Hoi fra austpå. I dag blir det å dra til Drammen og fryse r**** av seg for å se litt fotball. Utsolgt bortefelt, så det blir jo kjekt. 9 dager til årets siste tur, som også blir kjekt GKJH God bedring alle sammen.
God søndag fra Vientiane. Godt og behagelig med +30°c her. Gårsdagen gikk med på å kjøre rundt i byen på leid scooter. I dag benyttes apostlenes hester. Ha en nydelig søndag
God morgen fra blåfrossen Sølvby. Glad vi har fargefjernsyn, alt kan oppleves uten frostskader og neglesprett. God søndag ønskes!
God morgen fra Oslo vest. I går var vi igang med julemarkedene. Folkemuseet er veldig fint, i dag står bymuseet for tur. Ha en fin første søndag i advent
God morgen fra Tallinn og en noe forsinket ATR 72-600 som straks tar meg til ARN. Ledigt sete ved siden av meg på et ellers fullt fly. EBD leverer igjen
God søndagsmorgen fra Oslo. Hadde hundevakt med ny valp på madrass i stuen i natt. Klokken tre var det ut i kulden for nødvendig aktiviteter, hektisk i starten med en liten hund i huset, men det lille sjarmtrollet er tillitsfull og lager minimalt ned tull, så dette er stas!
Her skal det fryses i Sandefjord Minstemann skal være ballgutt. Satser på minimum ett poeng og at VIF og Stabekk IKKE gjør jobben. God kamp!
"Fullstendig fullt fly" på ARN OSL men jammen sitter det en fornøyd EBD med ledig midtsete i pluss Satser på at jeg får min Ringi nå, dem var fri for det på TLL ARN. Edit: den gang ei. Skikkelig Ringi tørke idag
God ettermiddag fra hovedstaden. Friskt, men fint ute i dag, så var fint med noen timer utendørs for å få både dagslys og frisk luft. Ettermiddagen tilbringes nå i sofaen med skiskyting på skjermen før man nok skal få med seg siste serierunde i Eliteserien og håndballjentene i kveld. Så full timeplan foran skjermen resten av søndagen Nyt kvelden folkens
Siste flight for i dag: OSL BDU. Tro når det blir tur dit igjen med SK!? Ledig midtsete 3/3 i dag. Så gjenstår det å se om jeg endelig Får meg en Ringi
God aften fra Wien. Dagen startet i Sonnwendvierteldistriktet, der det øste sol inn på morgenkvisten. Tidlig utsjekk så vi fikk prøvd oss på å sjekke inn på hovedbanestrasjonen, og sendt bagasjen avgårde. Fint tilbud med å få sjekke inn 24t før midt i byen, bare du har gyldig CAT (flytog) billett. Og kids under 15 kjører gratis. Rimelig flaks da ALT av oppbevaringsbokser var fulle… Tok turen til Haus des Meeres, et gammelt flaktårn (a.k.a gigabunker) som er ombygd til akvarie. Tøft. Måtte ha den obligatoriske Apfelstrudelen, som denne gang ble kjøpt på Aïda, håndlaget og med varm vaniljesaus. Godt jeg ikke hadde spist middag først… Og jeg må si at julemarked aldri blir det samme igjen etter å ha vært i Wien. Her kødder de ikke med julemarkedene altså. Hele byen er full av de, og det renner over med gluhwein, pretzels, brente mandler og kaiserschmarrn. Men det er faktisk noen av de mindre glorete som også har endel fint håndtverk å selge. Gøy for ungene å ha en svær skøytebane, med ulike ruter og flere «rinks» innlagt i løypa. Må innrømme at far også prøvde seg som Patrick Swayze, men det gikk heller dårlig… Grüß Gott!
God morgen fra Hollywood. Solen skinner, men det har vært kjølig hittil. Må ha på jakke på kvelden, men det er deilig i solen på dagen. I morgen skal det bli over 20 grader, og på tirsdag et det meldt 28. Tipper vi tester bassenget på tirsdag. Det blir frokost på Canter's igjen i dag, før shopping på outlet.