God morgen fra taxi til vår hovedflyplass. Har sagt det før og sier det igjen, jeg hater tidlige fly.. Selv om dette ikke er brutalt tidlig er det noe dritt... Den magre trøst er at jeg har fått booket min F reise med ANA og Asiana så det hjelper litt på humøret. Bare å få kontroll på hotell nå.. Har en god dag, forhåpentligvis fult med reiser i F
Tung og mørk dag på indre østland. Regner ikke med de helt store begivenhetene i løpet av dagen heller. 8 timer på jobb, og så noen timer med eksamenslesing etterpå. Bare to igjen nå.....
God morgen, Litt grått og trist her i Frankfurt også, men Champagne frokosten på Lufthansa First Class Terminalen gjorde dagen litt bedre Ankommet FRA på LH F (747-8) fra BOM, etter en "langhelg" med mye morsom flying, inkl. Etihad a380 first class og besøk på den nye First Class loungen i Abu Dhabi. Men nå venter bare det siste legget med LH C hjem til Oslo. Er redd at det blir litt hardt å komme tilbake på jobb imorgen #blåtirsdag
God formiddag fra Trondheim Her laver et ned med snø, så her er det forretningsføre Litt slapp i fisken idag, håper det bedrer seg utover , da jeg har en fin dag i vente i morgen. Ha en trivelig tirsdag
God ettermiddag fra Trondheim, Med litt trang hjelm våknet jeg til snø utenfor, det finnes bare en løsning, gjemmekontor! Ønsker alle en trivelig tirsdag, både om du sitter i åpent landskap eller et emr privat sted
Ettermiddag fra DY1550, klart for nok en uke i Budapest. Med litt flaks så blir det en tur hjemmom i helga, men ser vel ut for at neste mulighet blir torsdag om 8. Nyt dagen, om det er med boarding kort og en koselig tur eller å skli rundt på holka på hjemmebane
Stemmer det! Trodde først det var en fake profil Skal få lagt opp litt bilder ila. uken. Fikk også A320 NEO på vei hjem istad, så ble mye morsomme fly denne helgen Edit: Laget en liten review av det ene legget denne helgen for de som ønsker å lese om Lufthansa Premium economy på Long-haul
God ettermiddag fra Scandic Skøyen! Første dag av internkurs to av to siden ny jobb er unnagjort. Dette hotellet er vel det eneste på Skøyen, så det må være ganske grei butikk med alle kontorvirksomhetene her. På hverdager vel og merke.