God svinekald morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ruby, 14. jan 2014.

  1. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God mornings fra Bodø, en god del minusgrader her og kald trekk, brrrr. Nå bærer det på møte hvor årets største og viktigste aktiviteter skal prioriteres og vedtas.
    Ha en strålende dag :)
     
  2. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen. Bergen kan skryte på seg en varmegrad. Fullt kjør på jobb, også bursdag for eldstejenta som kom til verden for tre år siden, faktisk i dette minutt. Pappaens bursdag i dag forsøker vi å la passere i stillhet.
     
    tommy777 liker dette
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Lillestrøm. Kroppen bestemte seg jaggu for at den hadde jet-lag idag, så da var det opp kl 05.

    Ikke så altfor travel uke dette, men noe er det da som skal gjøres. Det er begynnelsen på en svært travel måned, så greit å ta det bittelitt kuli.

    Ha en fin dag, folkens.
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Grøss og gru fra det Sørlandske!

    Beinkaldt. Og døra på bilen hadde frosset. Tydeligvis at noe oppsmurning må til.
    Beinet er verre igjen, og straks går ferden til sykehuset for en sjekk etter høstens operasjon.
    I morgen går turen til Oslo. Trenger et bein som virker......

    Er det rart jeg drikker?
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Du drikker tydeligvis ikke nok ;)
     
    Bizflyer liker dette
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Avdeling USA Kåntri Inn and Sweets. Eller no. Klar for ny dag aldeles straks. Litt lengre flytur i dag enn i går men det er bare gøy :p

    Ha en fin dag!
     
  7. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Synes det er kaldt nok i Bergen jeg… <brrrrr>

    Gratulerer med dagen til far og datter! :) Etter at vi fikk barn ble det slutt på all oppmerksomhet fra både foreldre og resten av familien, utenom på gebursdagene våre da… Du har mistet den og ser jeg… :-D

    Xxx.
     
  8. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Men sas husket. Fikk epost med 1000 poeng ekstra om jeg reiser før mai eller noe. Og den fikk ikke treåringen selv om hun har bursdag og er EBG.:D
     
    no-backpacker liker dette
  9. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    God dag fra OSL. Har vært på et et møte i Sandvika, og er nå på vei nordover igjen. Fullt kjør i to dager til, før det, for håpentligvis, er helg.
     
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Gratulerer, Bergen!

    God morgen fra 7C ombord en sliten UA 319 snart på vei til Denver. I går ble man overrasket da man mottok en upgrade til First, det viste seg at de hadde skiftet til en 320. 6 timer senere bestemte United seg for å skifte tilbake til en 319 og mitt sete forsvant seff.

    I mellomtiden hadde mitt originale 7c selvsagt forsvunnet, kun Seat at gate tilgjengelig. Frøken forsøkte seg på ett midtsete ved nødutgangen, noe jeg ikke var så happy med. Etter litt tasting var jeg tilbake i 7c og fikk 200 daler for ubeleiligheten. Ikke verst når billetten kosta 166 ;)

    Så får vi se om vi kommer oss avgårde

    God tirsdag!
     
    SASlovah4evah, Fnate and Islending like this.
  11. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Gratulerer med dagen til @Christian og Norges yngste(?) EBG-medlem :)
     
  12. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld fra et relativt kaldt Tromsø!

    Pakking av snippesken, og første reise med DY på lenge ned til Oslo. En natt på Royal Christiania, SAS til London (må vel se & få testet gullstua på OSL), et par dager på London Hilton on Park Lane (håper på en oppgradering der), middag på Locanda Locatelli på torsdagskvelden (må vel finne på noe på fredagen også), og retur med SAS på lørdags formiddag.
     

Del denne siden