God tirsdag fra Trondheim

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 01. mars 2016.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Her kan man skilte med -2 grader og noe skyer,men det er lett , så satser på at sola kommer og tar dem vekk.
    Herlig å starte dagen når det er blitt så lyst om morgenen :):)
    Dagen bringer egentlig fint lite-henting av kidsa i bhg, og deretter hjem til middagslaging, som idag består av ( for de som er interessert ) ovnsbakt torsk, med ertepure og sprøstekt bacon.....mmmmh :D

    Ha en strålende dag :D :D
     
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra Stavanger. Her har en fyrt godt opp i ovnen og en koser seg skikkelig.
    En er hjemme og alene og jeg kom til å tenke at det er sannelig ikke ofte det er så stille i huset her.
    På disse kanter ligger det an til innevær. Det er begynt å blåse godt opp og det skal bli riktig så friskt i løpet av dagen så da er det fint å bare holde seg hjemme.
    Ha en glitters dag :)
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, den som bare hadde hatt hjemme-alene-dag........
    Men her er det mer: Arbeta jævlar, i døden kan ni hvila.....

    Kontordag i dag, og det ventes snø i ettermiddag og natt. Hadde håpet at temperaturen hadde jekket seg opp et par grader så det heller ble levert ferdig skuffet. Jeg synes det er best sånn. Jeg vil ha vår nå!

    Transportoppdrag til SmallSandCity i ettermiddag/ kveld. Håper på feiende flott føre....
     
    KatManDu liker dette
  4. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag formiddag fra Storebæltsbroen - eller i alle fall moloen som toget kjører på i forlengelsen av tunnelen (og der nådde vi jammen meg Fyn også, gitt).

    Lettskyet oppholdsvær i det danske, men meldt snø i Odense i kveld. Det lover ikke bra for joggeturen. Noe av det (lille) gode med å pendle bl.a. til Danmark, er det vesentlig mer fornuftige klimaet enn i Norge og størstedelen av Sverige. Her slipper man stort sett snø, tosifret antall minus og at strøgrøs kiler seg fast i Samsonite-hjulene. Men altså ikke i kveld.

    Morgenen ble tilbrakt i en stille og rolig business-lounge på OSL, etter at jeg rett og slett snudde i porten til gullstua. Der inne var det fullstendig stappfullt, mens businessloungen lå nesten øde. Samme mat, samme utvalg, samme alt - i frokosttider kommer jeg neppe noensinne til å sette mine føtter i gullstua igjen.
     
  5. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Som Bizflyer sier over ventes det (mye) snø i Sørlandets hovedstad.
    Håpet er at det kommer ned i flytende form.
    Det får vi svaret på om et par timer.

    Ha en god dag, enten du liker snø eller ... ;)
     
  6. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Fornuftig. Bare ikke alt for mange velger denne metoden, da blir det dårlig plass til meg der :D
     
    Scandipendler liker dette

Del denne siden