God solig lördag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av PCR, 15. mars 2014.

  1. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Det går rykten om snö på Sveriges baksida men här på Sveriges sjätte största ö skiner solen. S60n från Hertz skall luftas och utöver det så får vi se vad dagen bjuder på.

    Ha en minst lika strålande lördag!
     
  2. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra InterContinental Doha.. Her skinner sola og gradestokken viser småpene 28 grader!

    I morgen blir det QR C i deres 787 :D
     
  3. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra Oslo. Blir hyggelig med lunsj i Lillestrøm kl 15:02.

    Ha en flott dag!
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God solfyllt lørdag!

    I går aftes poppet jeg min nyervervede flaske Ron Zacapa XO. Den smakte nammenam, men flaska blir litt udrøy når det bare er 70 cl flaske. Men god på smak, jøsses!

    Men om det var den eller noe annet som fremkalte et fryktelig mareritt. Jeg var i Frankfurt og skulle fly Asiana i F til Seoul. Og så var jeg downgraded til Business. Tenk dere den grusomme følelsen. Jeg kaldsvettet og våknet stående i sengen og skrike!! Kan knapt tenke meg et verre mareritt.

    Kan kanskje ha noe med å gjøre at jeg brukte mange timer i går på å bevege meg rundt i ANA tool'en for å finne ledige plasser til en aldri så liten påsketur.

    Jaja. Tror jeg tar meg en ettermiddagslur.

    Happi lørdag!
     
  5. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    God lørdags ettermiddag fra Stavanger. Bråvåknet av vekkerklokka klokken seks i dag morges etter en natt med ikke alt for mye søvn. Heldigvis kom SK1871 susende over hustaket ikke lenge etterpå. A321 med en herlig dur. Så da var det ikke så tungt å komme seg opp alikevel. Fem timer gjenstår av dagens vakt før man kan vende nesen hjemover og lade opp til en ny tolvtimers i morgen. Heldigvis er det stille og rolig slik det skal være. Håper det holder seg slik resten av helga. Jeg håper jeg våkner opp til SK1871 i morgen også jeg. Men det avhenger nok litt av vær og vind.
     
  6. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    "PIP" fra Jæren, du verden du verden. Etter gårsdagens samling med kjekke bekjentskaper har jeg trolig slått opp en gammel alkoholskade, har nemlig fått kraftig haudeverk- og migrene og det romler litt i magen.
    Blir rolige timer på "lit de parade" fram til kvelden, da skal vi i 50- årslag [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
  7. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Hau hau! Her oppe i Høyden er nettopp kaffe og konjakk overstått, og jeg stresser ned med en post-dinner bourbon/coke. Ja, Lufthansa laster faktisk Jack Daniels.

    Ikke nok fart i nettet til å kunne se fotball på TV, men BBC radio går fint.
     
  8. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Da var vi på approach til ATL, blir godt å komme hjem. Men 20euro for dette lusenettet er drøyt. Har forståelse for at SAS drøyer den...
     

Del denne siden