God morgen fra Trondheim 1 grad og tørt føre her i byen idag, ble bil på jobb idag etter 7 timer overtid igår. Ligger an til å sitte noen timer ikveld også, da månedsavslutning nærmer seg med stormskritt. Ser ikke ut til at det blir noen flyturer i nærmeste fremtid, så trist men sant.... Ha en fin tirsdag
God morgen fra Oslo. I dag er dagen! Endelig øl&flybonus treff! Med skamløs reklame poster jeg på nytt linken.. https://insideflyer.no/forums/threads/Øl-flybonus-oslo-tirsdag-30-10-kl-18-00.12077/ Og jammen kom det ikke snø også i går kveld.. Avslutter posten med et lite stemningsbilde fra snøen i Oslo. Ha en fin dag og vell møtt i Oslo!
God morgen fra hovedstaden! Trangt på T-banen i dag, da mange plutselig fant ut at det går an å komme seg på jobb uten bil... Snøstorm rundt huset førte til at vovsen holdt oss våkne, så man er litt trøtt i dag. Poeng på Sumo kl 18!
God tysdag. På slike dager er eg glad eg bur i Valdres, sjølv om eg fant ein semitrailer i grøfra på veg til jobb(som er 500 meter frå der eg bur...) Ha ein strålande Øl og flybonustreff. Om nokon er i Bergen på fredag eller laurdag, så trur eg at eg skal til Sumo eller Salsa for nokre øl??
God morgen. Var brutalt å komme hjem fra Thailand til dette været. Men skal ikke klage på flyturen selv om jeg ikke fikk lov å oppgradere. Fikk en treseter for meg selv og sovnet faktisk sittende før maten ble servert. Etter sju timer våknet jeg og fant ut at det er enda smartere å legge seg ned, så da sov jeg halvannen time til. Thai landet som vanlig en times tid før rutetabellen. I dag blir det en lang dag på jobb med stort kundeevent så får dessverre ikke vært med på sumo. Kos dere
God tysdag. Her går det i kaffi og jobb i kulden. Det vert Bergenstur i helga på meg og @ValdresBjarne. Må få prøve å avlagt Salsa nokre visittar. Får høyre kva konsernsjefen seier.
God morgen fra Hovedstaden. Det er noe hvitt på bakken, og det liker jeg ikke i det hele tatt, det betyr bare hodebry på jobben... Det ser dessverre ut til at jeg må droppe denne pga dette hvite på bakken. Det betyr forsinkede biler, forsinkede opplaster og masse annet tull. Ikke så mye pga våre egne biler og sjåfører men pga alle de andre tullingene som ikke har fått bytta til vinterdekk. Det er jo det samme hvert eneste år. Men går det bedre enn jeg frykter så dukker jeg plutselig opp.
God tirsdag folkens. Her i Nordens Paris er det -1 grad og siden det var varmegrader igår har noen av snøen forsvunnet Bare 14 dager til avreise nå, føler jeg er klar for å dra ut på tur igjen nå Ha en fin tirsdag og for de av dere som skal så får dere kose dere i Oslo
Endelig ble det tirsdag i Los Angeles også. Litt aven på de som kan kose seg i nysnø, håper den ligger til jeg kommer hjem på lørdag ettermiddag. Ganske standard forfold her. Litt tåkete på morgenen, så sol og finvær etter lunch. Gjør ikke store forskjellen egentlig, på kontoret fra 8-18. Fikk byttet sete på LAX-LHR flighten, stas med 2dre i BA’s 747. Men det er ikke før fredag.
Eftan fra Berg... Nei Oslo var det. Litt forvirret da jeg så ut fra kontorvinduet Ser frem til fly og øl om to timer!
God ettermiddag fra Tromsø.. Fikk akkurat en sak løst av (den norske) diamantmailen på 9 minutter(!!!). Definitivt ny rekord!
Ny rekord??? Har du kontaktet Guinness? Kan ikke bare være ny rekord det der... må nok ligge på verdens topplister...
Har du vært til lege for å få på det rene at du ikke hallusinerer og dermed blander minutter og dager? Gratulerer!
God kveld frå Aust-Finnmark! No har eg endeleg fått i hus ein sjuande sans* for 2019. Det er fint å sjå på mange blanke dagar som tid og rom for bonussanking...eh...flyturar og slikt I tillegg er mitt livs første CT bestilt, sjølv om ruta må optimaliserast litt, men det tar vi på sikt. C-klasse t/r Australia med Singapore Airlines gler eg meg til Ha ein fin kveld, folkens! * Eg måtte i dag forklåra den yngre garde (født 1990) på slaveriet hva ein sjuande sans er for noko. Kanskje er eg gammal når eg trur at slikt er allmennkunnskap...
Jeg er fortsatt sjokkert, men det stemmer nok.. Edit: Post nr.1000 (brukte over 3 år, så litt lenger tid enn de fleste andre her..)
God kveld! Idag startet dagen fint med morgenflyet fra TRD til OSL, deretter en pen forsinkelse opp til AES. En morro kuriositet var da å sitte blant fiffen på vei til Ålesund. Jeg satt på 2D, Kronprins Haakon 1a, Bent Høie på 3F, Siv Jensen på rad 4. Gikk ut på rød løper rett bak vår kongelige høyhet. Å ja; han spiste også den vanlige frokosten
God kveld fra hovedstaden. Morgenen var hvit og fin, nå er det mørkt, surt og vått. Det plasker ned og regnet trommer på taket så er glad jeg er innendørs i øyeblikket... Her har man sendt opphavet til Gardermoen i ettermiddag, mamma skal til sydligere strøk, mens jeg skal passe hus og hund den neste uken. Er hyggelig å være hundepasser, men med tanke på dette drittværet så frister det svært lite å gå ut med dyret... heldigvis virker det som om hunden er helt enig, for dyret har laget seg til å sove godt på teppet og er ikke noe interessert i å gå ut i regnet for øyeblikket Nyt kvelden folkens
En bragd det! Er Ikke så mange der oppe. Men, er først når du bikker 3000 du virkelig er kul. Kun 9 stk som har kommet dit, og 2 stk over 5000... Og kun en fantastisk meget utrolig begavet medlem over 10k... Ingen navn nevnt, men ei heller glemt. (statistikken er offentlig)