God søndag.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Stig-Roger, 13. mars 2016.

  1. Stig-Roger

    Stig-Roger Frokost-frik

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    191
    Bonuspoeng:
    43
    Da er man klar for første runde med TK 1882 SKG - IST så videre med TK 1753 IST - OSL..God tid i Loungen i IST... Det trenger man :) :). Forrsatt ønskes alle en god og flott søndag....
     
    Bizflyer and peterfox like this.
  2. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Trøtt søndag. I går klarte jeg å låse nøklene til både bil og jobb inne, på jobb. Dette oppdaget jeg 02:00 i natt ;)

    Alternativet var å sove i en Tråkkemaskin, eller se om det var noen kjente på hyttene i nærheten som fortsatt var våkne. Det var det ikke.... Men jeg fant en ulåst verandadør på en hytte og lånte sofaen der i natt. Var ute før husverten våknet i dag tidlig, men jeg har ringt han nå og takket for lånet av sofaen.

    #kløne
     
    Fnate, Bizflyer, Henrik and 4 others like this.
  3. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    LOL @Blaa. Jobb i dag. Jævla dritt egentlig, men sånn er det når man har misforstått/gjort feil på et prosjekt i 2 uker. Nå skal vi levere 90% på tirsdag så da må den ikke fullt så unge ingeniør trå til
    Og det verste av alt, det er bare min feil :(
     
  4. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Bare tre timer igjen og sitte og se snøen smelter. Gleder meg til sofaen i kveld.
     
  5. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra flybussen i Stavanger. Ferdig med to trivelige, sosiale lag nå, så nå venter et kort hopp til Oslo og noen timer med House of Cards på sofaen.
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Deilig med sove lenge morgen en søndag. God frokost og ingen planer annet enn å se vintersporten på stirreboksen.
    Og ikke minst har mor invitert på søndagsmiddag og har allerede hentet ungene.
    Ute er det vårlig, og det er nesten så jeg er fristet til å ta en tur ut........

    God søndag!
     
  7. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Fantastisk service nok en gang med SAS....Sorry Cimber!
     
  8. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    En kvikklunsj og en appelsin smaker like godt inne som ute.
    Jeg kikker på Sas VIP booking, men det er dyrt å reise nordover til slekta framfor å reise langt vekk... litt grrr.

    Ha en fin kveld :)
     

Del denne siden