatt:
    10,062
    Bonuspoeng:
    183
    Earl, braathens safe, Eddie47 and 2 others like this.
  19. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,210
    Likes mottatt:
    22,272
    Bonuspoeng:
    183
    God sundag! Då er omsider regnet kome til Sunnfjord. Dagen har gått med til å slå gras og spyle måse. Med andre ord ikkje mykje flyrelatert i dag heller. No skulle vi ha vore i New York, men Naustdal får duge i denne omgang.

    Til veka skal det handlast inn både det eine og det andre til huset på Obs Bygg. I fjor fekk eg e-post frå AmEx 13.04 om at CTen var opptent. Når vi snart er ferdig med juli er eg berre kome opp i vel 80k i omsetning. Blir ikkje rare omsetninga når ein ikkje kjem seg på ferieturar eller jobbreiser. Er det innanfor å erstatte ferieturar med turar på Vinmonopolet?
     
  20. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,794
    Likes mottatt:
    57,185
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke noe problem å avbestille i app eller på nett her. Fra appen: gå inn på bookingen, helt nederst kan du trykke på Travel extras:
    Screenshot_20200726-165235.png

    Si ok til å gå inn i browser.
    Så går du ned til du finner "søk om kansellering og refusjon": Screenshot_20200726-165335.png

    Så får du spørsmål om du virkelig vil kansellere.
    Lett som en plett.
     
    Maggie liker dette

Del denne siden