God tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 07. jan 2020.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,296
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Sein start på folket idag.... :)

Her er det varmt med 5 pluss og lette skyer. Sykkel på jobb fungerer utmerket nå da jeg har fått den reparert etter noe krøll i desember.

Rolig dag ivente idag....lage mat til kidsa og lekser.....deretter ingenting ;);)

Ha en strålende dag :D:D

Eddie47, Earl, funkenstein and 7 others like this.
  2. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,657
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdags formiddag fortsatt i Kai i Sandefjord havn ombord på MS Color Hybrid snart på vei til Strømstad hvor jeg og en kamerat skal ta den klassiske Harryturen.

Imorgen blir det årets første flytur!

Så ha en flott tirsdag!

Eddie47, Earl, funkenstein and 5 others like this.
  3. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Drammen.

Doktorgrad hos 1W er i gang, reisebrevet ligger på vent, huff så mye å rekke... Så lite tid.

T-10 Tentativ boble fest på EB løs restaurant :(
    T-14 Sumo ahhhhhhh noe å se frem til :cool:
    T-17 FRA på MR til tannlegen :D

Hvor ble det av "sokketråden"?

Snakket varmt om Cruise med RCCL til julen, enten TAP eller SK i transport, fikk, GO, så nevnte en 1W, ble det disk, hva skal jeg med 2 allianser, så da var det like greit å nevne Flying Blue kortet og alt gikk helt i lås...Vel vel, lærte den harde leksen om at vi bare booker og informerer strategisk når det passer (refunderbare billetter selvfølgelig)

God dag i luften som på bakken.

Eddie47, Earl, funkenstein and 6 others like this.
  4. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,657
    Bonuspoeng:
    183
    God tidlig ettermiddag fra rett utenfor OSL.

Lenge siden siste flytur nå og ikke noe på planen før søndag.

Tåka ligger tett over OSL men skal ikke mange metrene opp i «høyden» før det er nydelige forhold;

9AF0214C-33F7-4A56-ADA0-B67B0F765D38.jpeg

Avixlo, Origo, Eddie47 and 10 others like this.
  5. Torris

Torris Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Romsdalen

Hjemme med "syk" gjeldsarving i dag. Karantenedag i barnehagen er gøy.. full rulle hjemme og ingen avslapping på far :p

Vi driver og ser på ny kjøkkenløsning om dagen, og jeg er jo gira på flere måter. Nytt kjøkken OG forhåpentligvis snarvei til CT :D Får se hva vi lander på etter hvert.

Ha en glitrende tirsdag.

Avixlo, Eddie47, Earl and 4 others like this.
  6. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,095
    Bonuspoeng:
    113
    Tirsdag og T-1 før avreise Cebu.
    Forsov meg til åpningstid hos Tallin kl 09:00 og har i skrivende stund sittet 1t.15min i kø.
    Siste frist for endring er kl 13:00 så det nærmer seg panikk tilstander.
    Ellers er 2 av 2 pax kommet seg iland fra sin offshore periode og er klar for avreise i morgen.
    Solen skinner og og det er rundt 5 grader.
    Ikveld blir det VY R11 til OSL og en natt på hotel, slik at eventuelle signalfeil ikke skal lage krøll for resten av turen.

Har også kommet tregt igang med spend på AMEX i år, men dette skal vi få rettet på med en haug med hotell som skal bookes rundt om i Asia resten av Januar :)

Ha en ellers god dag

Avixlo, Eddie47, Earl and 6 others like this.
  7. Flyvende_mare

Flyvende_mare Drømmer om F

Likes mottatt:
    3,155
    Bonuspoeng:
    93
    God tirsdag! Amex er vanskelige og vil ikke la meg fortsette kjøpefesten enda de kunne se at kortet var fullt nedbetalt. Det måtte "registreres i alle systemer" før de kunne åpne igjen. Masse kjøp til leilighet og tur på vent, hrmff...

Den leksen har jeg også lært på den tunge måten nå. Fungerer alltid mye bedre å bare bestille og kun informere ved direkte forespørsel :rolleyes: Hver gang jeg informerer hoppende glad om diverse bookinger og opptjente poeng, får jeg bare streng beskjed om at det må inn budsjettet osv osv. Men har jo ikke fått tatt med fruen på første F enda, så håper og tror pipa får en annen lyd etter det! (er jo selvsagt også bare bra at frua har stålkontroll på sakene så ikke gubben tar fullstendig av)

Eddie47, Earl, Kristian and 3 others like this.
  8. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    9,430
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag! Jobb og eksamener som står på her :( Hjemmeeksamen til torsdag morgen før ny eksamen i ledelse på fredag. Kjenner jeg er sykt lei og skal bli godt med både fri ifra jobb og nettstudier neste onsdag.... Koble av litt i Asia :D
    T-8 blir det vel da..? :p

Avixlo, Eddie47, Earl and 6 others like this.
  9. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,640
    Bonuspoeng:
    183
    God tysdag frå Sunnfjord. Godt med kake etter lunchen for å fordøye gårsdagens nedtur. Bilverkstaden tek ikkje lenger AmEx. Ny flytur er tinga. No kjem eg til å komme opp i heile 8 kvalifiserande legs til no i kvalifiseringsperioden. Skal det utenkelige skje? Skal eg få sølvkort? Dette vert spennande

Avixlo, Eddie47, SAJblue and 8 others like this.
  10. sutenai

sutenai Not throw away...

Likes mottatt:
    3,131
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld fra HND, nærmere bestemt ANA lounge. Varmer opp til nattfly til SIN med litt sake. Liker at de alltid har noe for enhver smak på sakefronten.
    Ha en fin dag videre alle sammen, med eller uten ris"vin"

Avixlo, Eddie47, Earl and 5 others like this.
  11. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,095
    Bonuspoeng:
    113
    Ingen grunn til panikk, 3 min før siste endring var tillat svarte en hyggelig mann fra Tallin, han kunne finne 2 ledige seter OSL-FRA-HND med LH F.
    Det hele ble booket i en fei. :D
    23:55 til avreise OSL

ordnetseg, Thomas123, Avixlo and 15 others like this.
  12. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    :D Been there, done that... Budsjettet blir sprengt hvert år, allerede booket meg til EBD for i år(inkl. ektefelle, slutt etter 2020), kona hakke snøring hva jeg har booket og til hvilken sum og enden på vise er at jeg må jobbe ekstra på legevakten, det sies, man graver sin egen grav:rolleyes:

Nydelig, gratulerer på forskudd;)

Du har ihvertfall TTT å se fram til.
    Gratulerer:cool:

13. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,987
    Bonuspoeng:
    293
    Happy tirsdag fra hovedstaden, finvær i dag! En CT og endel poeng fattigere idag.

Ha en fin dag.

Avixlo, Eddie47, Earl and 4 others like this.
  14. Torris

Torris Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    Og et lettelsens sukk ble trukket! Da er det bare å gjøre seg klar for champagne :D

Eddie47 and Magnus1001 like this.
  15. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,640
    Bonuspoeng:
    183
    Og bonusnissetreff på Sumo :)

drsyk liker dette
  16. Sikiduck

Sikiduck Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,220
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag og vi er tilbake i hverdagen.
    Landet på BGO på søndag med Wizzair. Var overraskende greit, bare kjedelig å måtte stå og vente på å komme innpå flyet etter man hadde scannet billetten ved gate ...

Og Luton flyplass. Helsike, denne flyplassen syns jeg er bedre enn Gatwick. Ryddig, fint, bra butikker og kort vei til gate.

I London var det hinsides mye folk. Har pleid å reise i januar men aldri sett så mye folk som nå 1.januar. Var kø for å komme inn på butikker og for å betale, inn på restauranter og videre.

Men ellers kjekk tur.
    Hadde leilighet ved Elephant & Castle. Denne skuffet litt, og til den prisen vi betalte forventet vi mer.

Avixlo, Eddie47, drsyk and 1 other person like this.
  17. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    @brisen @amsterdam @heinekenexperienece @*A lounge schiphool soon :)

Last edited: 07. jan 2020
  18. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God trettande dag jul frå Aust-Finnmark!

Her er det snart ekkotomt i kjøleskapet, men sidan det er trippeltrumf på torsdag skal innhaldet tynast til det siste!

Elles er det tidvis høgtidsstemning på den FM-kanalen som har sendestudio nærmast mine gemakkar. Det blir rocka rundt juletreet, det syngjast om sledekøyring og om den heilage natta og det drøymast om ei kvit jul. Dette fordi det på dei kantar feirar fødselen til ein mykje omtalt kar litt etter oss.

Ha ein fin-fin tysdag, folkens :)

Fy til rakkaren! Så herleg! :)

Avixlo, Eddie47, Torris and 6 others like this.
  19. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    Happy days fra gullbrakka på OSL. Tydeligvis ikke dagen å reise til SVG. Først ble flyet kansellert og vi ble booket om til en time senere. Og nå er f..n meg flyplassen stengt på grunn av brann i parkeringshuset :confused:

Avixlo, Eddie47 and jgroneng like this.
  20. qwertypai

qwertypai Nytt Medlem

Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    28
    I dag skal jeg faktisk også skrive i en sånn tråd!

Denne dagen blir flydag og flyttedag. Min siste flyging fra Longyearbyen som fastboende, nå er ny hjemmeflyplass igjen TRD. Det ble 4,5år der oppe.

Var lenge usikker på om flyet kom til å gå med 30m/s vind, heldigvis var vindretningen gunstig.
    Blir enklere å få til flyturer framover nå, men blir nok totalt færre i året enn det har vært..

Avixlo, Eddie47, SAJblue and 5 others like this.

Del denne siden