God tirsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Baldrick, 24. mars 2015.

  1. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God tirsdag herfra også.

    I dag er det ett strålende vårvær på Sunnmøre og nå sitter jeg på terrassen med en velfortjent kaffi og litt bonusfeber etter noen timer i hagen i kamp med hekken. Med to mål tomt og hekk rundt nesten det hele så er det sannelig ikke bare bare å "stusse" denne. Men men, så lenge været er bra, kaffien er god og man kan ta pausene sine på bonusfeber så kan man ikke klage!

    Skåret i gleden er selvfølgelig den forferdelige ulykken i Frankrike. Håper de kommer raskt til bunns i årsaken i alle fall.
     
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra Stavanger. Lynvisit innom kontoret på morran før jeg også måtte bidra med å fylle en siste container med skrot fra et av våre fraflyttede anlegg. Denne gangen kastet vi ALT som sto igjen, så blir hele inventarlisten enkelt og greit bare slettet. Litt "krigsbytte" ble det også, det skal gjemmes her hjemme slik at ikke kona ser hva jeg har dradd til gards.
    Ha en fin en :)
     
    Travellingalf liker dette
  3. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Etter mye om og men fikk jeg søkt om oppgradering til SK903 rundt 65 timer før avgang. Få timer etter ble den godkjent og forespørselen på 907 ble kansellert.
     
    Fnate liker dette

Del denne siden