God tirsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 08. sept 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Ris. Snart klar for en arbeidsøkt på bryggekontoret. Må en liten tur ut for å se på vintersko til OIIIIIIIO'n - greit å ha i hus eller garasje. Ha en fin dag der du er.
     
    Fnate liker dette
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra Trondheim. 11 grader og grått , men bedre vær i vente. Motorsykkel på jobb, kjapp kaffe til svigerinnen i ettermiddag også en treningsøkt med styrke.
    Gledelig tirsdag :):):)
     
    Fnate liker dette
  3. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Majurstuen, skal rett i morgenmøte ute hos en kunde, noe som betyr lengre reisevei på morgenkvisten :(

    Får ny sofa levert idag, synes synd på gutta som skal bære den opp, 5 etasje uten heis i gammel bygård med høye etasjer ;)
     
  4. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Bergen! Frokost inntatt, så nå bærer det snart ut til Flesland for BGO-OSL-HAM, og Park Hyatt Hamburg! :) Gleder meg til å prøve dette hotellet, og håper Diamond-status gir ett fint rom...

    Ha en strålende dag!
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Austrian kantina i Wien. God frokost her, som til og med inkluderer eggerøre laget av egg og ikke sånt pulver. Litt trøtt i nepa av å ha duret rundt i Bratislava igår med "Stanislav", kollegaen min og litt brun 52%.

    Nå er det straksom boarding til Venezia... med innsjekket bagasje (!!!!!). Kudos til innsjekkingsagenten som faktisk skjønte at det var 3 D/F vi ønsket og ikke på død og liv skulle ha oss i 3 E/F.

    Tadaaaaaa
     
  6. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Really? Den eggerøra smaker helt balle. Sikker på at det er et eneste ekte egg i den?
     
  7. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk elefanten eget sete? :confused:

    God tirsdag herfra. Straks av gårde til jobb, der jeg håper at dagen blir litt bedre enn gårsdagen, da noen hadde sølt sirup i ledningen til internettmaskina.
     
  8. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    901
    Likes mottatt:
    293
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Bergen. Edvard Grieg stillte med oppgradering i går, men hadde startet med dette tullete opplegget med bacon oppå speilegget.

    Tilbake til sivilisasjonen i ettermiddag. Da skal travelhacktrikset med pose på iphone/ipad testes.
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Næh... syns du? Syns den smaker kontraballe jeg. Sikker på at du har smakt en som er laget av egg før?

    Han har 3E. Supersete for elefnater.
     
  10. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra sete 3A på gate 51! Champagnen er servert. Til orientering - åpning av utvidet OSL-lounge er utsatt fra 1. september til "oktober". :eek::D
     
  11. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,684
    Likes mottatt:
    10,232
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag!

    Her ser det endelig ut til at det letter og godværet er på vei, så da blir det nok straks ut en tur for å jobbe litt. Det er meldt opplett og tørt i flere dager fremover så da håper jeg det skal bli mulig å få malt litt før høsten kommer for fullt. Ikke min favorittsyssel akkurat, men slik er det nå en gang å ha hus. Ha en fin dag!
     
  12. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra København. Praktfullt vær og bare litt vind gjorde at det ble riktig så varmt på en liten spasertur med kolleger etter lunsj.
    Litt forefallende arbeide og så er det å kjøre leiebilen tilbake til Kastrup og kaste seg på flyet. Fortrinnsvis etter en lett spisepause før boarding.
    Ha en flott dag!
     
  13. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God midt på dagen! Feriemodus er slått inn, og dagen idag skal bare brukes til siste finpuss på pakkingen. Innsjekket bagasje er et nødvendig onde for min del, medisinske salver og kremer i tuber større enn 100ml må være med og de er ikke noe jeg har akutt behov for = no go i håndbagasje. Jeg er vant med det, så plages ikke nevneverdig av å vente på bagasjen.

    Ha en god tirsdag! :)
     
  14. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Bali. Tilbake på hovedøya og charterhovedstaden for å overnatte. Fly til Singapore i morgen, masse dødtid før Finnair tar meg til Oslo og en eller annen buss tar meg til Palmekysten.

    AA ville spille ball, så når jeg er tilbake i Singapore igjen er jeg AA Platinum (OW Sapphire) frem til februar 201, for 2000 NOK. Får håpe det er verdt det!

    Nå liner alt seg opp her og alt funker. Ha en velfungerende dag!
     
    Cecilie liker dette

Del denne siden