God streikefri torsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Stuttfeiten, 14. sept 2017.

  1. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,394
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!

    Trivelig å vakne til godt nytt i dag. Ikkje fullt så trivelig å stå opp halv fem. Men det ventar ein dag full av muligheter, og eit tannlegebesøk. Ein gledens dag på mange måtar. :)

    Ha ein fin dag alle sammen!
     
  2. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,869
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Tidlig oppe. HV-øvelse fra i dag til søndag.
    #fml
     
  3. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,357
    Likes mottatt:
    7,527
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo. Her vurderer jeg å gå tilbake til sengen noen timer ettersom SAS har avlyst streiken og allerede ombooket meg fra innstilt formiddagsfly til ettermiddagsflyet istedenfor. Fikk plutselig god tid her :)

    Nyt dagen alle sammen, håper alle andre som er rammet av innstillinger kommer seg frem!
     
    Kristian and DanH like this.
  4. stakar

    stakar Frequent Traveler - EBP

    Innlegg:
    292
    Likes mottatt:
    783
    Bonuspoeng:
    93
    20170914_070006.jpg Mange kanselleringer og man må nok vente til litt utpå dagen (etter 14.00) før alt fly går i henhold til rutetabell.

    Veldig stille i Gull Loungen idag. Kan nok skyldes alle kanselleringer samt at mange prøver ut den nye Loungen på motsatt side.
     
    petterel, Upsaker and DanH like this.
  5. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Bartebyen,

    veldig, veldig glad for at det ikke ble streik.

    Det var egentlig bare det jeg ville si :)

    Ha en en strålende dag alle sammen!
     
    Petter B-C liker dette
  6. wilco

    wilco Medlem

    Innlegg:
    244
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra kontoret. Skulle til TRD med SAS i dag og teste ut den nye loungen, men flyet mitt ble kansellert. Så da blir det rødsnute. Har et lite håp om å komme meg inn på loungen med tanke på at det finnes en billett i mitt navn for en flyvning i dag, selv om den er kansellert. Får se hvor smarte sperrebommene inn til loungen er. :D
     
  7. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,315
    Likes mottatt:
    12,263
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings fra Bergen. Snart begynner en uke med mareritt for alle som ikke bryr seg døyten om sykkel. Gjerder og hei og hå satt opp hele veien til jobb.
    upload_2017-9-14_7-57-24.png

    For min del er det bare en ting å gjøre. Sette seg på flyet på fredag og komme tilbake når VM er ferdig.

    En god dag ønskes til alle som ikke er syklister.
     
    Rutinert94 and petterel like this.
  8. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    På DY til Trondheim no, kom inn i loungen etter å ha snakka med svært hyggelige folk i loungen. Flott ny lounge på OSL, sjølv om flaskeølet var borte
     
    LNAND and wilco like this.
  9. wilco

    wilco Medlem

    Innlegg:
    244
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Hva sa du til dem som gjorde at du fikk komme inn? Skal prøve tilsvarende om noen timer :)
     
  10. SAJblue

    SAJblue Aktivt Medlem

    Innlegg:
    369
    Likes mottatt:
    935
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Pilestredet. Dagen tilbringes på kontoret, men siden det er trippeltrumf blir det storhandel i kveld. Bortsett fra frukt og grønt da, som selvfølgelig handles på Joker i morgen!
     
  11. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim
    Jobben er ferdig - nå blir det henting av kidsa, hjem til gourmetmat ( pølse m/brød) og deretter allidrett med tre hyperaktive unger...

    Ha en trivelig torsdag :):)
     
  12. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Oslo.

    I dag måtte jeg la bonusfeberen vike til fordel for lanseringsfest av høstens nyheter :cool:
    20170914_202833.jpg
     
  13. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    God aften fra LH-stuen på EWR. Må ha vært happy hour hos SAS, fordi der stod køen ut døren...

    Et døgn i ombookingens tegn, men det meste har skjedd uten min inngripen. EBD ved irrop har virkelig noe for seg. Eneste som sliter med å henge med er SAS App, som ber meg reise til både BOS og EWR x 2 imed Uner i løpet av noen timer :D

    ...og der fikk jeg en (komfortmessig) nedgraderingsupgrade fra rad 30 til rad 27. Jaja, skal ALDRI klage på det - da slutter de med det.
     
    Darkcho liker dette
  14. nissen

    nissen Medlem

    Innlegg:
    174
    Likes mottatt:
    194
    Bonuspoeng:
    43
    God kveld. Observerte en insideflyer-bagasjetag på cph-trf i dag. Første gangen jeg har sett en out in the wild :)
     
    Travellingalf liker dette

Del denne siden