God morgen alle sammen. Høstværet har definitivt kommet til hovedstaden - men egentlig ganske greit. Nå venter en del kontorarbeid etter at jeg "vant" et anbud i går ettermiddag. Ha en flott tirsdag du også
God morgen fra Trondheim Ja her sitter man da og taster og skriver og regner og fører....en normal dag på jobb Noen her som kan låne bort sin svenske/danske adresse, slik at jeg kan tømme Emirates-kontoen min og bestille meg reiselommebok...? Emirates sender nemlig ikke til Norge, og det jeg er ute etter er å sende til vedkommendes navn, og vedkommende videresender til meg i Norge. Jeg betaler jo selvsagt alt av porto etc.... PM om noen er villig
God morgen fra hjemmekontoret. Har vært oppe tidlig og hatt telco med Australia, og nå er det frokost. I motsetning til @tommy777 valgte jeg å ikke pakke mens jeg hadde telco. Men hver sin smak - jeg dømmer ingen. Uheldigvis åpnet jeg altinn i går og fant ut at jeg fikk 50 lapper mer i restskatt en planlagt. Det var jo en liten flue i suppa etter å ha reist rundt en hel sommer og blåst penger som en full sjømann, men sånn går nu dagan. Ha en fin dag
God tirsdag fra kontoret. Kort kontordag før SK4113 tar meg til Tigerstaden for to dager med møter. Håper at høstværet som kapteinen melder om er overdrevet, da jeg ikke har pakket for den slags Ha en super dag!
Grumpf fra det Sørlandske! Nok en natt med dårlig søvn. Tor med hammeren har romstert oppe i skyene over Sørlandet i hele natt, og regnet har høljet ned. Bølgehøyden i Skagerak er opp i 7 meter, så godt man ikke skal over fjorden i dag. Men kontoret klarte jeg å komme meg til, dog kraftig forsinket, og trøtt som en ugle. Lei av denne hanglingen nå. Kanskje jeg trenger mer ferie? Er nok derfor jeg drikker!
Hei fra Sola, her går det i kraftige regnbyger med noe gløtt av sol innimellom. Har fått unna en befaring og et møte før jeg måtte skaffe kake til lunsjen. Lunsjen er nå ferdig og magen buler kraftig, nå tror jeg sannelig at det må til en slankekur på meg slik at jeg får plass i setene til Emirates Ha en flott tirsdag da.
Sjalabais fra Park Inn OSL Fikk rom med hele to ekstrasenger i dag. Nå blir det flytog inn til byen straks for ett kjapt møte etterfulgt av litt småfanteri sammen med @Fnate Den med høyest baksmell tar regninga
Hmmm... Emirates sendte meg en liten reise-mobillader med lommelykt til min norske adresse. Dette var en del av velkomstpakken for Gold. Så de klarer tydeligvis å sende til Norge