God søndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Cecilie, 26. jan 2014.

  1. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Det er allerede langt på dag for min egen del da kroppen er veldig usikker på hvilken tidssone den befinner seg i. Våknet for 6 timer siden etter litt over 2 timers søvn. Herlige greier. Kan ikke huske å ha vært så døgnforvirret før.

    Søndagen bringer med seg bursdagsselskap for brodern.

    Ha en bedre uthvilt søndag!
     
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hrdumpf fra det Sørlandske.
    Sannelig ble det ikke fuktig i går også, og det ble heldigvis bare nesten booket en langweekend til BKK også. Det fristet voldsomt der man satt med 2 i promille.

    Idag skal det bare lides. Heldigvis har opphavet invitert til middag senere i dag. Nå tror jeg at jeg tusler inn i senga igjen......

    Hæppi søndag my ass!:oops:
     
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,776
    Bonuspoeng:
    183
    God Søndag fra Jærens forblåste vidder, ikke fult så god søndag for tenåringsdatteren som ble fersket i å ikke være der hun skulle være. De var 3 stk som alle hadde fortalt en historie hjemme om hvor de skulle overnatte, men det var noe som ikke stemte helt og etterforskning ble iverksatt...
    Endte opp med en kjøretur ned til Nærbø for å innbringe både henne og ei venninne, den tredje venninen nektet å bli med hjem, hun ble hentet av en ilsint mor nå i formiddag :) Lurer på om dem er begynt samme karriere som faren [​IMG]

    Vell, det ser ut som at jeg heller må begynne å drikke i ukedagene i stede for helgen....

    Nu bærer det til svigerbeistet [​IMG] på middag.

    Ha en fine søndag der ute.
     
    tommy777 liker dette
  4. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag! On the road again i morgen, 4 dager i Køben står for tur! Ha en fin dag!
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God lunch far Tenerife. Har tuslet rundt med opphavet i dag. Nå chilles det på egen veranda før det vanker middag i kveld.

    Prosjektet nå blir å se om ikke jeg kan få booket om hjemreisen fra Tenerife til å bli kl 10:00 istedenfor kl 07:00, som jeg oppdaget at jeg hadde bestilt. Opp kl 04:30 på siste feriedag er "no go". Får jeg det til skal jeg saktens feire med en dram.

    Ha en fin søndag, eller lørdag eller hva det nå er.
     
    tommy777 liker dette
  6. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    God søndag fra Tromsø! Mindre kaldt i dag enn det som har vært tilfellet de siste ukene, og godt er det!

    Dagen i dag har blitt tilbrakt i en fotballhall, og deretter med bookingfingeren for å få på plass sommerferien. Ikke noe LCC denne sommeren (det var i fjor når jeg ikke hadde gullkort... ;)), men en kombinasjon av SK/LH/Air Dolomiti (via OSL og MUC) ned til Pisa (10-12 dager på Liguriakysten kommer til å gjøre godt). BA fra Genoa til London Gatwick (Tour de France i York, samt litt vennebesøk...), og deretter retur fra Manchester med LH via FRA og SK fra OSL og hjem.

    I tillegg har man jaggu booket påskeferie til England også (riktignok ikke i dag, men på fredag). Også her ble det SK/LH for meg og ungene (fruen får lov til å reise alene...;)), men her fikk jeg booket bonusbilletter (2 med CT'en fra i fjor + en ekstra bonusbillett). Dette er via CPH den ene veien, så da må vel jeg og ungene få sjekket ut gullstua på CPH (har vel ca 2 timer til rådighet der).

    Generelt sett en god helg!:)
     
    tommy777 liker dette
  7. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen fra Sørstetene hvor vi sakte er i ferd med å tine opp ... er lovet over 10 varmegrader i dag, og sammen med litt sol skulle det nok det hjelpe. Iallefall et jævla bråk ute i morges, så småfuglene har nok også sjekket Weather Channel.

    Siste innspurt på hæljevakta .. ingen FA Cup på tv i dag .. någet irriteende ... men vi har kaffe og Led Zeppelin. Greit det og.
     
  8. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld fra Oslo. Hadde en fin tur til SAS museet med @Kimmam i dag. Får ta turen ut dit når snøen forsvinner også...
     
    SASlovah4evah liker dette
  9. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Det er jo spotter terrasse på taket der så du kan se på flyene utenfor... :)
     
    SASlovah4evah liker dette
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Happy søndag fra Newport Beach. Har hoppa rundt om med litt shopping til nå i dag, Rundt 20 grader er slettes ikke en dårlig plan når man ser værvarselet for kommende uke i Chicagoområdet. Hjem med American om ett par timer. Glad vi skal ut hit allerede neste helg igjen. Godt for skrotten.
     
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    FAIL!

    Det var Air Europa som gikk kl 10, og 4000,- for å slippe å stå opp tidlig. Det er det faktisk ikke verd. Så jeg tok en dram allikevel.
     

Del denne siden