God tirsdag morgen fra Bandar Seri Begawan

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av VFFlyer, 13. jan 2015.

  1. VFFlyer

    VFFlyer Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    80
    Bonuspoeng:
    18
    Etter en særdeles bumpy ride SIN-BWN med BI's A320 som fikk meg til å tenke på AirAsia mer en en gang landet vi trygt i Brunei. BI business class med gode seter i 2-2 config. og god service selv om alkoholen manglet så ikke et selskap for long haul..;) Tekst fra Koranen over høyttaler før avgang var jo også noe uvant :) Dagen fylles med møter så går turen tilbake til Singapore i kveld før det bærer videre med SQ 176 SIN-HAN i morgen tidlig. Ønsker alle en riktig god tirsdag!
     
    Fnate and tommy777 like this.
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Bombadilla life fra LH431 ett par timer ut av Frankfurt.

    Utrolig hvor mye jobb man får gjort når man har internet, ingen telefon og TV foran seg.

    Og Flynet er raskest i lufta som vanlig

    Ha en flott tirsdag!
     
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    WTF? Jobber du istedenfor å drikke? Ka farsken?

    Sliter litt med jetlag her, så jeg bestemte meg til slutt for å heller børne inn på kontoret. Om jeg er der kl 06:15 kan jeg med god samvittighet dra hjem igjen kl 12:50 og få med meg litt dagslys. Ikke feil det heller.

    Litt bookinger og avtaler skal igjennom også. Forsøker å få til både Guangzhou, Hong Kong, Taipei og Tokyo tur i Mars - UTEN å ha noen helgedager hjemmefra. Ser ut som om jeg må dra hjemmefra en søndag ettermiddag og komme hjem neste lørdag morgen. Men det skal gå, om de der borte er like enige i at det er en strålende plan.

    Hmmm... Ha en fin dag, ja
     
    Darkcho liker dette
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Og... Hva søren gjør man i Portland, Oregon? Skal dit en helg også...
     
  5. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Kombinerer. Har møte med Club Carlson og en blogger i Brussel i dag, så kan ikke sause på fylla. De hadde en panser Ribera Del Duero ombord, ble ett par glass. Og selvsagt Erdinger!

    Portand ruler. Start en tråd du kamerat, så skal du få svar! @Finn Erik Edvardsen har familie der og jeg hadde gleden av å treffe familien flere ganger. De driver en herlig restaurant i byen. Dessverre har bestefar, som var ikonet på plassen, gått bort for ikke lenge siden, men fortsatt verdt ett besøk. Herlig sted.
     
    Islending and Fnate like this.
  6. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Riktig god tirsdag fra Ris. Siste dag på kontoret på en ukes tid - så litt blir det vel å finne på i dag også. Det hvite ligger fortsatt på bakken - nesten som god gammeldags vinter:) Nå dagens første kaffekopp. Enjoy!
     
  7. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God mornings fra Sola, også her er det siste dag på kontoret for en stund. I dag skal vi bare lande siste detaljer ifm fagseminaret som starter første dag etter ferien. Så blir det lunsj og etter det tenker jeg på at det er like greit å bare dra hjem igjen.

    Ha en flott en :)
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grdmpf fra det Sørlandske.
    Her ble det 3 timers deilig nattesøvn i natt, ettersom jobben holdt meg våken til kl 0400. Sånn er det når stormen uler......
    Tror jeg må finne meg en sofa her i løpet av dagen, ellers er det mulig jeg sovner sittende.

    6 grader, overskyet og vind her. Og nye stormer er visstnok på vei. Men heller det en sånn hvit guffe som kommer når det er kaldt.

    Steike så glad jeg er at jeg ikke har noen planer for kvelden. Må nok ha ta i noen fyrstikker for å holde øynene åpne til det blir leggetid.

    Er det ikke helg snart?
     
  9. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Portland, The City of Roses. For en helg så er Pearl District ikke langt fra downtown et up and coming området hvor gamle industri og lager blir hipe restauranter og uavhengige butikker. Litt som noen av Brooklyns nabolag.
     
  10. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    God lunsj fra Forus. Dagen har sålangt vært rolig, noe som settes pris på da nattesøvnen ikke har vært helt optimal de siste dagene. Så får vi håpe at andre halvdel av dagen går like rolig for seg.

    SAS IT imponerte litt i dag. Kanselerte akkurat en tur til IAD booket med poeng i februar. Tok ikke mange minuttene før poengene var tilbake på konto. Nå frister det heller å spare til LH F. Mon tro hvor lang tid det vil ta å oppnå det da.... Haha.
     
  11. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Høres mildt sagt risikabelt ut for en med kronisk asiasyke...
     
  12. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Guten vormittag aus Drontheim
    Wir haben hier 1 grade und die sonne sheinnt. Ich bin zu hause mit einem kranken rück, aber glaubt dass ich zum arbeit morgen sind.
    Ich wunsche alle ein sehr gutes tag, im Brüssel,Oslo oder Bergen :) :)

    ( hmm ikke så verst om jeg skal si det selv :p )
     
    Bjørn Helge liker dette
  13. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Thx... Har forstått at det er bra mye organisk mat der.

    Jo, det er det som er clouet vøtt. Komme seg hjem til hælja.
     
    KristianSk liker dette
  14. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,775
    Likes mottatt:
    10,107
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag, i natt har jeg drømt om å fly F.

    Nattesøvnen ble avbrudt av at huset ristet, fordi de holder på å grave opp hele gata.
    Bare -7 i Tromsø i morges, så nå går det mot varmere tider.
     
  15. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Sunnmøre også.

    Her har det nå roet seg etter en særdeles turbulent kveld og natt med mye vind og det ene strømbruddet etter det andre. Fikk likevel en god natts søvn og i dag blir det bare en rolig dag i varmen med forefallende arbeid innendørs. Har akkurat lest Tommys gode reisebrev fra cruise (takk for det!) og er glad for at vi kan spise når vi vil når vi skal seile med RCL i februar ;) Og jeg er i alle fall overbevist; det blir nok en premium drikkepakke på meg...
     
  16. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Das heisst "hmmm, nicht zu wurst wann ich muss das selbst sagen"

    Auf Wienerscnitzel....
     
    Bjørn Helge liker dette
  17. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God middag fra Lillestrøm... Hvor raskt det gikk over dammen i dag.... 6.41 fra pushout til touchdown OSL :eek:
     
    Twin Otter liker dette
  18. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    183
    "God" morgen fra SFO terminal 1. Avreise fra hotellet i dag var 02.30 fordi noen har vært talentløse og bestemt at det var et fornuftig tidspunkt å reise på for å rekke 06.00-flyet. At det bare var tre personer som skulle på det flyet og at det var totalt unødvendig for alle andre å møte opp så tidlig for 08.00-flyet fikk ikke gehør hos turgruppen - så til tross for heftige prosesser reiste alle 16 ned så tidlig. Helt krise. Kom til terminalen 03.30 etter å ha levert leiebiler og fylt ut skadeskjema etter at noen krasjet den ene bilen. Altfor tidlig morgen, og er ikke akkurat mye å gjøre her heller.

    Nå går turen til LAX med en liten times mellomlanding, før vi peiser nedover til PVR og en villa i 2 uker. Har sikret meg nødutgang på siste flight, så noe positivt var det ihvertfall med å stå opp på et ukristelig tidspunkt. Angrer litt på at jeg ikke bare satt vekkerklokken på 6 og hoppet i en Uber ned.
     
  19. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra AA Flagship Lounge på JFK. Tror det foregår et uoffisielt rekordforsøk på antall samtidige telefonsamtaler i en lounge, tror det er seks stk akkurat nå. Pluss annonseringer over høyttalerne og fyren bak meg som sitter og raper, er bare å finne frem ørepluggene. [/rant]

    Er på vei hjem fra en strålende langhelg på St. Maarten. Både øy, strand og flyplass levde opp til forventningene og vel så det. Skal rett på jobb i morgen, tenkte å sove en del ombord, men hører rykter om at det nesten er Concorde-fart for tiden, så det blir nok ikke mange timene.
     

Del denne siden