Her i den lille byen San Martin de los Andes i Patagonia er det like før tirsdagen setter i gang. Mandagen har bragt med seg mye bra. Først en aldri så liten fjelltur, deretter en liten strandrunde (vannet var noe kjølig) og til slutt en bedre middag (ovnsbakt ørret med roqueforsaus (eller hvordan det nå enn skrives)): 700 frekke høydemeter opp og vi fikk ok utsikt Litt kaldt badevann ved San Martin de los Andes Selv mor skal slite med å overgå denne Vi får se hva tirsdagen bringer. Måtte alle få en fin-fin dag!
Her i Mellom-Amerika har mørket senket seg og cruiseskipene siger forbi i natten ... Etter en bedre middag med krokodille besøk sitter vi nå og venter på at roomservice skal komme med GT og annet deilig .. All incl er et godt alternativ når valgmulighetene er store ... God morgen dere i kuldebølgen ... ryktet sier at bergens kulderekord for mars fra 1987 ryker denne uken ...
God formiddag fra United lounge i Narita Airport . Vet ikke folk hvorman man beter sig, har nå fått høre på en person som ikke klarer og tugge munnen lukket, rapar og gir fra sig diverse obehagliga lyder og nå til slutt begynte han og klippe naglene sine, skal på samme flight som meg, håper at han ikke reiser i biz, orker ikke lytte på han 11 timer mer.
SK984 fra Narita til CPH i biz, blandet besetning tom Danskene som normalt er otrolig hyggelige virker og vare lei på jobben sin, her er det ikke å vente på noen extra. på pluss ut til Narita hadde vi Dansk besettning som ytet perfekt service . Som turer er ikke han fra Loungen i biz, flere ledige seter i dag.
God morgen fra innenrikskantina. Nødutgang med ledig midtsete på dagens første flyvning, kan gjerne fortsette slik. Ha en fin dag alle sammen!
God morgen fra first stua til BA på T5 LHR. Det er vel kanskje litt patetisk å begynne å supe champis kl 0530 om mårran... Men jeg bryr meg ikke så mye om det Her står det både vin og brennevin tilgjengelig, så er man på tur så er man på tur!
"Selv mor skal slite med å overgå denne" ifølge @Kristian Sikkert sant, men jeg fikk aldeles nydelig skrei på Pub og Kjøkken i helgen. Ta gjerne mor med deg! Ha en smakfull dag, alle!
God strålende dag fra Trondheim Selv om det er kaldt med -14 grader er det nydelig vintervær, med sol fra skyfri himmel. Skulle egentlig vært på hytta.... Fikk idag bekreftet tur til Autostadt i Tyskland i april - 4 dager i bil-himmelen Ha en nydelig dag
God morgon frå SOG, som badar i sol. Nesten ein månad sia førre flytur, på tide å døyve litt abstinensar. Ei kjapp mellomlanding på SDN før vi set kursen mot OSL. Ha ein strålande dag!
Samme var min opplevelse i SAS C. Var en stor omveltning fra alle andre selskap vi hadde på samme tur og regelrett en stor nedtur.
Hilsen fra det solrike, vindblåste og kalde Østlandet. Jobber hjemme og fått beskjed om at jeg må være på jobb i Irland i både uke 11 og uke 12. Hadde det ikke vært for at jeg må hjem og fore familien og stille opp for å få logistikken til å gå opp, så hadde jeg blitt der begge ukene. Men alltids kjekt å dra på noen ekstra flyturer også. Det er jo dårlige direkteflyvninger, så det rommer for noen ekstra legs på alle turene. Det liker vi
God (liquid) lunch fra en overraskende velfylt gullstue på OSL! Blir godt å flykte fra en iskald hovedstad til varmen i ... London...? Er søren meg meldt ned til 5 kalde, og litt snø! Jaja, det finnes vel "innendørs" i London også... Ha en flott dag, hvorenn dere er, husk inntak av frostvæske!
Tirsdag er dagen for å lære at det er litt forskjell på SQ Biz på ny og gammel 777, men først etter man har bestilt. Får se på det som en mulighet til å oppleve den gamle setup'en før den skrotes?
God tirsdag kveld fra en iskald hovedstad. En lang arbeidsdag i dag, så etter en 12 timer på jobben var det deilig å komme hjem og finne sofaen. Blir greit med en drink nå også blir det nok tidlig i seng i kveld. Morgendagen ser betrakelig roligere ut så da blir det nok å ta igjen for i dag og gå hjem litt tidlig tenker jeg