God morgen fra trondheim Trampsykkel til jobb i morres, motorsykkelen er dessverre lagt ut for salg... Oppholds og grei temperatur, blir varmt uansett når man sykler. Begynner å komme inn i jobbhverdagen igjen...må bar ela det gå litt tid ennå. Ha en strålende tirsdag
God morgen fra Oslo. I dag er det en ny dag blanke ark blablabla. Den observante leser av morgenpostene fikk kanskje med seg at jeg var litt gretten sist uke pga rot med noen billetter til LPA. Gårsdagen viste at dette kunne diamantmailen løse for meg. Ikke bare fant de de to setene på OSL-LPA som ble borte, men de fant også 4 seter på KRS-OSL, som jeg ikke selv fant. Utrolig nok har jeg da klart å få tur-retur LPA I høstferien for 4 med poeng - og til og med uten overnatting på veien.. Så hvordan jeg nå skal få brukt mine choice poeng vet jeg jammen ikke.. Men det problemet sparer vi til senere. Nå må jeg bare få ordnet så det trekkes riktig poengsum, da det ser ut til at det er noe feil... Ha en strålende dag videre.
God morgen fra Ganddal. Overskyet vær i Rogaland gjør at lengselen etter neste ferie allerede er merkbar selv om jeg ikke har vært hjemme mer enn en uke. Og det er hele 5 måneder til neste ferie, hvordan skal dette gå? Får spe på med noen langweekender underveis.
Strålende tirsdag, sola skinner og ac på kontoret virker Utsikten fra kontoret minner om gamle dager:
Ikke så gøy i Frankfurt. Skal på en liten runde OSL - FRA - VIE - BKK - ARN - OSL. Skal prøve ut Eva air Business og Thai Business (og Ethiopian Business ARN - OSL). Håper at flyet til VIE ikke blir alt for mye forsinket slik at jeg rekker Eva air til BKK. Hele terminal A og Z måtte tømmes pga brist i sikkerhetskontrollen. Kaos...
Den har et antall runder NRT-BGO-CPH-NRT hver sommer. Det er spesielle Cruiceship som da går ut fra Bergen, en kool greie.