God tirsdag fra Oslo

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Calling, 29. sept 2020.

1. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,880
    Bonuspoeng:
    183
    Støtter opp i bekjempelsen av viruset. Ha en fin dag.

20200929_063831.jpg

2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Det er visst tåke på landet også. Og når alle naboene er på høstferie, da er det mørkt her!

I går skulle det leveres ny oppvaskmaskin mellom kl 17 og 22. Joda. Har ikke hørt noe ennå. :mad:
    Kommer sikkert midt på dagen i dag. o_O

Snart helg?

3. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,965
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen! Her har det blitt jobbet en liten time allerede, snart skal det pakkes og kjøres til fjells. Men før det frokost på byens nye instavennlige restaurant, The Vandeley. Juhu.

4. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    4,204
    Bonuspoeng:
    113
    Den er jeg skikkelig spent på, så sleng gjerne inn et bilde!

Ellers en grå og trist dag i Viken. Etter slakting av alle planlagte bonusturer og videokonferanse i stedet for jobbreiser, er det nå T-225 til neste planlagte flygning. Satser på at det åpner seg noe før det, men diamanten går nok åt skogen.

5. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
    Hva i all verden er en instavennlig restaurant?

6. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra regnbyen Oslo. Frisk start på dagen med sykling til jobb. Ikke tatt kollektivt i rushet siden 10 mars, og det planlegger jeg å fortsette med til det blir klink på veiene. Blir vel en blanding hjemmekontor og tidligkontor etter det (så lenge vi får lov til å dra på jobb).

Neste uke ser det ut som om det blir flytur, og det er ikke ofte man gleder seg så mye til en innenrikstur som "i disse tider", men en helgetur til TOS og Smak (ble fristet etter å ha lest @Kjelli sin beretning om stedet) er ikke å forakte nå.

En restaurant der du bruker mer tid på mobilen enn å konversere med den eller de som sitter med deg på bordet. Istedenfor å si "oi dette ser godt ut", legger du ut et bilde på instagram med en eller flere såkalte emneknagger.

7. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,657
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra den Arktiske hovedstaden som idag kan melde om blå himmel og 8°C u skrivende stund.

Idag er det ikke så mange planer som bortsett fra å jobbe litt med arbeidskrav i demokratiske beslutningsformer om enten Konkurransedemokrati eller Folkeavstemninger.
    Ellers fikk jeg bestilt nye SAS billetter! 9.-11. Oktober skal jeg til Østlandet på noe som kaller seg for Roverforum i Askim så håper jeg kan klare å unngå Korona. Fikk grønt lys av kretsleder som betaler alt dette til å overnatte på NCC ved OSL for å så ta SK4406 til Tromsø tidlig den 12.10 for ca. 1k billigere enn det Norwegian ville ha kostet på søndagen

Ellers ha en flott tirsdag alle sammen

8. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg viste bildene fra @kjeeli til den svenske sjefsdamen og fortalte at det var derfor vi var der ... enten er hun raus med vinene eller så likte hun det så godt at påfyllene ble større og større.
    Smak er en opplevelse! Gled dere!

9. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken...

Høsten sniker seg på... ALC, det er der en skulle ha vært:

11.jpg

Meldt 26 grader, delvis skydekke, med fine solforhold, hotell baren mikser GT og tequila shots, hotellet har reservert solsenger, med en fin parasoll for litt skygge, solfaktor 50 er smurt inn, ta seg en dukkert noe senere... Lunch blir vel en kjapp burger før en vandrer tilbake til solsengen... Fint med egen hotell reservert plass, slik at andre ikke trenger seg på, holder fint 1 meters regelen da :rolleyes:

Ja, det savnes...

Ha en fin tirsdag.

10. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,531
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret!
    Møter uten stans fra 0830-1500. Lunsj? Neida, bare hiv innpå ett eller annet mens mans sitter bak PCen... Har en kanne kaffe samt en Nespressomaskin på pulten, så jeg holder ut første stundet.

Fredag skulle være dagen for avreise til Singapore, men som kjent blir det lite av slike ting. HFT er ikke et alternativ som er fullgod, men veldig OK gitt rammene verden har gitt oss. I motsetning til de som bor der liker jeg reinsdyr i gata, gleder meg til å se de igjen. Gleder meg også til å se kjentfolk der oppe :D

Ha en flott dag!

Earl, Eddie47, Sunnfjordingen and 9 others like this.
  11. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,098
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Tromsø i et nydelig høstvær.

Vi skulle egentlig hjem til Oslo på fredag, men hvem andre enn vår alles favoritt Vibeke fikk ordnet plass på et fly som egentlig ikke hadde ledige bonusbilletter ❤️

Her skal resten av gjengen på hyttetur om et par timer, mens jeg skal jobbe.

Hadde lyst å sjekke ut Smak i kveld, men det var fullbooket og selv ikke Vibeke klarte å få bord i kveld, så da blir det Emmas drømmekjøkken heller. Screenshot_20200929-094233_Gallery.jpg

Earl, Sunnfjordingen, Torris and 9 others like this.
  12. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra øvre Romerike.

Om man ikke kan reise akkurat nå så hadde jeg i alle fall min første leksjon i Spansk i går, så man er klar til å kommunisere med omverden når man faktisk kan reise igjen. Baktanken er at Sør-America fortsatt er et uutforsket kontinent...

Ellers rusler og går dagene uten de store bruduljene. Rolig uke på hjemmekontoret dette, uten maratondager med Teams møter. Da får man ladet opp i fred og ro til man skal ut og teste formen på 10km under Norgesløpet her på Jessheim på lørdag.

Så også at månedens AmEx regning har dukket opp over natta. Dessverre var månedens spend litt for lav, og derfor også total spend problematisk lav, så her må det en kraftig innsats til på årets siste tre måneder (ny TV vinker i det fjerne)

Ha en strålende en!

Earl, Sunnfjordingen, Torris and 9 others like this.
  13. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke noe dårlig alternativ det! Var veldig fornøyd etter mitt besøk der.

Sunnfjordingen and EndreD like this.
  14. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,965
    Bonuspoeng:
    293
    En vis mann sa engang at frokost er det viktigste måltidet. Nå kan jeg nok droppe lunsj. Kommer jeg tilbake? Ja. Bestiller jeg pannekaker igjen? Antagelig ikke. Er det instagramvenlig? Absolutt.

FED9A5AD-F286-4764-9360-EAD267D5E96B.jpeg

Last edited: 29. sept 2020
    RoadKing, Earl, Maggie and 12 others like this.
  15. veeegard

veeegard Veteran

Likes mottatt:
    9,394
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Teisenkrysset.

Siden det ikke går busser, og jeg ikke gidder kjøre MC i regnvær helt til Fornebu, så ble det hjemmekontor i dag. Kontoret leverer så langt bra kaffe, men kantinen svikter veldig på lunsjen...
    Pakkene fra helgens mastercard-nettshopping begynner å dukke opp, og jeg er tom for snus - så må nok en tur ut i regnet likevel.
    Respektabel omsetning her denne måneden, passer bra siden jeg brukte forrige CT på Hawaii-booking i går :)

upload_2020-9-29_12-4-17.png

Earl, Avixlo, Calling and 9 others like this.
  16. Torris

Torris Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra hjemmekontoret i Romsdalen

Våknet opp til tett tåke i dag, og selv om det har lettet noe så ser det ut til at dagen her skal forholde seg grå.
    Fikk negativt resultat på gårsdagens flaggermustest, så da har en bekreftet det en mer eller mindre visste :p (Greit å få sjekket uansett)

Ser at det straks er avreise til Granka, i hvert fall om livet var som planlagt. I stedet prøver vi å planlegge en høsttur i hjemlandet. Ser mange snakker pent om Trømsø og mattilbudet der, kanskje det hadde vært en ide :)

Ha en flott tirsdag

drsyk, Earl, Upsaker and 6 others like this.
  17. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
    Litt grått og vått på solkysten i dag ..
    siden det er helg så er det blitt innearbeid og fyr på peisen ..
    En flott dag på strilelandet
    19A4D8E9-3FD3-4F24-98E9-80F645520F57.jpeg

Earl, Upsaker, Avixlo and 4 others like this.
  18. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,635
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå Førde. Her er det osloveir (regn) i dag. Lite bonus å oppdrive i dag. Det er ikkje ofte ein lengtar etter jobbreiser, men det gjer eg faktisk i dag. Vel åtte månadar sidan førre flytur. Uffameg.

No er eg berre ein månads eFakturabetaling unda å vere 10 % frå LTG hjå Stordalen. Storkar in the making :cool:

Skal seie du veit å bruke pengar @veeegard. Eg har nett runda 110k i omsetning i år. Her må det pussast opp og drikkast brennevin.

drsyk, Kristian, Earl and 3 others like this.
  19. veeegard

veeegard Veteran

Likes mottatt:
    9,394
    Bonuspoeng:
    183
    Vel, når jobben "dessverre" måtte betale første regningen på 30 høvdinger med kredittkort før vi ble ansett som betalingsdyktige, så måtte jo noen trå til denne gangen, så lenge det ikke blir en vane.

Stryk "ikke", legg til "gjerne".

Last edited: 29. sept 2020
    Kristian, Earl, Upsaker and 1 other person like this.
  20. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,098
    Bonuspoeng:
    183
    Nedtur med serveringen SAS skal starte opp med igjen nå da. Kun på 80+ minutters flighter til/fra København, og det serveres en frokostboks eller en polarrull + 1 alkoholfri drikke.

I Go kan du kjøpe et wasa knekkebrød + alkoholfri drikke.

Kristian and Avixlo like this.

Del denne siden