Da er man klar for første runde med TK 1882 SKG - IST så videre med TK 1753 IST - OSL..God tid i Loungen i IST... Det trenger man . Forrsatt ønskes alle en god og flott søndag....
Trøtt søndag. I går klarte jeg å låse nøklene til både bil og jobb inne, på jobb. Dette oppdaget jeg 02:00 i natt Alternativet var å sove i en Tråkkemaskin, eller se om det var noen kjente på hyttene i nærheten som fortsatt var våkne. Det var det ikke.... Men jeg fant en ulåst verandadør på en hytte og lånte sofaen der i natt. Var ute før husverten våknet i dag tidlig, men jeg har ringt han nå og takket for lånet av sofaen. #kløne
LOL @Blaa. Jobb i dag. Jævla dritt egentlig, men sånn er det når man har misforstått/gjort feil på et prosjekt i 2 uker. Nå skal vi levere 90% på tirsdag så da må den ikke fullt så unge ingeniør trå til Og det verste av alt, det er bare min feil
God formiddag fra flybussen i Stavanger. Ferdig med to trivelige, sosiale lag nå, så nå venter et kort hopp til Oslo og noen timer med House of Cards på sofaen.
Deilig med sove lenge morgen en søndag. God frokost og ingen planer annet enn å se vintersporten på stirreboksen. Og ikke minst har mor invitert på søndagsmiddag og har allerede hentet ungene. Ute er det vårlig, og det er nesten så jeg er fristet til å ta en tur ut........ God søndag!
En kvikklunsj og en appelsin smaker like godt inne som ute. Jeg kikker på Sas VIP booking, men det er dyrt å reise nordover til slekta framfor å reise langt vekk... litt grrr. Ha en fin kveld