God tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av AcroN, 31. mars 2015.

  1. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen!

    Da var det plutselig tirdsdag da... Hadde en skikkelig bra dag på jobb i går med lek og morro. Fikk prøvd litt forskjellig små demoer med Oculus Rift. Så det var kult!

    I dag gjelder det bare å gyve løs på de vanlige arbeidsoppgavene slik at jeg får så mye som mulig gjort før jeg tar påske i noen dager, også drar 2 uker til India på ferie.

    Ha en fin dag!
     
  2. Arcticflyer

    Arcticflyer Reis med komfort :)

    Innlegg:
    94
    Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    God morgen ifra OSL lounge, var visst første gjest her i dag nesten, helt tomt da jeg kom inn for 15 minutter siden

    Innsjekk hos Qatar gikk kjapt ! Var visst aller første til å sjekke inn der og...
     
    AcroN liker dette
  3. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Statusmatch til Air Berlin Gull = en god dag
     
    stalek, AcroN and Arcticflyer like this.
  4. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Bergen! Her inntas dagens første kaffekopp, før man skal ned på Sats og ta seg en treningsøkt! Jobb i kveld...

    Solen prøver å bryte gjennom skyene over Ulriken, så kan jo bli en fin dag (men det regnes vel som en fin dag i Bergen hver dag uten regn :p ).
     
  5. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    En forsinket god morgen fra Oslo, har blitt sauseforskjølet og håper dritten går over før påskefestinga slår til for fullt. Kom hjem i går med SK908, og undrer meg fortsatt ille over at jeg måtte betale for en lunken Carlsberg til maten i økonomi, av alle selskapene som flyr direkte over dammen er det vel kun lavprisselskapet Norwegian som i tillegg til SAS tar seg betalt for drikke i økonomi. Det er der SAS har lagt lista.. er det mulig..!?!

    +1! En mager trøst for meg at jeg er kun 1150 poeng unna EBG neste år :/
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Sørlandske!
    I dag blir det lunsj to ganger. Først på jobben nå straks (istedet for frokost - tarmene skriiiiiker) og dernest en sen lunsj ute på et av byens etablissementer med en hyggelig kredittkortpusher.
    Men først: jobb!

    Er det ikke påske snart da??
     
    AcroN liker dette
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra Trondheim
    Siste dag på jobb før påskefri-fyker til kongens by i morra med fruen for litt quality-time( @Fnate ) - har endret begrep ;)
    Veldig rolig her idag, fikk sjekket inn på flighten litt for sent( BN6+7)-litt nedtur....:eek:
    Ha en strålende dag folks :cool: :cool: :cool:
     
    Fnate liker dette
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    He he... Hææææ? :)

    God morg... Eh, nei. Morgen (!) fra Lillestrøm. Ble litt heftig after-ski i Lillestrøm i går, så formen i dag er ekstremt yms. Nuff said.

    Arrrghhh... Blurp. Grompf
     
    AcroN liker dette
  9. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God tisdag morgon från Mammoth Lakes. Inte mycket snö här men meningen med stoppet var just att stoppa och inte att åka skidor. Om en liten stund går turen upp till Lake Tahoe. Tips på boende mottages tacksamt :)
     
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    RC Tahoe er herlig

    God morgen fra Newport Beach. I dag går turen opp til Seattle for ett møte, hjem i morgen, flyet går kl 0500 :/

    Ha en fløtt tirsdag
     

Del denne siden