God tirsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 16. juni 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen alle sammen. Solen er på vei opp - absolutt på tide å komme seg på kontoret - siste innspurt før ferien starter på fredag. Ha en flott tirsdag!
     
  2. vegardg

    vegardg Senior Medlem

    Innlegg:
    913
    Likes mottatt:
    4,668
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra flybussen på vei mot Vigra. Siden hotellsituasjonen i Oslo er helt håpløs for tiden ble jeg igjen i Ålesund etter et møte her i går. Førsteflyet to dager på rad passer et B-menneske ganske dårlig kjenner jeg, men... Møter i Oslo i dag før snuten rettes i retning Arlanda i kveld. Ha en glimrende dag! :)
     
  3. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Oslo, frokosten ble fortært mens jeg koste meg med synet av enorme "Mein Schiff 4" på vei inn Oslofjorden. Hun er det første av fem (!) cruiseskip som er innom i dag og blant annet kommer Louis Aura som tidligere var Starward i Kloster! :)

    Bussen jeg sitter i må forøvrig også få justert noe på fjæringa, her skrangler det så jævlig at hjertet holder på å hoppe ut av halsen. Etter jobb venter middag hos svigers før svigerfar skal få lov til å leke litt i simulatoren vår. :)

    Ha en fin dag!
     
  4. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Det har vært en begivenhetsrik natt! Gratulerer med Stanley Cup seier Blackhawks! Og lykke til Jeb Bush!
    Da er det på tide å lukke øynene litt.
    Ha en strålende dag!
     
    tommy777 liker dette
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bodø.
    Sommeren lar virkelig vente på seg i år, og å kjøre Ducati til jobb er som vannsport å regne... Ja ja kunne sikkert vært verre.

    Ha en bedre dag!
     
    Islending liker dette
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Dårlig start på dagen her.
    Først kommer jeg for sent til å sjekke inn bagasje
    Så ryker beltet
    Så mister de kredittkortet mitt gjennomlysningen og jeg ender opp med å gå ombord som aller siste mann.
    Heldigvis en hel 3seter for meg selv og gratis brus(!!!) ble det også bak i go. Litt rart for jeg trodde bare de hadde brus i go på den ruta de dagene det regner.....

    Jaja. Båttur neste. Går bedre nå håper jeg.
     
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Nogenlunde bedre start enn Biz idag her, men dagen er lang, og mye kanskje. Fikk booket et par turer på EB-tilbudet igår, samt retur fra Helsinki i oktober, jammen ble det ikke 717 også( sålangt iallefall,,,)

    Ha en bedre tirsdag :):)
     
    Islending liker dette
  8. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    Fin tirsdag fra Sola. Her er en godt i gang med dagens gjøremål. Etter lunsj blir det møte med vår utleier, det blir utfordrende.
    I morgen går turen til Oslo hvor resten av arbeids uken skal tilbringes.

    Ha en flott dag :)
     
  9. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Oh God .... akkurat hva Amerika trenger ........ not! En svak og vinglete republikaner under konstant press av Tea Party er ikke det man trenger nå.

    Allerede sol og fint her .. tempen er på god vei mot de varslede 36 gradene. Ikke så veldig mye på programmet i dag.

    Gratulerer til Tommy og 'Hawks. Forventer at han nå starter å supporte de andre 'Hawks siden han skal flytte inn i bakgården deres. :p
     
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Grattis ja. Apropos "the other 'Hawks"... Jeg har en sånn caps, sant. Seahawks. Yeay!

    Men om jeg tar den på sier Godzilla at jeg ser ut som lommemannen.

    Så jeg har den ikke på så ofte
     
    peterfox and LN-MOW like this.
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Beklager, amerikansk fotball er ikke på agendaen, kun plass til ordentlig fotball, baseball og hockey. ;)

    HERLIG, for ett sluttspill det var! Også herlig å se Patrick Kane komme tilbake og vise hvorfor han er verdens beste hockeyspiller. Tampa viste best sportsmanship, akkurat som Blackhawks med rekordfå utvisninger, kun herlig hockey.

    Tar personlig mye av æren for at Blackhawks vant sin 3. Stanley Cup siden jeg flyttet til Chicago. Jeg har vært på 36 kamper siden jeg flyttet hit, av disse har Blackhawks tapt kun en, så det er på grunn av mitt nærvær at det går så bra ;)

    86 dager til hockeysesongen starter på nytt.

    Og det Amerika trenger sist av alt er enda en Bush, den dummeste så langt og det sier en del. Den siste overlot ett USA på konkursens i kaos, nå går ting på skinner og økonomien er bra. Men de kunne godt fjernet toppskatten ;)

    Ellers er dette en produktiv dag, masse spennede coming up. Tidlig til sengs siden man har en dagstur til NYC i morgen.

    Ha en fiin tirsdag!
     
    Islending and Bjoern In America like this.
  12. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93

    And then The Donald came along... :D

    Gratulerer med hokki ja. Det blir en laaang sommer i påvente av ny hockey og am. fotball sesong.

    Bor i Chicago ja, jeg gir lyd fra meg når jeg stikker innom byen, så tar vi en Miller?? :)
     
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Kjør på så lenge jeg kan drikke noe annet enn Miller ;)
     

Del denne siden