Da har vi ankommet Bangkok og har 5 timer til flyet til Dhaka. Vi ankom med Thai first fra Tokyo og her endte vår CT reise på veien bortover. Har booket BKK DAC i TG Y. Var veldig spent på om vi slapp inn i thai first loungen med eco videre. Det var ingen problem og vi har allerede bestilt 30 min massasje. Knall service! Ikke nok med det ble vi hentet på gate med golfbil, guidet til immigration, de plukket opp baggasjen vår, tok oss med opp, sjekket inn på nytt og viste oss fast track. Selv om vi hadde seperat booking videre i eco! (Som thai ikke visste om siden det er betalt med penger og ikke del av CT reisen) 10 poeng til Thai.
Supert! Thai sin F-bakkeservice er utrolig bra, har hatt mange tilsvarende opplevelser. Man skal egentlig ikke få nei som F-passasjer, og det tar TG alvorlig. Fikk du ikke tagget bagasjen helt frem til DAC siden det var separate billetter? Selv med *A-gullkort og Y-billett (Ikke F-reise) tryllet en av de ansatte og ordnet meg business visa til Myanmar, da jeg ikke hadde fått med meg at de ikke hadde (Tourist) Visa on Arrival og måtte på en viktig konferanse. Tok riktignok tre turer til flypassen og hele dagen, men wow! Utrolig imponert.
God morgen fra Trondheim. Hjemme på andre dag, ikke stas med sånn derre »det kommer begge veier»... Ha en bedre tirsdag
God morgen fra solkysten ... litt sol og mye regn I tillegg sier de at det er nysnø på fjellet ... vinterdekk og snøbrøyting ... vi er da ikke i øst-Finnmark ... ?. Og det langt ut i juli? Tour de France neste uke .. åtte dager til baksete i en A320 fra Air France ...
God morgen fra Lillesand. Sol og blå himmel i dag, men Yr sier at temperaturen nok ikke kommer over 20-tallet. Passer bra når fysisk jobb skal utføres som innebærer betongsaging. Kaffe nå, og snart frokost ...
God morgen! Sitter og skriver brylupstale t-4 dager til den store dagen. Kun 6 dager til Avreise til Tokyo! Internasjonalt førekort fikset i går nå gjenstår bare alt for mange småting... Ps har fått et lite bilde fra "camping" bilen vi skal dure rundt med i Japan: Her snakker vi Luksus! Blir en forskjell og gå fra F til dette.
Ouch, høres ut som Noro-virus. Tip til resten av husholdningen ( som orker å gjøre noe). For å hindre videre smitte er det såpevann som gjelder. Vær hysterisk renslig og tørk over med godt fuktet (såpevann) klut alt du har vært i kontakt med (Blandebatteri, servant, dårhåndtak ... .... ) Dere kan selvfølgelig også bruke sprit (for sikkerhets skyld , -hvis det mot formodning er bakterielt). .... våre tanker går til våre landsmenn......på toalettet.
God ettermiddag fra hovedstaden. Var grusomt kaldt å kjøre Vespaen til jobben i dag, det er ikke slik juli skal kjennes. Har egentlig for lenge siden innsett at chatten til SAS er ubrukelig, men jeg valgte likevel å gjøre et nytt forsøk på å komme i kontakt med de i dag. Jeg bestilte en siste bonustur innenriks 30. juni for å benytte meg av kampanjen, men de klarte å trekke meg for 2x5000 poeng. Det var det helt umulig for de å fikse pr chat selv om det ikke innebar noen endringer på selve billetten eller pengejusteringer. Skatter og avgifter hadde de bare trukket en gang. Hva er det egentlig chatten kan brukes til? Jeg skjønner hvorfor de gjemmer den bort på sidene deres. Burde jeg nå forvente at de må gjøre en rebooking hvis jeg ringer de og så skal de da likevel ha 10.000 poeng siden kampanjen er over. Sier det mest om SAS kundeservice eller mine forventninger? Får se når jeg rekker å ringe
God ettermiddag fra Intercontinental Malta; Etter noen timer på kontoret var det digg å finne bassenkanten i 19ende; Det ble oppgradering til Suite denne gangen også. OK velkomst og liker kaffenaskinen; Siden det var null catering på begge LH flightene i går så ble overkompensert på Club-loungen i går kveld. Blir rolig i dag, kort oppsummert.
Det har visst aldri vore det, det gjeld berre på innanriksflygingar mellom OSL og BOO/TOS/ALF/KKN. Mogleg fordi ruta mellom TOS og TRD vanlegvis har ei mellomlanding i BOO (minus nokre avgangar no på sommaren)...
God ettermiddag frå Aust-Finnmark! Her er det kokheitt! +17 på terrassen!! Pandionloungen køyrer sprenglufting og pandionkatten travar ut og inn etter eiga ynske. Livet er ikkje det verste ein har Neste flytur er eit stykke unna, men eg overlever, trur eg... Ha ein fin-fin dag, folkens!
Huff. Og pri boarding er også helt f idag. Hva er vitsen uten dedikert kø. Det er ikke sånn at folkehavet åpner seg som for moses når jeg kommer...
Huff, jeg måtte inn på jobb en tur på Biolab coworking space i Siem Reap, hadde ett par rapporter jeg måtte jobbe med #Digital Nomad
Nei vi hadde avgang fra BKK 2 juli og utreisen fra OSL var 30 juni. Så thai f personalet anbefalte at vi tok ut bagasjen og sjekket at alt var OK. Før vi sjekket inn igjen siden den har vært 2 dager på reise og via LHR, HND og nå BKK Alt gikk supert, så ingen stress egentlig!
God ettermiddag fra kontoret på Lørenskog. En smule irritert om dagen, sist torsdag på turen til HAM via CPH ble en bag stående igjen i CPH og rakk ikke frem til HAM før jeg måtte stikke for å få hentet ut bil og rekke båten i Kiel, så de skulle sørge for å få den returnert til Oslo. Nå er det tirsdag, bag'en står fremdeles i Hamburg og det er ikke mulig å få tak i de der nede på telefon. De svarer heller ikke på mail, har nå purret på purringen fra i går på mailen fra søndag. Har prøvd å ringe kundeservice, de gjorde det de kunne, noe som var å gi meg telefonnummeret til bagasje på OSL, men de kunne heller ikke gjøre noe. De påstår at de ikke engang har mulighet til å sjekke hvor bagen faktisk står. Noen forslag til hvordan jeg kan komme i kontakt med noen som faktisk kan gjøre noe her?
Det er vel noen sider for dette også? Vet ikke om denne er den beste? https://wtrweb.worldtracer.aero/WTR...249B250_k18E69247-0A54-D06C-7EF0-01E0BC13E11F