God morgen fra SK997 ett eller annet sted over Kina. Halvfull Business Cabin og utsøkt service. 1 time og 29 min til touhdown i Shanghai. Ønsker alle en strålende dag ☺️
Mornings folkens. Straks på OSL, DY skal frakte oss til BCN. Eller, vent litt? Det skal de vist ikke. De har leid inn en 737-400 fra 1990 for å frakte oss. Merk at den bare er 2 år nyere enn LN-KKW som ble plassert på museet i Bodø. Sjeldent sett så lite fram til en flytur som i dag Bare å håpe returen i morgen holdes med 787-9 og ikke blir byttet ut med en L-1011 eller A300.
Nok ein solfylt dag i det austfinnmarkske! Høgtrykk over Finland kan vi like Litt dårleg konsentrasjon for tida då lillehjernen underbevisst planlegg tur til eit anna kontinent i vinter. Friperiode er på plass, pengar står klare på konto. No gjeld det berre å få på plass destinasjon. Deretter gjeld det å få maksimert bonuspoenginnteninga! Dette er viktige saker! Ha ein fin-fin dag!
God morgen fra OSL og DY606. Jeg må si at det nye innsjekkingsområdet til Norwegian var veldig fint! De hadde en fin løsning i sikkerhetskontrollen også. Er det vanlig at Norwegian leier inn fly fra Blue Panorama egentlig?
God morgen fra Bergen. Akkurat landet med WF406 fra TRF. Første flytur etter at jeg fant denne siden. Under 50% belegg.
God morgen fra kontoret i Trondheim. Nok en dag med fantastisk vær! Kjenner at senvirkningene fra MegaDo fortsatt sitter tungt i kroppen For øyeblikket ikke en eneste flytur se fram til før om to måneder, men det kan jo fort snu, i alle fall hvis Lufthansa er rause med Award F. Ha en flott dag alle sammen.
Hahaha Forøvrig kan jeg melde om følgende fra turen: - headphones ikke tillatt under avgang/landing - fasten seatbelt lampen lyste hele veien* - ingen servering* - hard landing på BGO - bussgate på tross av at det var koblet til en bro *disclaimer: jeg sov stort sett hele turen, men pga no heapdhones hadde jeg ett øye oppe store deler av turen og ventet på at lyset skulle slukkes.
Kanskje det er dette Norwegian mente i SMSen de sendte? Norwegian sier jo alltid at det ikke er lov med headset, men det er heldigvis kun under videoen. We would like to inform you that your flight from Bergen to Stavanger will be operated by Blue Panorama B738. The departure time, flight number and booking reference is the same. The inflight entertainment is limited. If you don't wish to travel on this flight, you can rebook or refund your ticket free of charge online.
God ettermiddag fra Jakarta! Fin tur med Qatar OSL-DOH og DOH-CGK i går/i dag. Meget bra mat og bra crew (bortsett fra en russisk (?) jente som var så apatisk som jeg aldri har sett før. He-he. Jeg bestilte bil fra flyplassen via hotellet. Visstnok en "limousine" fra selskapet "Golden Bird". Jeg følte meg litt halvlurt når jeg ble ført fordi alle Mercedes-sedanene hos "Silver Bird" og inn i en eldre, brun Toyota Minivan. Jaja. Nå er det store spørsmålet hva i helsike jeg skal finne på i Jakarta i fire dager. Jeg har heldigvis vært smart nok til å ta med tre tjukke bøker. En fin dag til alle!
Sjekket inn på SAS til lhr via Arn i morgen. Rommet på Hilton er også i boks. Guttetur fra fredag til mandag. Lukter haraball lang vei..
God torsdag ....ettermiddag. Er på vei til Gdansk, men snubler litt i starten. SK 222 KRS- OSL er 50 min forsinket. Da ryker planen om å svinse bortnom og sjekke innenlands-loungen før jeg møter min bedre halvdel som kommer inn fra BGO. Blir bare så vidt tid til en kort tur og smake på (forhåpentligvis) litt bobler på Gullstua før vi drar videre via CPH. Med mindre vi får forsinkelser bør det bli litt vått og tørt der før siste leg til GDN. Skal plukke opp en Hertz leiebil i morgen for å tyne siste rest ut av 4K tilbudet. Returnerer via ARN og OSL søndag kveld.
Da var jeg tilbake på Flytoget tidligere enn forventet, jeg fikk bli med på en tidligere retur med SK fra BGO i dag (tommel opp). Jeg ble plassert i E setet (tommel ned) og spurte om det var noen ledige midtgang-/vindu-seter, men fikk bare kontant nei (tommel ned). På vei mot flyet sjekket jeg Expertflyer som viste ledig på 3F. Spurte pent inne i flyet om det faktisk var ledig, det var det og jeg fikk lov å sette meg der (tommel opp). Totalt sett fornøyd med dagens retur og Plusgrade viste seg å være nyttig i dag