God morgen alle Sier bare en ting : det er forretningsføre her i Trondheim idag.....eller penger som kommer ned fra himmelen som vi sier i bilskadebransjen.... Ha en strålende dag
God morgen fra Bergen ... Her kommer snøen ferdigmåket ned, spåmennene sier at vi får opp til 300 mm regn de neste tre døgnene ... Det er vått det .. Er det rart vi drikker?
God morgen fra Oslo. I går var det julebord, men forholdet mellom mat og drikke var ikke helt riktig så ble ikke seint og formen er upåklagelig i dag. Som en bonus har allerede MasterCard poengene kommet inn. Ha en fin dag videre
God morgen Norge! Etter ein dag med stort sett kun kvitvin på vinsmakingsturne var det ei lise både for kropp og sjel å få eit glas med ein skvett rødt. No ventar Casa Publica med sine pork ribs på to kjøtsvoltne nordmenn på tur. Ha ein fin dag alle sammen!
God morgen fra hovedstadens forstad, Sandvika! Det er fortsatt mørkt ute, så jeg ser ikke hva slags vær det er. Men det var litt kaldt i dag.. (Forøvrig mye kaldere i Sandvika enn i høyden i Oslo) Som @Are sier, så har poengene fra SAS MC kommet inn, og den blå streken går stadig oppover mot ny runde med EBD. Ha en finfin dag, om du sitter på fly, i lounge, smaker vin i NZ, eller koser deg på kontoret.
Mye sutring over vær her, så jeg legger inn litt motvekt. Praktfull julestemning i Lillestrøm. Noen grader blå, svakt gulskjær i øst, minnet om en stor måne som gikk over nattehimmelen i går, og ikke minst et lag med hvitt på bakken. Sonos'n spiller "Vårres jul", på benken står boksene med pepperkakebaksten fra helga og huset blunker lunt med juledekorasjon. Jo, det er en fin tid, når november takker for seg
God morgen fra Bekmørt'nan! Jeg ble litt i stuss om jeg hadde husket å bestille hotell i Tromsø her om dagen. Fant ikke noen overbevisende bekreftelser (jeg la inn en brukbar liste søkeord i innboksen.... trodde jeg) og måtte skifte til "iverksettingsmodus". Fant heldigvis (?) et brukbart tilbud på "Comfort expresss". Bestilte, og tenkte at alt var brus og boller. Men ved ankomst TOS i går kveld ble jeg møtt av en sms fra det andre hotellet ( som jeg altså likevel hadde bestilt) om henting av nøkler og slikt. Jeg har sett uttrykket double-dip'ing, men tror neppe det handler om denne typen sløvsinn....