God tirsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 09. sept 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra en fuktig hovedstad - ja nyvasket hovedstad. Nå blir det avgang med Lancia'n og vestfoldbyene Sandefjord og Larvik skal besøkes. Ha en flott tirsdag:)
     
    tommy777 liker dette
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra sørvestlandet. Her gryr dagen og det ser ut til å bli en riktig så flott dag. Nå er en straks klar for å sette kursen mot Farsund hvor en i dag skal utføre fysisk arbeid, kan ikke bare reise i møter...
    Ha en strålende dag :)
     
    tommy777 liker dette
  3. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Tidlig til sengs her I vest, må opp ved 4 tiden til første etappe - tidlig ferge til Seattle og videre med 757 til SFO, oppgradert til 1B, videre med 777 i DC-10 konfigurasjon 2.5.2 16B ser det ut til det blir, mindre håp om oppgradering videre, så rett på jobb i Kailua. Så blir det nok et aldri så lite bad i det stille hav. Ha en flott dag
     
    tommy777 liker dette
  4. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra en heller grå Bodø.

    Thailand ferien i November begynner nå virkelig å ta form, og så langt har jeg kun fått meget gode dealer på hoteller takket være gode tips fra Bonusfeber (SPG og Hilton) og litt flaks (Radisson Blu Bangkok). Virker som om alle urolighetene der nede de siste månedene har resultert i lavere rates på gode hoteller, og det må man jo kunne like :)

    Ha en kongetirsdag!
     
  5. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    God kliss våt morgen fra kaia!

    Har faktisk klart å anskaffe ref nr på reisen til frankfurt, men dama på sas-telefonen var ikke mye til hjelp når det gjaldt setevalg. Skal prøve å huke tak i reisebyrået å høre der. Hvis ikke må jeg vel prøve å endre det når jeg ankommer OSL.

    Ha en flott tirsdag!
    Og husk apple-lanseringen klokken 19:00 i dag! :D
     
  6. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag morgen! Her fortæres kaffen, etterfulgt av en drøss med flybookinger for oktober og november. Det gledes!
     
  7. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Bergen. Om det regner ute vites ikke da jeg for tiden har trukket for alle gardinene/tatt ned persiennene. Ikke pga. sol, men pga en haug med arbeidsmenn som spankulerer utenfor i tide og utide. Utrolig irriterende at akkurat VI har fått gangbroen fra takene og ned over oss.... <tramp, tramp>. Snart begynner de å kaste takstein og så dette skal bli gøy! :) (Det er bare *litt* fristende å reise til Oslo noen dager før planlagt, når vi skal i konfirmasjon der til helgen....)

    Ha en ROLIG og STILLE dag, de som kan!

    Xxx.
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Tirsdag ja!
    Får vel prøve å gjøre det beste ut av den.
    Prøver å sjekke inn på morgendagens fly til Oslo, men det kan virke som at SAS på internett fortsatt har problemer.
    Får vel prøve å få unna noe arbeid i dag også.

    Its not only only, but but!
     
  9. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Går det an å sjekke inn via checkmytrip?
     
  10. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg hadde problemer med å sjekke inn via nettet på søndag, men det gikk fint via telefonen.

    Xxx.
     
  11. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Oslo
    Sitter her på jobb, og syssler med dagens oppgaver. Og rydder litt i innboksen, hvor det også er nok å ta av.
    Og siden det er så trivelig vær ute idag, er det 99,99% sjanse for at en holder seg inne når en er ferdig på jobb.

    Ha en fuktig dag :)
     
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, jeg hørte det skulle regne så jeg flyttet hjemmekontoret til Four Seasons Hampshire... Her er det strålende sol og svalene leker utenfor kontorvinduet

    [​IMG]
    Syntes egentlig det var mye kjekkere. Frokost ble kaffe, Pelegrino og eple. Nå blir det å svare på et par mailer før det blir et møte i bilioteket. Da vanker det nok litt kake.

    Livet er hardt når man er på jobbreise. Forøvrig kongemottakelse på hotellet her igår. - "Welcome, sir. You have been to a fair number of Four Seasons, haven't you? We have arranged a really nice room for you, so have a look. If you don't like it, let me know. I am happy to show you a few other options if you want"

    Ha en minst like fin dag.
     
    no-backpacker and PettR like this.
  13. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Skikkelig ålreit at de vet om det, selv uten bonusprogram :)
     
    Fnate liker dette
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Four seasons har kontroll. Back in the days bodde jeg veldig ofte på FS Canary Warf under ett prosjekt, dvs rundt 100 netter tilsammen over ett år. I profilen la jeg at jeg ønsket to Heineken og peanut M&Ms ved ankomst noe som alltid lå på rommet vederlagsfritt ved ankomst. Etter det bodde jeg ikke på ett FS på maaaaange år. Ca. 10 år etter hadde jeg en langweekend på FS NYC og selv om jeg hadde glemt min velkomstgave sto det jaggu to Heineken og en bolle peanut M&M og ventet! Respekt!

    God morgen fra Chicago

    Oppe tidlig for en telefonsamtale med KL og flyselskapet der. Kaffen er varm og atter en perfekt dag i Chicago

    Ha en fin en!
     
    Henning, Fnate and Jørgen like this.
  15. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Tigerstaden. Er på kaffe nr. 2 etter en sen frokost. Hva spiser man etter å ha vært noen dager i Dubai? Egg og bacon så klart! Ha en flott dag :)
     
  16. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    But how? Går det kun på navn da eller har de noen form for profil/medlemsnummer?
     
  17. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Kundeprofil kanskje?
     
    tommy777 liker dette
  18. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Som bizflyer sier, alle luksushoteller har mulighet til å opprette en kundeprofil på nett med preferanser (hvilken pute du ønsker, avis mv.)

    Four Seasons hadde ett åpent felt der det sto special requests og jeg plugga inn mest på kødd at jeg ønsket to Heineken og peanut M&M.
     
  19. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Og du ba de fjerne alle de blå, ikke sant? :p
     
    PettR and Fnate like this.
  20. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Det var det jeg skulle gjort ;)
     

Del denne siden