God tirsdag . snart helg

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 19. mai 2020.

  1. Flyvende_mare

    Flyvende_mare Drømmer om F

    Innlegg:
    399
    Likes mottatt:
    3,116
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen! Nok en tur i Sørkedalen før jobb. Må over på ny hobby nå som flyhobbyen ligger brakk. Enda godt det er mulig å bruke alt for mye penger på sykkel også!

    Venter enda på tilbakebetaling av fem turer som har blitt avbestilt. Thai smile veksler mellom å sende meg bekreftelse på tilbakebetaling og forlengelse av kuponger, men noen penger har jeg ikke sett. Expedia nekter blankt å gi noe annet enn kuponger som kun kan brukes på samme hotell.. Der ligger 10K på vent til bedre tider..

    Denne uken skulle jeg benyttet den inneklemte dagen til en tur til HKG, men i stedet blir det besøk hos svigers på Gjøvik. Jaja, nesten like bra :rolleyes:
     
    jgroneng, Fjordheim, EndreD and 8 others like this.
  2. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Har brukt det ekvivalente av en biz langt avgårde t/r på sykkel siden dette startet..Sikkert mer helsefremmende å sykle enn å fly langt avgårde i biz vil vel noen mene, men de kan bare ha det så godt.
     
  3. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,448
    Likes mottatt:
    29,528
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag. Her byttes det mellom hjemmekontor og det å grue seg til montering av gressklippertobot. Prøvde meg på «mittanbud» men er stille derfra.

    Har hjemmekontor på uke 9 eller 10 nå, kommet ut av tellinga. Håper på en tur neste uke. Europeiske vil ikke dekke reisen, men satser på at «Helfokortet» duger om det skulle være noe.

    Dukket opp en CT i innboksen i dag, men ikke om jeg skal ta det som mager trøst eller bare som erting...

    Som flere andre har jeg byttet stol på hjemmekontoret. Gammel versjon;
    8CDE27AC-DEF4-4A08-A567-66FE5FF2E3BA.jpeg

    Så kjøpte jeg ny gamingstol til Jr å fikk overta den gamle;
    4702C50E-EF05-4734-8198-E6DD17395709.jpeg

    Jobber desverre ikke etter norsk kalender så ikke noen fridag på torsdag. Blir da også vanskelig å forklare kollegaer hva er squeez-day på fredag er.
     
  4. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra den arktiske hovedstaden
    Her sier telefonen at det er 6°C og ute er det overskyet.

    Det blir vår her også. 43 dager til jeg skal ut å reise med SAS nå, begynner å bli en stund siden nå. Min farmor har sagt hun kan lage munnbinn til meg og reisefølget (ei annen en)

    Så bortsett fra det skal denne dagen ikke bli brukt til så mye så da får dere ha en flott tirsdag om du er døgnvill eller ei
     
  5. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Eddie47 liker dette
  6. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,243
    Likes mottatt:
    22,481
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå Sunnfjord. Her skin sola som aldri før og alle er friske og raske. Snart på tide å komme seg av stad og hente arvingen i barnehagen. Vurderer ein tur til FRO for å ete på Cockpiten Cafè neste veke. Berre den er open (@Stuttfeiten?)
     
    jgroneng, Fjordheim, Avixlo and 3 others like this.
  7. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,726
    Bonuspoeng:
    293
    Sunnfjordingen and jgroneng like this.
  8. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

    Innlegg:
    354
    Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    Nå er jeg så desperat etter å reise at jeg har brukt en halvtime idag på å kjøre blindsene på huset vårt i Spania opp og ned med appen på mobilen bare for å se via overvåkingskameraet (som viser innendørs, men som jeg kan se utenfor med når blindsene er oppe) hvordan det ser ut der nedi varmen.

    Tror jeg skal ta den helt ut i kveld og bruke appen for å blinke med bassenglysene ;)

    Turen dit sist helg gikk ad undas, sommerferien dit går samme vegen og worst case får vi ikke en eneste tur ned i sol og varme i hele år.

    Heldigvis har vi noen vi betaler for å lufte, filme eiendommen og huset samt helle vann i alle sluker annenhver uke.
    Skulle bare så inderlig mye heller likt å gjøre de greiene selv der nede.
     
  9. Fjordheim

    Fjordheim Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    980
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld,

    Nå ble det fint vær ute, laber bris, 12C og sol, så nå tenker jeg at arbeidsdagen er over for denne gang. Måtte inn og sjekke Yr siden det var så mye værpreik her inne og fredag kveld meldes det jaggu 19C og litt vind fra sør-øst (da er jeg i le på terassen), men selvsagt regn også for det meste.

    Uansett blir det godt å føle noe varme igjen.

    Ikke kan jeg ta fri på fredag heller, det var noen kollegaer som kom meg i forkant og alle på avdelingen kan ikke ta fri i disse travle tidene vi har, det hadde blitt ramaskrik å høre fra andre avdelinger i så fall.

    På fredag er det 5 uker til jeg begynner på ferie så må snart bestemme meg for et eller annet. Eller kanskje tilbringe ferien "på landet" og spare pengene til en annen anledning når det er lov til å feriere utaskjærs igjen.

    Ha en fin kveld.

    Edit; bevis, det er nydelig vær ute
    Bevis.jpg
     
    Last edited: 19. mai 2020
  10. spacecosmos

    spacecosmos EBD

    Innlegg:
    584
    Likes mottatt:
    2,986
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld fra BGO, på vei hjem til OSL. Flott vær i Bergen i dag (faktisk). :cool:

    Flymaskinen som skal frakte oss over skyene i kveld er 737-800. :)

    20200519_195417.jpg
     
  11. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, for et år siden så var det Ozone! Utrolig hva Facebook vet ;)

    I dag, så er det «gjemmekontor» som gjelder.

    A9A096FD-3C8C-411F-9C2A-5AFB81309EE5.jpeg
     
    paron, holmen, Flyvende_mare and 6 others like this.
  12. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,726
    Bonuspoeng:
    293
    Alltid vakkert på solkysten ..
     
    Sunnfjordingen and spacecosmos like this.

Del denne siden