God sommermorgen fra Koh Samet

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ruby, 12. mars 2024.

1. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,255
    Bonuspoeng:
    183
    Nydelig morgen fra Koh Samet :) I skrivende stund nytes kaffe på terassen utenfor bungalowen. Vi har reist litt sydover på øyen da det er litt fredeligere og idyllisk her. Temperaturen er god 28°C og en kan høre bølgene slå innover stranden. Så med det kan jeg forsikre dere on at vi lider ingen nød og livet er deilig her :cool:

IMG_1859.jpeg IMG_1862.jpeg IMG_1861.jpeg IMG_1864.jpeg

Calling, Flymunda, Kristian and 17 others like this.
  2. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,158
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra jobben.

Ikke så ofte en kan ringe sjefen kl 01 og foreslå at ledelsen kommer tidlig på jobb. Men de dukket opp:)

Teller ned til påsketur og venter på våren:oops:

Calling, Flymunda, Kristian and 9 others like this.
  3. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,196
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et tog fra Kristiansand til Stavanger. Reiser langs kysten denne gang med første legg fra Oslo med bil i går. Scandic Bystranda disket opp med god frokostpakke, og arbeidsdagen kan starte tidlig og uavbrutt, og det er kanskje litt diggere enn taxi-flytog-sikkerhetskontrolll-boarding-rutinen.

Ha en solid en!

Calling, Flymunda, Kristian and 11 others like this.
  4. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,566
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo!

Endret på litt jobb hotels bestillinger for fruen i går. Skulle ikke hotels legge om programmet? Mulig vi rekker opptjene et par frinetter til:rolleyes:

Ha en strålende tirsdag alle bonusnisser:)

Calling, Flymunda, Kristian and 8 others like this.
  5. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,657
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret på Skjervøy. Hatt besøk av en kamerat nå den siste uken og da har han nå reist med hurtigbåten. Vi hadde en fin tur til Treriksrøysa. Og idag har jeg bestilt flybilletter. Så på søndag istedenfor å ta raskeste tur hjem så går turen via CPH fordi derfra fant jeg ungdomsbilletter (Men ikke lenge igjen nå, September kommer raskt)

Idag blir det kino og se på Dune 2 ellers blir det å slappe av. Så jeg ønsker alle sammen her en fin tirsdag

Calling, Flymunda, Kristian and 9 others like this.
  6. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,088
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo. Fortsatt litt kaldere enn ønskelig. Nedtelling til Taipei-turen er startet. Gleder meg til å reise med EVA og prøve premium økonomi-produktet deres. Denne gangen blir ungdommen i huset bli med så vi skal leke litt turist sammen. Vi får se hvilke turistattraksjoner vi besøker når vi er der.

upload_2024-3-12_9-18-57.png

Calling, Upsaker, Kristian and 5 others like this.
  7. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,641
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Star Gold loungen på AMS. Noe av det tristeste men det er i det minste ost;

IMG_5359.jpeg IMG_5360.jpeg

Turen går rett hjem med SK, 16 år gammel A319

Calling, Upsaker, Kristian and 9 others like this.
  8. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,641
    Bonuspoeng:
    183
    Får altså ikke gå ombord før fueling er ferdig, er det noe nytt SK har begynt med?

IMG_5361.jpeg

Calling, Sunnfjordingen and NoLimit like this.
  9. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,106
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Drammen. Her blir det partner- & kundeevent under Skisprinten.

IMG_4284.jpeg

10. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,220
    Bonuspoeng:
    183
    «Morn» fra vest! Fikk testa den nye standarden på søndag, dvs KLM Crown Lounge i Amsterdam (courtesy of Asante :cool:). Må si jeg ble positivt overrasket, det blir lett å velge AMS for connections ut fra SVG etter alliansebyttet. Mye forskjellig varm mat å velge i, forholdsvis god plass, og stor og luftig lounge. Dusjer hadde de og.
    Ellers har jo KLM et solid eco produkt intra europa, litt og bite i, samt (omtrent) det du vil av drikke. Noe som jo er det samme som SK plus… Tenker dette fort kan bli bra

Calling, Avixlo, Kristian and 4 others like this.
  11. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
    For 4 år siden i dag var jeg på Bali og Erna fikk det for seg at vi måtte pusle oss hjem.
    Helsedirektøren truet med at flyselskapene ville slutte å fly, noe jeg ikke trodde på. Han fikk rett ..

Den gangen var gleden å kunne ringe direkte til Vibeke og hun kunne fixe hjemreisen. (Savner den muligheten!)

Helsedirektøren fikk rett og hjemreisen ble mer komplisert enn vi trodde.

Vi reiste fra et Indonesia hvor vi kunne gå fritt i gatene, men når vi landet på Gardermoen kom vi til en nesten tom flyplass hvor vi ble passet på av HV soldater.

Det var tider det.
    Reisen var mer komplisert i begge ender
    https://insideflyer.no/forums/threa...i-bergen-—-det-blir-sikkert-en-fin-tur.15315/

Calling, EndreD, Avixlo and 7 others like this.
  12. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,635
    Bonuspoeng:
    183
    Forferdelig styr å finne dagstråden i dag då. Ein lang dag på jobb er langt frå ferdig. I kveld skal det leverast fergeanbod. Vanlegvis har det betydd hell og lukke at eg skal ut og fly når vi får tilbakemelding. Sånn sett lovar det godt at vi skal til London i påska...

Calling, Earl, EndreD and 3 others like this.
  13. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Husker du hva slags varm mat de serverte?

14. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    Hei og hå!
    Her er det snart kveld, og i morgen er det hjemreise. Blir sikkert en øl eller to før den tid.

Ha en fin en!

Calling, Earl, EndreD and 3 others like this.
  15. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,220
    Bonuspoeng:
    183
    Det var en gryterett, en gryte med ris, en med grønnsaker, kjøttboller i tomatsaus, pasta, noe suppegreier, og så tror jeg også det lå noen vårrullgreier der

Del denne siden