God søndag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Herlov, 18. des 2016.

1. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,002
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, da er vi vel på fjerde søndag i advent. Not that I'm counting. Først trening, så litt vask før det blir julemiddag med familien hos farmor. Trivelig! Jeg må vel forsøke å få med meg håndballkampen også. :cool: Jeg burde egentlig ha jobba et par timer i tillegg, men driter i det og tar heller en ekstra økt i morgen. Åtte dager igjen til Lufthanseatene tar meg ut for å utforske mer av verden. :)

Last edited: 18. des 2016
  2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
    Når man har barn, svigerbarn og barnebarn i Oslo og disse skal til verdens vakreste by i julen .., og de har for mye bagasje som skal være med.

Hva er da mer naturlig enn å be morfar om å komme og hente en kuffert eller to?

4. søndag i advent feires med å reise BGO-OSL-BGO for å motta 2500 Eurobonus poeng og noen glass med vin ...

Petter B-C, Are, RoadKing and 2 others like this.
  3. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,196
    Bonuspoeng:
    183
    Søndag. God bok. Søndagstur. Snart familiemiddag.

Trenger ikke mer.

Icarus liker dette
  4. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Her oppdaget man årets tabbe i går..
    Jeg har ikke booket flight for i ettermiddag, så er litt usikker på hva jeg skal gjøre.
    DY koster 999,- SK koster 1549,-.

Har svært lite lyst til å svi av en bunke av mine hard opptjente poeng på kun en flight innenriks..

5. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Fyrstefrokost: Egg Benedict m/champagne på Radisson Blu Style Venna.
    Andrefrokost: Apfelstrudel mit Irish Coffee på Café Landtmann.
    Fyrstelunch: kuk-i-kano og Jägermeister på Rathausmarkt.
    Mellomlunch: Limonchello og cowboystrekk m/"Do They Know It's Xmas Time" på radioen på hotellet.

Velsigna juletid altså!

RoadKing, LN-FHU, Candy and 1 other person like this.
  6. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,295
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra Trondheim
    Blitt menneske igjen etter julebord på fredag....lørdag ble tilbragt i horisontalen. Kjørt en runde med husvask og fått pynta ferdig til jul, nå er det middag snart og deretter bursdagsbesøk til mitt fadderbarn.
    Ha en duper-super søndag :):)

7. Icarus

Icarus Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    858
    Bonuspoeng:
    93
    Samme problemet her! Skjønt, flighten er en dag frem i tid. Jeg gikk for å brenne noen poeng, jeg angrer nok senere.

I dag er det julerengjøring med selskap av podcasts. Ikke det jeg helst vil gjøre på en søndag, men den fremtidige meg kommer til å takke nåtids-meg for at alt er rent og pent når han kommer hjem fra familiejulen.

LN-FHU and Are like this.
  8. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
    4. Søndag i advent brukes som tidlige nevnt til å hente bagasje for julegjester som skal fly til verdens vakreste by i neste uke ..
    Er nå på vei tilbake etter å ha fått middag og en full kuffert....

Alt var så mye enklere før, i forrige årtusen, da jeg gikk på dette ingeniørkurset i Trondheim. Da kjørte "the Norwegian flag carrier" Braathens S.A.F.E. en melkerute langs kysten. De fløy med F27 og F28.
    (De som ikke vet hva SAFE betyr og hva F28 og F28 betyr må Google det).
    Flyet gikk fra Tromsø-Bodø-Trondheim-Kristiansund-Molde-Ålesund-Bergen-Stavanger-Kristiansand ..., eller omvendt.

Hvis vi da hadde noe som trengte flyfrakt fra TRD til BGO, så reiste vi til Værnes og satt kufferten på trallen som var merket Bergen og satt på en bagasjelapp hvor det også sto Bergen ..når flyet landet i Bergen ble en ny tralle trillet inn i ankomsthallen hvor mottaker hentet kufferten ..

I dag er jo flyselskapene av den formening at bagasje skal følges av en reisende ..

RoadKing liker dette
  9. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,965
    Bonuspoeng:
    293
    Rolig søndag i tigerstaden. Jetlagen har ikke lagt seg helt enda. Kom i snakk med en jente i helgen som reiste mye i jobb på dyre billetter, men som hadde dårlig oversikt over bonusopptjening. Fikk vondt langt inn i hjertet :(

10. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg endte på dette jeg også.
    Selv om jeg har 9 cashpoints som brenner inne etterhvert ble det 6000 poeng og 209kr.. En viktig lekse, pass på at alle billetter neste 3 uker er i orden... jaja.. kommer vel 6000 poeng inn igjen også.

Jeg må vel ikke skatte av disse poengene om jeg bruker de til å reise til jobb? :)

11. Bjoern In America

Bjoern In America Digger USA og Japan!

Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Base Oslo west. 5 min av igjen av håndballkampen. Går veien dette..
    Mimrer gjennom USA bilder, og gleder meg til 2017. Da skal jeg ha GGL :D

Fyrer på peisen og noen fra MDG har vondt i hode tenker jeg :p
    Blander en cocktail til jeg...:rolleyes:

Del denne siden