God tirsdag fra Romsdalen som for tiden bader i sol. Må erkjenne at dagens lunsjpause ble litt forlenget og ikke minst foregikk på terrassen Noen fordeler bringer jo hjemmekontor med seg. Ellers skjer det lite på reisefronten. Madammen fabler om bobilferie i år... det skumle er at jeg ikke er helt i mot tanken. Blir helt skrullete av dette
Nå leste jeg at oktoberfestivalen også var kansellert...Blir mer og mer Royal Silk pysj på campingplassen sommer som på høsten...
God ettermiddag fra hjemmekontoret på Grorud, gadd rett og slett ikke kjøre helt til Lørenskog i dag. Sola skinne og et par timer skal nå tilbringes på balkongen. Må få litt sol på kroppen igjen. Ellers er det en trist dag i dag, Oktoberfesten i München er nå offisielt avlyst. Planen var å reise til Hamburg i månedsskiftet, leie bil sammen med 2 tyske kompiser og kjøre ned til München for et par dager på Wiesn, men det er jo bare å innse at det ikke blir noe av nå. Jaja, kjøre bil noen dager kan jeg jo gjøre uansett.
God ettermiddag fra kontoret. Tirsdag er kontordag, resten av uka er hjemmekontordag. Behagelig lite trafikk gjør det lekende lett å komme seg på kontoret. Neste flytur (som SAS appen viser til) er 15.mai til London, men slik det ser ut nå så spørs det ikke om den ryker ja. Planleggingen av sommerferien er i gang, blir det vanlige, 4-5 uker på Sørlandet
God kveld fra hovedstaden. Ute skinner solen og inne er det også nesten en merkedag! Har bestilt flybilletter for første gang på noen måneder. Allerede om 14 dager skal man i luften innenriks, mistenker det blir nesten litt rart å fly igjen, men samtidig også bra Takket være jobben ser det faktisk ut som om det blir noen jobbturer med fly i mai innenriks. Nyt kvelden folkens
God kveld fra Oslo. Deltatt på online styremøte i bedriften, digitalt årsmøte pågår for borettslaget - merkelige tider, men det fungerer. Deilig vær i dag. Håper på hyttetur til helgen, men når blir neste flyreise?
God ettermiddag fra Viken! Kraftig påvirket av @RoadKing har jeg nå så godt som tømt EB-kontoen på beste tilgjengelighet. Gjør vondt i sjela å sløse så hemningsløst med dyrekjøpte poeng, men hvis SAS tar opp igjen USA i september så er diamanten reddet. Det er da noe.