Her på solkysten er solen i ferd med å stå opp. Her er det veldig vår .. bjørken har en herlig lysegrønn farge og hvitveisen er i ferd med å avblomstre .. Og her er ikke snø i luften! Godt det er helg
God morgen fra gullstua @osl. Ferden går til hytta i ALC. Det har vel kommet 10-15 gode cm med snø i natt og det snør fortsatt. Rimelig kaotisk ute på veiene, så glad seg sov på hotell her i natt. Brøyteberedskapen ble trappet betraktelig ned 15/4, så det er ganske få maskiner ute å rydder snø. Blir nok noen forsinkelser utover morgenen og formiddagen… Krysser finga for at min flight holder ruta. Ha en toppers dag folkens!!
God morgen fra hjemmekontoret Registrer at det har omtrent kommet inn nok poeng til å ta ut en bonusnatt på Villa etter helgen, det skal lønne seg være reiseleder Ha en fin tirsdag alle bonusnisser
God morgon frå Aust-Finnmark! Sola skin her i nord! Kveldsstemning i Varanger i går Reisefeberen stig i takt med at maiferien nærmar seg! Ha ein fin-fin dag, gode medforumistar!
God morgen fra Lillestrøm. Vi har gått fra 18 plussgrader til snø på togsporet. I dag trenger jeg en sterk kaffe.
Kvit nedbør i særleg mai og juni (samt slutten av april) blir her nordpå omtalt som finnmarkspollen. Det er ikkje like allergiframkallande som andre pollentypar, men reisefeberen kan bli akutt!
God tidlig ettermiddag fra Seoul. Jobbinga er unnagjort så blir å prøve på hjemreise rett etter midnatt. Intercontinental har også levert, meget bra lounge på mat og OK med drikke; Fikk meg en kosebamse når jeg gikk fra loungen i går kveld, jeg så vel litt ensom ut;
Hvit morgen fra hovedstaden! Fra shorts og solfaktor på lørdag, til dette her... Skjønner (fremdeles) ikke hva høyere makter driver med... Jaja, bevilget meg en trøste-kanelbolle på vei fra t-banen, og sammen med morgenkaffen er intern varme gjenopprettet. Det går nok mot vår, til tross for dette tilbakeslaget. Nyt dagen, uansett hva det smøres med!
God morgen fra den hvite by ved Lågen. Reinrosen får en ekstra mulighet, mens vi får en liten nedtur. Etter den skuffende starten på HEL(L) airport gikk alt meget bedre. Trivelige crew x2, især to danske herrer på siste strekket var i godt lune. R12 holdt rutetidene på alle stasjoner, that's a first ever! En god dag ønskes for alle!
God morgen fra kontoret... Blåtirsdag idag. Snø? Seriøst mer snø? Bra rakk kun å legge om sommer dekk på en bil... T-1 Ahhhhhhhhh litt Qantas, litt Cathy og litt AmEx safari venter... Beruset på jobb er no go, men hva med hjemmekontor Ha en snøfylt dag kjære IF`re.
God morgon frå solskinet i Florøida. Her må eg som vanlig trekke for gardinene på kontoret skal det vere levlige tilhøve inne, men det er berre kjekt, for no er våren i anmarsj, og godt under to månader til sommarferien. Må vere trasig med all snøen dei får austanfor... Skal du til Australia, @drsyk? Ut og nyte BA Gullstatus? Det høyrest kjekt ut og inngår i underkrivne sine reiseplanar for 2025. Blir nok det årets egotrip. Vedkommande heimekontor:
God formiddag fra Porsgrunn. Terrassebeising er utsatt inntil videre. Litt kjedelig å ha fri når det regner. Snuser litt på en helg i Køben i juni. TRF-CPH med WF- 10k SAS poeng i plus pr vei. Man kan få rom på Comfort Hotel Vesterbro for 10k Choicepoeng, noe som må være en bra deal når cashprisen er 1750DKK. Altså 2730 NOK. 10 K Choice poeng koster ca 670 trumfkroner Får høre med toppledelsen ( frua) om det kan friste? Ha en smadderbra dag
Nehei, bare litt windowshopping og smaks prøver ved OW sine lounges. Nå ha litt "mer" TP for å bikke over til BA G...
God morgen fra Oslo, hvor det regner sidelengs nær havnivå, og snør tilsvarende sidelengs i høyden. Jeg kastet meg rundt og kjøpte flybilletter ut av snø-landet, fortere enn du rekker å si "eplekake" Skulle uansett til Frankrike på lørdag, men nå blir det OSL-LHR i morgen, og LHR-OSL - sove hjemme 1 natt - og OSL-LHR-CDG-OSL gjennom helgen. Den første er en jobbtur, mens den siste er en langhelg fritidstur, siden 1. mai gir mandagen fri. God dag videre med "finnmarkspollen", alle! Jeg likte det uttrykket!!
Hehe, høres veldig fristende ut når du sier det på den måten! Men det blir nok sørover i Europa for meg