Jøss, da var jeg førstemann. Ikke verst. Her er det kaffe i koppen og to små barn som krangler om ting vi har to av.. God start Løpetur etterpå. Blir digg med frisk luft uten kidzen
God morgen fra Trondheim, sitter her med en god kopp kaffe. Ser jeg ikke har en eneste booking inne de kommende månedene, på tide å sette meg ned å fikse reiseplan. Ha en god søndag
God morgen fra Skedsmokorset. Starter dagen med cowboy-frokost og betaling av konas jentetur til Frankrike i oktober. Så blir det å vekke minsten som skal spille håndballkamp senere i dag. Da vet jeg i alle fall hva noe av dagen bringer. Jo, og så nevnte kona akkurat at vi skal bruke ettermiddagen på å rydde inn hagemøbler etc. Og da vet jeg hvem som får jobben med å vaske grillen. Jaja, heller nå enn til våren. Ha en finfin søndag alle sammen.
Åååååååååååååååååååårrrrrrrkkkkkkkkk fra det Sørlandske! Nydelig vær ute i dag, og jeg ligger her og oier meg med ei alt for trang badehette. Back to bed! Snakkes på mandag! Ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååårrrrrrkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk........................
God søndag fra Oslo..Fått dratt liket opp av senga endelig.. Ikke stort som skal skje idag, bortsett en tur på butikken. Ellers blir det å se fotball på flimreboksen.. Ha en bedre søndag.
God søndag fra sete 8c i GO ombord på SK805 på 35000 fot Første turen min etter EBD-en kom i havn! Og for en begynnelse! Reine pandiontraktering her, med complimentary wrap og cashewnøtter, pluss 2 smoothies og 2 sparkling. Flyet er vel det man kan kalle fullt, men vi har ledig midtsete allikevel
God søndag fra Rælingen. Sendte kona og junior på 4 på loppemarked mens jeg fikk ryddet inn trampolina, sykler, verktøy og generell uterydding. Blir middag nå før bursdag hos mine foreldre senere i ettermiddag med kake/gaver osv... Kvelden blir nok godt fortært fra sofaen med fjernkontrollen i høyre hånd og bonusfeber på ipad i venstre. Hadde dog håpet på bedre vær i dag. Overskyet og 14 grader er ikke min favoritt.
God morgen fra Lima. Har fått sovet skikkelig i dag, og planen er å fortsette i den stilen. En skikkelig daffedag m.a.o. Men først må jeg komme meg opp i kantina og finne meg litt frokost. Ha en fin dag
God morgen fra Honolulu. Nå går turen videre til Big Island med en helikopter-tur over noen aktive vulkaner i ettermiddag
God morgen fra Ohio! I dag skal vi spise pad thai til lunsj, som er standard når jeg er fyllesyk. Mmmm. Men først skal jeg prøve å forstå R.