God tirsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av wilhelm, 16. febr 2015.

  1. wilhelm

    wilhelm Medlem

    Innlegg:
    90
    Likes mottatt:
    74
    Bonuspoeng:
    18
    God morgen fra Auckland, hvor klokken nærmer seg 10, og det er på tide å stå opp. Fortsatt litt jetlag, men det blir jo billig å feriere når en legger seg tidlig... satser på sightseeing i dag, ser ut til å bli en pen dag med ca 25 grader.

    w
     
  2. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen Norge, fra UA Stua EWR . Snart hjem med UA 38 , 4. gang på 6 uker...også 4. gang ut og handle Auntie Anne jumbopølse . Da kan jeg si nei takk til flymaten. Intet gærnt med generell flymat, om de bare hadde pølse og lompe bak i galley.. Over på 39 har jeg alltid rosinboller, ferske...:D . Det holder .. Enkle mennesker, enkle vaner:rolleyes:
     
    Baldrick and Fnate like this.
  3. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Jæjæ ... her litt lenger sør har de første grenene falt. Regn og et par kuldegrader er ikke noen særlig kombinasjon, nå er det is overalt. Får bare håpe vi ikke mister strømmen.. Men vi har ved, grill og øl, så vi skal nok klare oss.
     
    Baldrick liker dette
  4. Scandi

    Scandi Medlem

    Innlegg:
    131
    Likes mottatt:
    63
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra regntunge SVG, her sitter man og venter på boarding på JetTime sin ATR for å fly opp til Ålesund.
    Damen i innsjekking satte på pri tag siden jeg var sølvmedlem. Så god service der i fra i dag. Selv om bagasjen kommer rimelig kjapt i Ålesund uansett.
     
    Baldrick and tommy777 like this.
  5. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Skal prøve tilværelsen som gressenkemann resten av uken - ny opplevelse. Ellers blir det kontoret kun avbrutt av lunsj i det nye Ø ved Oslo S. Ha en flott tirsdag!
     
    Baldrick liker dette
  6. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra tiggerstaden, våknet på en ukristelig tid idag - rettere sagt klokken 04:32.
    Så man kan vel like gjerne få dratt med seg beina, og komme til dagens gjøremål på jobb.

    Ha en bedre en!
     
    Baldrick liker dette
  7. knuttysnes

    knuttysnes Sunnmøring

    Innlegg:
    49
    Likes mottatt:
    63
    Bonuspoeng:
    18
    Are Kalvø med skråblikk på fenomenet "Syden" Ha en fin dag alle sammen!

     
    Baldrick liker dette
  8. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Ja vad skall jag säga? Finns tillräckligt att göra både jobbmässigt och privat idag. Hörde jag skål?
     
    Baldrick and John in The Tower like this.
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    @tommy777 prøvde å ta seg en bolle på United igår, men det gikk visst ikke.

    Hadde det ikke vært for "I'll never fly United again", og diverse løping rundt på gulvet med henda veivende over hodet, så ville han nok vært ute etter tips til hvor man fant dem på UA39 ;)

    Selv skal jeg aldri bruke AmEx igjen, da jeg bare får poeng i fht hvor mye jeg bruker.

    Jadda... sånn går nu dagan. Ha en fin en.
     
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske!
    10 timer på puten i natt gjorde godt etter bare et par timer natten før pluss fullt program i hele går.
    Drømte noe så infernalsk også i natt. Man rekker jo å drømme mye på 10 timer. Men blant annet drømte jeg at Hurtigruten flyttet hele sin operasjon fra Norskekysten til Rhinen. Og jeg måtte lage utfluktsprogram for dem. Og det hastet litt da de allerede var begynt å seile der nede. Skulle jo ikke tro jeg la meg edru akkurat.

    Nå er det jobb som gjelder og må også få tid til å ut på fyllinga med et lass papp og plast som står i en liten varebil her. Men først må det slutte å regne.

    Feiende flott dag ønskes!
     
    Henning, Baldrick and Fnate like this.
  11. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Jaujau, en litt sliten morra her i Køben. Jeg og venninna mi fant oss et vannhull som tilfeldigvis også var en fotballpub. Og som tilfeldigvis også var sinnsykt innrøyka. Nå går jeg rundt og lukter som en Petterøs-fabrikk.

    Det bør også nevnes at hverken hun eller jeg eier fotballinteresse o v e r h o d e t. Men ølen var kald og billig, så jeg skal vel ikke klage for mye. Snart starter jeg på hjemreisen, i følge flybilletten min!
     
    stalek and Baldrick like this.
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    @Fnate Tommy var rimelig fornøyd da han tassa av United i morges i Amsterdam. Smisek kan tørke seg i rævva med bare neven.;) Nå blir det GL for alle penga!

    Og god morgen fra Menzies lounge her på Shitpool. Møtet med lokale helter er akkurat over og man driver nå å går igjennom MegaDobestillingene, samt setekartet sjefen AKA Melinda har satt sammen, mange her som har seteønske i hennes hender ;). 6 seter igjen på charteren, så det gikk rimelig fort for seg i går.

    United landet på Polderbanen, så 10 minutter tidlig ble 5 minutter sent ;)

    Nå venter potetekspressen til Helsinki og møter der før man inntar horisontalen.

    God tur hjem @Cecilie ;)
     
  13. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Mornings fra Toten! Utenfor vinduet snør det kjerringer, mens jeg heldigvis sitter innendørs. Her drikkes det kaffe OG energidrikk for å klarne hodet før jeg skal levere fra meg et lite stykke arbeid, samt delta på kundemøte..
    En fin dag ønskes alle! :)
     
  14. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    GOOOD morgen fra Bergen i regn (dagesn bombe?)!
    Så lenge var man flybillettløs... I går kveld ble første Hangzhou-billett bestilt og i morges klarte jeg jammen meg å bestille ny tur til Oslo m. leiebil. Etter å ha kjørt gubben til flyplassen (for den turen til NZ jeg takket nei til...) skal det bestilles hotell i Oslo, flybilletter til matmesse i London og til noe greier vi skal på i... Glasgow, trur eg... Finner sikker på noen andre sprell når jeg først er i gang! :)

    Ha en fin dag!

    Xxx.
     
  15. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Oslo, digg med lysere dager enn før - det veier bittelitt opp for at #uruter ikke møter opp som avtalt. Litt redusert i formen da jeg fylte år igår og dama vet å ta vare på meg. Blir noen vinflasker å rydde bort etterpå.

    Ser allerede frem til helgen, siste "rolige" helg i heimen før planlagte helger kommer som perler på snor. Ha en fin dag!
     
  16. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra BGO, møte og befaring ble ferdig før lunsj uten at vi ble enig, interessant.... Rakk også en tur innom opphavet og ble oppvartet med varm mat og det hele. Nå står Oslo for tur hvor det kanskje blir it par øl på kvelden.
    Ha en knakende flott tirsdag :)
     

Del denne siden