God Søndag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av John in The Tower, 05. okt 2014.

  1. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Riktig god søndag fra Værnes! De første flya er av gårde og nattevakten er straks over. Vinterferie til Dubai er booket. Snaue 2900,- pr.pers med Emirates fra OSL er absolutt ikke noe å si på. Håper bare status matchen går igjennom før den tid. Kremt.
    Ellers blir dagen i dag fylt med noen timer søvn, Sabeltann og kærbis.
    Gooo søndag!
     
    Jørgen and Herlov like this.
  2. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Bergen - og regnet bøttet ned...

    Ny dag, ny foto-shoot! Når dagen er over er vi, forhåpentligvis, over halvveis, HURRA! En ting er ihvertfall veldig sikker og det er at jeg er sjeleglad jeg ikke er kokk, da hadde jeg antageligvis vært død av stress for lenge siden!

    I går kom "nedgraderingspakken", fra Intercontinental, så nå er vi bare en ussel Ambassador igjen. Litt trist, men jeg er usikker på om jeg gidder å stresse med og å bli RA igjen... Kjenner dog at det rykker veldig i reisefoten når jeg leser på forumet her... :) Får se om vi klarer å skvise inn noen turer når boken går i trykk... :)

    Ha en fin søndag!

    Xxx.
     
    Fnate and John in The Tower like this.
  3. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Ja føler det har tatt lovlig lang tid nå. Sitter selv og skal bestille tur til emiratene for meg og bruttern, og planen var hele tiden å bruke Qatar (for å opprettholde status i oneworld), men når Emirates matchet til gull ble jeg usikker. Men så lenge matchen ikke går gjennom er det jo ikke et tema :confused:
     
    TOS_EBG and John in The Tower like this.
  4. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag! Snart på tide å legge seg her. Begynner å bli kaldt her - så jeg er glad for at jeg endelig fikk dynen jeg bestilte på IKEA. Utrolig at amerikanerne her i området ikke bruker vanlige dyner. :confused:
     
  5. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    De eneste som har dyner i USA er norskamerikanere som har vært på sommerferie i Norge, og lagt sin elsk på våre dyner. Vi sendte kusina til mamma hjem til Maryland med to norske dynduner og tilhørende sengetøy i august :p

    Nuvel, god morgen fra Bodø. Frokost og litt lesing på programmet nå på morgenkvisten, før jeg hiver meg på sykkelen for en liten treningsøkt senere. Har lyst til å komme meg opp på Keiservarden, og etter ryktene så skal det være mulig å sykle opp dit. Stemmer ikke det @SASDC8 ?

    Ha en fin søndag :)
     
    Flight Cancelled and SASDC8 like this.
  6. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Solen skinner enn så lenge på Skedsmokorset, og en dugelig cowboy-frokost passende en høstsøndag er inntatt sammen med kona. Yngstedatter ligger og snorker vel til langt på dag slik ungdommen gjør, mens far må ut og grave litt i hagen igjen slik at de kantsteinene får en plass å ligge før vinteren. Tur med bikkja må det bli plass til også, så en langtur i Tæruddalen hadde passet fint. Vi får se hva dagen bringer. Ellers har jeg allerede sjekket inn på flighten til Riga tirsdag kveld, og jeg var litt overrasket over at airBaltic sendte innsjekkmail så tidlig som tre dager før. Men det passer jo bra; alt som er gjort er godt!

    Fortsatt god søndag!:)
     
  7. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Morn fra Sandefjord, hvor det skjer lite, middag og retur til Oslo i kveld.

    Har trasket opp på 7 topper i Bodø da jeg gikk kledd i grønt, husker ikke hvilke som er hvilke av de, men hvorfor noen skulle ha lyst til å sykle opp til noen av de i evig motvind er en tankegang jeg ikke henger med på :p. Vi fikk nå i alle fall en t-skjorte for strevet.
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Ettermiddag fra det Sørlandske!
    Slapp i strikken i dag kjenner jeg. Ble sent i natt. Men nå er jeg i det minste ikke tørst lenger. Ingen store planer for dagen.

    Nå skal jeg straks til å sjekke inn kjærringa på Qatar fra MNL til OSL. Fikk tilbud om å oppgradere til Business. 4500 kr pr legg. Dvs 9000 kr til Oslo. Tror ikke det nei. Latterlig dårlig tilbud.

    Husker jeg var i Usa for 12-14 år siden. Da var jeg så lei av disse teppene amerikanerne bruker, at jeg stappa dyna mi i en koffert og tok den med. Angret ikke på det. Var mest morsomt å se hvordan housekeeping reagerte på dyna mi som lå i senga. Den var redd opp forskjellig hver dag. En av dagene fant jeg den igjen i skapet. Ser for meg hvordan housekeeperen stod og klødde seg i hodet og lurte på hva de skulle gjøre med denne greia som lå på senga. Hehe.

    Nuvel!
    God søndag ønskes....
     
    Islending, no-backpacker and Fnate like this.
  9. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Dagens konklusjon: Ja, det går veldig fint an å sykle opp Keiservarden!

    Hjemme igjen nå, bør få på meg kjøkkenforkledet alldeles strax, for i kveld får jeg middagsbesøk. Må prøve å vise hva jeg er god for :cool:
     
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra FS Jackson Hole.

    Kom hit igår og det viste jeg at jeg hadde booket leiebil i Jackson, Mississippi. Det var jo en liten strek i suppa, men det løste seg mot et betydelig mellomlegg.

    Så nå er det 3 dager som wildlife guide for broderen. I går kveld tok vi en liten tur og møtte to flokker hjort til fots. Ganske tøft.

    I dag er det på'n igjen. Jeg bare ligger her med hangover. Det var jo ikke planen.
     
    PettR, Zzzindre and Cecilie like this.
  11. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Goodie :) Fin tur i sommerværet vil jeg tro. PS beste tid opp på sykkel er cirka 13 minutter :p
     
    Cecilie liker dette
  12. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, fra det vannet litt på nedsiden av toppen eller??? :confused::eek::D

    Fra Maskinisten så brukte jeg ca 45 minutter opp med litt stopp underveis. :oops:
     
    SASDC8 liker dette
  13. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God søndag fra den nye SEN loungen i LHR T2. I kveld blir det Asiana fra T1, men med 4t connection i London, var det greit å stikke innom.
    Kjipt å måtte dra tilbake til Beijing. Men Asiana i business blir vel bra...
     
    SASDC8 and Bizflyer like this.
  14. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Har ikke sett noen tripreport på Asiana i biz på langdistanse. Så håper du tar noen bilder og skriver noen ord for oss fra opplevelsen!
    God tur og husk å drikke Icewine til desserten!! :D
     
    Islending liker dette
  15. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Det var planen... Fikk skrevet rapport fra utreisen med EVA. :)
    Men den kommer sikkert ikke før neste helg, da jeg har litt skolearbeid å ta igjen etter ferien...

    IMG_20141005_181215[1].jpg
     
    SASDC8 and Bizflyer like this.
  16. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Fra parkeringsplassen ved Maskinisten og opp på 13 minutter ja :cool: ;)
     
  17. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld!

    En lang dag og kjøretur er dessverre over, men fy så mye kult jeg møtte på!
    Blant annet møtte jeg på en sau:
    PTR_3088.jpg

    Og to hyggelige Japanere som dessverre rullet bilen sin ned en grøft og pådro seg noen headwounds. Men med min medisinske erfaring og burnerphone tok det ikke mange minuttene før de var tatt hånd om. :)
    PTR_3145.jpg

    Men nå er det natta.
     
  18. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Gjelder denne matchen kun for dere som var med på EK sin første flight OSL - DXB ?
     
  19. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Ja i utgangspunktet.. Men foreløpig gjelder den ingen ser det ut til.. Så vi får se om det blir fulgt opp..
     

Del denne siden