God tirsdag fra Park Hyatt Dubai. Herlig hotell som ligger flott til. Fikk suite allerede ved ankomst kl 0800, servicen er som vanlig i verdensklasse her nede. Kjapp dusj, skifte og litt kaffe før man stikker på dagstur til Qatar før stormøte med en lokal Flypratmedlem her i Dubai i aften. Kan bli bra. Vi får se hvor lenge batteriene varer
Morgen fra Chiang Mai. Etter to fantastiske dager på The Chedi ( anbefales på det varmeste), er det på tide og sjekke ut og komme seg sørover mot Hua Hin. Thai airways 330 neste. Ha en super dag!!
God morgen fra Bergen og regn. Men klager ikke, det er under to uker til man skal på langtur igjen, med en dæsj av både Midtøsten, Sørøst-Asia og USA pluss ganske mye A380. Ha en strålende dag rundt omkring.
God morgen fra Oslo! Da mine oppdragsgivere er notorisk allianse-utro satt jeg ned foten og meldte meg på fasttrack to gold kampanjen. Debuterer som mileage runner allerede i morgen Ha en riktig flott tirsdag, for min del søndag
God morgen fra vestlandet! Tilbake til hverdagen etter en veldig fin helg på Island. Anbefales som reisemål for de som ikke har vært der. Stinn brakke begge veier med SAS fra OSL.
Goood tirsdag! Med reiseplanene i boks for resten av måneden, kan man slappe litt av 2 dagsturer til Nice i løpet av et par dager blir finfint! I kveld venter to møter. Utover det - nada. Ha en fin dag videre!
God morgen fra Fnat Seasons. Idag skal man kjøre elefanten opp til Dubois der han mener de har den beste Colaen. Labrador har de også her. Men jeg vet ikke om den kan fly.
He he... Går nok bra skal du se. God aften fra Dubai. Laaaaang dag i dag med ankomst til Dubai og dagstur til Doha som ble litt mer stressende enn jeg hadde forventet. Qatar over var forsinket langt over timen mens returen var med Emirates som selvsagt gikk på tid. Rakk det akkurat. Fyttirakkern for ett styr det var å se besetningen servere 270 måltider på brett og kaffe på litt over halvtimen. Respekt. Trangt og jævlig var det også, halvparten skulle videre til India, så den 332en ble raskt omdøpt til BO expressen... Endelig tilbake på hotellet før det bærer avgårde til middag om 45 minutter
God kveld fra Oslo. Forsov meg i dag. Rakk såvidt en avtale jeg hadde kl 13. Det er rart hva leseuker gjør med døgnrytmen...