God snødag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 16. jan 2018.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    I Norge har vi vel ikke egentlig et begrep som snødag, men hadde vi vært i mange andre steder i verden ville vi nok blitt bedre kjent med konseptet.
    Er et greit snødekke i Oslo sentrum, blir nok en del kaos i trafikken i dag, t-banen er snøfri men fuktig :D

    I går var siste dag med SAS sine 1000000 billetter.. Fikk kjøpt meg 10 flights. Var nede i 4 i appen, det var nesten skummelt.. Nå står ca 15 timer på kontoret på menyen, så svinger vel innom forumet i løpet av dagen.. hehe..

    Ha en fin dag med snø og hva nå annet dagen bringer. :)
     
  2. knutfin

    knutfin Medlem

    Innlegg:
    362
    Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra siste dag i Amsterdam, før det bærer hjem til Trondheim. Våknet til en kansellerings-SMS fra SAS, som gjaldt OSL-flighten. Var litt for trøtt til å orke å mene noe om det, men før jeg visste ordet av det var jeg booket om via ARN. Topp!
     
    Eddie47 liker dette
  3. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra SK332 på OSL hvor man gjør seg klar for et nytt forsøk på å nå TRD etter at flyet fra ARN måtte gi opp og returne igjen. Usikker på hvor dette bærer, men avgang på rutetid blir det i alle fall ikke :confused:

    E59468CA-556B-4CED-9AD0-C964F6C7A09E.jpeg
     
    KRS and Eddie47 like this.
  4. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    "Lett" bris her nå...alle fly lander...om enn noe humpete.Min arbeidskollega skulle komme hjem igår-havnet i Østersund, så det var verre i går ettermiddag/kveld.

    Ha en flotters tirsdag :):):)
     
  5. henrikvd

    henrikvd Aktivt Medlem

    Innlegg:
    302
    Likes mottatt:
    628
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra LH Senator på Frankfurt. Full Lounge. Ikke noe snø her, men trist regn. Vanlig Frankfurt-vær... Venter på Oslo-flyet som går 1010.
     
  6. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontorstolen på Sørlandet. Den står heldigvis i en bygning med tett tak. Her ute ved kysten kommer også snøen "ferdig måka", som det heter heromkring. Dermed er det eneste vi kan bidra med: de beste ønsker for resten som sliter med været.
     
  7. Kvalvaag

    Kvalvaag Senior Medlem

    Innlegg:
    697
    Likes mottatt:
    5,459
    Bonuspoeng:
    163
    God ettermiddag fra Port Douglas :)

    Her er det 32 varme og en lett bris, ingen antydning til snø :cool:

    Nettopp ferdig med 2dykk samt snorkling ved ytre Great Barrier Reef kan absolutt anbefales :D
     
  8. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    God (nesten) formiddag fra TRF. Her har flyplassen vært stengt siden i morges men nå ser det endelig ut til at de får i gang trafikken. WF404 til BGO tar nok snart av :)
     
  9. CB1

    CB1 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    282
    Likes mottatt:
    667
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Ams, skulle selv med Oslo flyet som ble kansellert på tur hjem fra Singapore. Så nå blir det den lange veien hjem via Cph. I tillegge har jeg fått plass langt bak i bussen:mad:
     
  10. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,176
    Likes mottatt:
    869,686
    Bonuspoeng:
    293
    Det snør!!
     
  11. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    I Bergen ? :eek::eek:
     
  12. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,558
    Likes mottatt:
    4,282
    Bonuspoeng:
    113
    God snødag fra QR943 som tar meg fra SIN til DOH. Ingen problemer med snø her, og er ikke i Oslo før i morgen tidlig, så slipper unna kaoset i dag.
    Livet er nå herlig med et glass champagne og denne utsikt:)
    IMG_7770.JPG
     
    DanH, Travellingalf, animals and 6 others like this.
  13. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,905
    Likes mottatt:
    12,881
    Bonuspoeng:
    183
    Sjekker ut fra Vanderbilt, London. Fikk meget god mottagelse denne gang, etter litt høflig klaging ved forrige besøk. Ser ikke veldig frem til å komme hjem til dagens snøkaos, kjørte til og med freseren tom for bensin sist den var i bruk.
    Ha en riktig fin dag, med eller uten snø, alle! 20180116_101356.jpg
     
    Travellingalf, ArthurDent and Eddie47 like this.
  14. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Bergen. U2 klarte akkurat å hoste opp noen datoer i Europa til høsten, så da er det bare å lade kredittkortet og håpe på at jeg får fatt i billetter :D
     
  15. Edin

    Edin Aktivt Medlem

    Innlegg:
    404
    Likes mottatt:
    747
    Bonuspoeng:
    93
    God dag fra mange tusen fot i Rødnese på vei til Kirkenes. Der venter Hurtigruta for videre befraktning langs kysten i sterk kuling. Turen har gått fra Trondheim via Oslo med innlagt spurt fra A13 til C2. Og tross været på Gardermoen klarer Norwegian å få oss til KKN på rutetid.
     
    Travellingalf and Eddie47 like this.
  16. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grorud. Ser ut til at det blir hjemmekontor i dag, traktormafiaen har ikke vært og måkt her enda, og jeg har ikke sjans i havet til å komme meg ut fra garasjen.

    30 cm på et døgn... IMG_9437.jpg
     
  17. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,176
    Likes mottatt:
    869,686
    Bonuspoeng:
    293
    Ja ... , men det regner nå
    Og så ser jeg noen flekker med blå himmel, de er små og forsvinner fort.
     
  18. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,641
    Likes mottatt:
    34,852
    Bonuspoeng:
    293
    God straks ettermiddag fra sofaen i Oslo. Ser at jeg skal vade bort til treningssenteret nå om ikke lenge. Så får jeg satse på at den velkjente traktormafiaen har vært ute og rullet litt mer en de hadde på sykkelstiene i går kveld, før jeg ruller meg selv innom jobben om et par timer. For der var det både glatt og mye snø. Ville heller vært et annet sted i dag kjenner jeg. Men, 18 dager til neste tur, det er overlevbart:)
     
  19. thool

    thool Aktivt Medlem

    Innlegg:
    385
    Likes mottatt:
    958
    Bonuspoeng:
    93
    God "ettermiddag" fra hjemme/sengekontoret fordi jeg ikke orket å bruke >60 min til jobb i dag.

    Om 14 dager nyter jeg forhåpentligvis en fridag i San Diego med temperatur på rundt 20 grader før workshop/konferanse starter onsdagen.
     
  20. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,176
    Likes mottatt:
    869,686
    Bonuspoeng:
    293
    Nå snør det ....
     
    OttoL and NilsernNilsen like this.

Del denne siden