God morgen! Trivelig å vakne til godt nytt i dag. Ikkje fullt så trivelig å stå opp halv fem. Men det ventar ein dag full av muligheter, og eit tannlegebesøk. Ein gledens dag på mange måtar. Ha ein fin dag alle sammen!
God morgen fra Oslo. Her vurderer jeg å gå tilbake til sengen noen timer ettersom SAS har avlyst streiken og allerede ombooket meg fra innstilt formiddagsfly til ettermiddagsflyet istedenfor. Fikk plutselig god tid her Nyt dagen alle sammen, håper alle andre som er rammet av innstillinger kommer seg frem!
Mange kanselleringer og man må nok vente til litt utpå dagen (etter 14.00) før alt fly går i henhold til rutetabell. Veldig stille i Gull Loungen idag. Kan nok skyldes alle kanselleringer samt at mange prøver ut den nye Loungen på motsatt side.
God morgen fra Bartebyen, veldig, veldig glad for at det ikke ble streik. Det var egentlig bare det jeg ville si Ha en en strålende dag alle sammen!
God morgen fra kontoret. Skulle til TRD med SAS i dag og teste ut den nye loungen, men flyet mitt ble kansellert. Så da blir det rødsnute. Har et lite håp om å komme meg inn på loungen med tanke på at det finnes en billett i mitt navn for en flyvning i dag, selv om den er kansellert. Får se hvor smarte sperrebommene inn til loungen er.
Mornings fra Bergen. Snart begynner en uke med mareritt for alle som ikke bryr seg døyten om sykkel. Gjerder og hei og hå satt opp hele veien til jobb. For min del er det bare en ting å gjøre. Sette seg på flyet på fredag og komme tilbake når VM er ferdig. En god dag ønskes til alle som ikke er syklister.
På DY til Trondheim no, kom inn i loungen etter å ha snakka med svært hyggelige folk i loungen. Flott ny lounge på OSL, sjølv om flaskeølet var borte
God formiddag fra Pilestredet. Dagen tilbringes på kontoret, men siden det er trippeltrumf blir det storhandel i kveld. Bortsett fra frukt og grønt da, som selvfølgelig handles på Joker i morgen!
God ettermiddag fra Trondheim Jobben er ferdig - nå blir det henting av kidsa, hjem til gourmetmat ( pølse m/brød) og deretter allidrett med tre hyperaktive unger... Ha en trivelig torsdag
God kveld fra Oslo. I dag måtte jeg la bonusfeberen vike til fordel for lanseringsfest av høstens nyheter
God aften fra LH-stuen på EWR. Må ha vært happy hour hos SAS, fordi der stod køen ut døren... Et døgn i ombookingens tegn, men det meste har skjedd uten min inngripen. EBD ved irrop har virkelig noe for seg. Eneste som sliter med å henge med er SAS App, som ber meg reise til både BOS og EWR x 2 imed Uner i løpet av noen timer ...og der fikk jeg en (komfortmessig) nedgraderingsupgrade fra rad 30 til rad 27. Jaja, skal ALDRI klage på det - da slutter de med det.
God kveld. Observerte en insideflyer-bagasjetag på cph-trf i dag. Første gangen jeg har sett en out in the wild