God tirsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 13. mai 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Møte på morgenkvisten med han som har høyest feber av oss alle sammen...Tommy:) Så bærer det til OSL og kollektivtransporten til Tromsø. Klar for ny åpningsfest i morgen - denne gang på The Edge. Ha en flott tirsdag!
     
    Twin Otter and tommy777 like this.
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra en helt 100% fiskebollefri SAS lounge. Ikke mye jeg har fløyet med bolaget det siste halvåret, og da føles alt egentlig veldig fresht og bra. Man blir vel litt "lei" når man flyr nok med en sjappe. Ett hvert lite avvik kan hisse en opp skikkelig etc.

    Elefanten opplever også et magisk øyeblikk da han er på reise både med nykofferten og med den første kofferten som slepte han med rundt på de 7 hav (til venstre). Med litt gaffatape er det utrolig hvordan den holder. Mye bedre enn Tumi'en som opererte imellom disse, men som nå er gitt bort pga høylytt trilling.

    [​IMG]
    Munchen neste stopp.

    Og ja… i dag har jeg både sjekket bags OG handlet tax free på utreise. Regner nemlig med at kundene gleder seg til Ringnes og J.P Chenet på boks.

    Ha en fin dag.
     
    tommy777 and SASDC8 like this.
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,776
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings fra Sola." kallebalik" og "kaos" er stikkordene for denne dagen. Jævlig irriterende når noen får beskjed om å løse en sak, så blir intet gjort innen fristen som var meget god pga noe jeg kaller for handlingslammelse hos de vi leier bygninger av. Av slikt blir kvinnfolk frustrerte og menn blir forbannet så jeg tror jeg ikke skal omgås folk på noen timer nå.
    Ellers er det frisk luft og fint fuglekvitter ut-forbi på terrassen her, så jeg tror jeg tar en tur ut der til trykket har sunket litt. Sukk sukk.

    Ha en "bedre" dag :)
     
  4. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Haugesund. Kaffe og booking av SAS Plus MR til Berlin, goodtimes.
     
    Twin Otter and tommy777 like this.
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Bodø!

    Da er Thailand turen i november booket og i boks, etter 30 minutter i samtale med SAS CT booking i en eller annen Baltisk stat (mer om dette kan leses i tråden om SAS Am Ex Plat), men det blir F-tur i alle fall :D

    Ha en super dag :)
     
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Riiiiiiiight. Ok. Da kom jeg på hvorfor jeg sluttet å sjekke bags for et par år siden. Har sittet 20 min og kuket ved bånd 5 i Munchen.

    Blir nok noen år til neste gang jeg er snill gutt igjen ;)
     
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hoi fra Trondheim
    Snaaart slutt på arbeidsdagen....heldigvis. Barnehagen neste for å hente kidsa,deretter "den store fiskegratengdagen" :D

    Ha en strålende dag :):):)
     
    tommy777 liker dette
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Sjalabais fra raiddisson Blu OSL

    Fikk nesten hjertefeil da jeg fikk tildelt en av de største suitene i den nyoppussede delen i dag, akkurat ferdigoppusset.

    Flott har det blitt, men kun en telefon som befinner seg 50 meter unna senga ;)

    Snart på besøk til onkel Robert på Jessheim der bestemor på 91 fra heimbyen er på besøk. Hun har tatt over kjøkkenet og det vanker ett herremåltid av dimensjoner i kveld. Gleder meg!!

    07kaboooooom flight til Helsinki i morgen
     
    Henning and LN-FHU like this.
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra det Strømstadske!
    Her er det en snuoperasjon på gang for å få meg tilbake til det Sandefjordske!
    Quality Resort og Spa Strømstad sugde grevling. Ikke imponert. Satser på at dagens hotell er bedre.
    Hjem i morgen.

    Hu hei og en flaske med øl....
     
  10. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God aften fra Oslo Rock City. Hyggelig frokost og lunch med likesinnede i dag. Sitter og jobber meg gjennom uleste forumtråder :)
     
    Twin Otter and tommy777 like this.

Del denne siden